Niin kuin tiedätte, että Peking kärsii aikamoisista saasteongelmista, onko sinne matkustaminenkaan enään turvallista terveyttä ajatellen?
Uskaltaako Pekingiin enään matkustaa?
4
1056
Vastaukset
- HartsaIlmaista
Ei sinne muutamassa päivässä tai viikossa kuole.
- P...aan hukkuvat
Jos haluaa katsella aurinkoo sumupilven takaa, hengittää saasteista ilmaa sinne vaan! Lisäks hinnat nousseet pirusti!
- Mara1942
P...aan hukkuvat kirjoitti:
Jos haluaa katsella aurinkoo sumupilven takaa, hengittää saasteista ilmaa sinne vaan! Lisäks hinnat nousseet pirusti!
Joo, jos haluaa mennä katsomaan aurinkoa, kannattaa suunnata kanariansaarille. Siellä ei ole hinnatkaan nousseet pitkään aikaan. Tosi hyvä mesta
Heh, kyllä Pekingissä on muutakin näkemistä kuin saastepilvet – vaikka käyväthän nekin mielenkiintoisesta ja opettavaisesta nähtävyydestä. Kyllä siellä saastepilven keskellä muutaman päivän tai viikon hyvin sietää. Tässä kiinnostaa lukemista Pekingin nähtävyyksiltä:
http://kerranelamassa.fi/peking-keisarien-ja-eunukkien-kielletty-kaupunki/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043