Mysteerikätköt ?

Sisäpiirin mysset

Jonkun aikaa geokätköilyä harrastaneena ja vanhempia mysteerejä ratkoneena, ihmetyttää nämä uudet mysset, joissa ei tunnu olevan päätä eikä häntää. Ovatko ne kenties tarkoitettu vain pienelle sisäpiirille ? D/T luokituksetkin tuntuvat olevan päin honkia. No itse etsin tästä lähtien mieluimmin tradi D nelosen joka on edes mahdollista löytää ilman pähkäilyä kuin mysseen jonka D arvo on 1.5.

10

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c+a=xyz

      Täysin samaa mieltä. Omituisia mysteerejä kaupunki täynnä. Vievät tilaa tavallisilta kätköiltä.

    • mysset housuissa

      Ootko tosisaan alkanu harrastamaan geokätköilyä? No onhan se periaatteessa kiva harrastus, mutta ollaan nyt kaikki rehellisiä ja myönnetään, ettei sillä tuu koskaan naista saamaan.

      • Mistä tiedät mysse ?

        Kirjoituksesi oli älykkyyden huippu :)


    • kaikki hyvällä

      Toivoisin kovasti, että sinäkin saisit edes joskus naista jonkin kätkön sijaan. No kaikki ei voi voittaa ja näköjään jotkut ovat tuomittuja epäonnistumaan.

    • Aatiiimiii

      Mysteerikätköjä ratkotaan nykyään tietyllä porukalla ja osa niistä ei edes lähde avautumaan ilman alkuuntuuppausta omistajalta. Loistavia kätköpaikkoja menee "hukkaan" kun ne täytetään jollain D5 mysteerikätköllä, joilla käydään muutaman kerran vuodessa tai sitten ratkaisseet käyvät uudestaan matkalaisia pudottelemassa. Pääkaupunkiseudulla varsinkin hommaa toimii näin...

    • ratkotaan porukalla

      Mysteerikätkö, alkuuntuupaus, perään tuuppaus.. ymmärrän viheen. hieno laji.. miehille ;)

    • näpsäkkä2

      Samaa olen miettinyt. Mysteerikätköjä en viitsi edes enää ratkoa, kun tuntuu, että ne ovat vain pienen porukan entistä kummallisempia älynväännöksiä, joita ei ilman porukkaa tai vihjeitä enää saa auki. Ja mulla kun on se periaate, etten vihjeitä kysele.

    • näpäkkä2

      Koko geokätköily on pienen porukan kummallinen älyvapaa harrastus.

    • näpsäkkä2

      Kuules näpäkkä2, kätköily on erittäinkin paljon älyä vaativa harrastus, toisin kuin jonkin pallon tai rastin perässä juokseminen. Puhumattakaan pelkästä lenkkeilystä luonnossa.
      Epäiletkö, ettet osaa, vai mikä pelottaa?

    • näpäkkä2

      Kyllä, paljon vaatii älyä ja muutakin aivoperäistä kapasiteettia katsoa näytöltä missä mennään ja ollaanko nyt rastilla. Jos silmät eivät ole täysin kierot tai sokeat, niin päätteeltä voinet lukea oletko näennäisesti saavuttanut jotain ja vältät seuraavan karenssin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe