Löytyiskö täältä kaveria kahville Oulun suuunnalla? Tuntuu, että kaverit ovat hävinneet kokonaan. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia esim. harrastuksista ym. :) Itse työskentelen media-alalla omassa yrityksessäni.
Hei
4
147
Vastaukset
- joo18
Netistä on vaikea löytää ystäviä. Oletko kokeillut ottaa yhteyttä vaikka SPR:ään, http://rednet.punainenristi.fi/node/6575 ?
- vahanetelanpaa
Osaatko sanoa syytä siihen, miksi kaverit ovat hävinneet kokonaan? Olen huomannut, että jos kavereita kohtaan on reilu ja mukava, niin kaveruus kestää kyllä vuodesta toiseen. En ole Oulun läheltä, joten en etsi tällä kirjoituksella seuraa sieltäpäin, mutta vaikuttaa siltä, että ehkä useimpien ihmisten käsitys kaveruudesta on erilainen kuin sinun käsityksesi.
- frienly
Osaatko sinä vahanetelampaa sanoa, miksi pohdit tuollaista asiaa. Luuletko, että mediaworker on karkottanut kaverit huonolla käytöksellä. Jos noin kärkevästi otat kaikkiin asioihin kantaa on ihme, jos sinulla on yhden yhtä kaveria. Jos pohdin syitä laillasi, sinulla ei todellisuudessa taida olla yhtään ystävää, mutta ´´kavereita´´ pilvin pimein. Hyvää kevään odotusta.
- vahanetelanpaa
Ehkä kirjoitan liian provosoivalla tyylillä. En vaan tiedä toista tapausta, jossa kaikki kaverit ovat jättäneet, joten tällainen kaikkien kavereiden häviäminen kuulostaa todella oudolta. Jos mun kavereista useampi häviäisivät noin vaan, niin varmaan tutkisin ensiksi sitä, onko minussa jotain syytä kaverien massakatoon kuin etsisin uusia.
Samoin, hyvää kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897