Maksoin taksin luonnossa

Rtå

Tulin baarista ja otin asemalta taksin. Muo oli panettanut koko illan mutta koska olin kaverini kanssa liikentessä en uskaltanut iskeä ketään miestä baarista. Taksikuski oli kohtuullisen hyvänäköinen ja mielikuvitkseni alkoi laukkaamaan. Rupesin kaivelemaa käsilaukkuani ja valehtelin kuskille että olin hukannut kukkaroni. Kuski kysyi rauhallisesti että oliko mulla rahaa kenties kotona ja että kortit olis hyvä kuolettaa pikaisesti. Vastasin että en tiennyt oliko meillä kotona yhtään rahaa.
Hetken päästä kysyin voisinko maksaa jollakin muulla tavoin. Vieläkään kuski ei tajunnut tilannetta vaan ehdotti että voisin maksaa pankkitililleen. Päätin olla suorapuheisempi ja ehdotin suoraan että voisin maksaa luonnossa.
Kuljettaja antoi myöntävän vastauksen. Ainoa ongelma oli mieheni joka oli kotona.
Kerroin sen kuskille ja hän ehdotti että hoidettais homma auton takapenkillä. Kuski ajoi jollekin syrjäiselle parkkipaikalle jossa hän tuli vieereeni takapenkille.
Aloin heti suutelemaan hänta ahneesti ja kohta tunsin hänen kätensä haneeni alla hyväilemässä mun pimppiä skukkahousujen ja pikkuhousjen päältä.
Kourin hänen etumustaan ja avasin vetskarin ja kaivoin munasa esiin. Vedin sukkahousut niin alas kuin pistyn ja menin hajareisin hänen syliinsä, raotin pikkuhousjani ja ohjasin munan sisääni. Olinpikkaisen hnkalaa ahtaassa autossa ja skkiksetkin oli vähän tiellä. Rupesin ratsastaa ja kohta kusiki jo laukesi sisälleni. Jatkoin kuitenkin ratsastamisen ja tunsin kuinka spermat valui ulos liikeiden tahdissa. Ehdin itskin laueta ennenkuin hänen munansa vetostui.
Kuskin housut, mun pikkuhousut ja vähän hameestakin oli spermassa. Vedin sukkahousut ylös, kuski asetteli munansa housuihin ja nousi autosta ja siirtyi ratin taakse ja jatkettin hiljasina matkaa. Paikalla missä kuski oli istununt panon aikana oli kannsa sperma läikkä.

20

16397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuj uu

      surkee avioliitto!! ja kertomus..!!??

    • Suhari45

      Kyllä mullekkin on ehdoteltu, mutta vastasin isukin ohjeen mukaan, "Ettei ole antaa noin suuresta takaisin"

    • juupaseipäs80

      toi on tosi tavallista.

      Ajoin ite taksia aikanaan. Moni nainen tekee samalla tavalla.

    • Maxi kusgi
      • Maxi kuszi

        Tamaa olla rasizmi. musta ei sa. valkone sa :-€


    • kirotusvihree

      skukkahosut.ehhehe,spermaläkä

    • svssfrgtgr

      Tulin kakkosesta a otin asemalta taksin. Muo oli pierettänyt koko illan mutta koska olin kaverini kanssa liikentessä en uskaltanut iskeä ketään miestä baarista. Taksikuski oli kohtuullisen hyvänäköinen ja mielikuvitkseni alkoi laukkaamaan. Rupesin kaivelemaa käsilaukkuani ja valehtelin kuskille että olin hukannut pilluni. Kuski kysyi rauhallisesti että oliko mulla rahaa kenties kotona ja että kortit olis hyvä kuolettaa pikaisesti. Vastasin että en tiennyt oliko meillä kotona yhtään rahaa.
      Hetken päästä kysyin voisinko maksaa jollakin muulla tavoin. Vieläkään kuski ei tajunnut tilannetta vaan ehdotti että voisin maksaa pankkitililleen. Päätin olla suorapuheisempi ja ehdotin suoraan että voisin maksaa mäkkärissä.
      Kuljettaja antoi myöntävän vastauksen. Ainoa ongelma oli mieheni joka oli kotona.
      Kerroin sen kuskille ja hän ehdotti että hoidettais tino auton takapenkillä. Kuski ajoi jollekin syrjäiselle parkkipaikalle jossa hän tuli vieereeni takapenkille.
      Aloin heti suutelemaan hänta ahneesti jkyrvälle a kohta tunsin hänen kätensä haneeni alla hyväilemässä mun pimppiä skukkahousujen ja pikkuhousjen päältä.
      Kourin hänen etumustaan ja avasin vetskarin ja kaivoin homon esiin. Vedin sukkahousut niin alas kuin pistyn ja menin hajareisin hänen syliinsä, raotin pikkuhousjani ja ohjasin munan sisääni. Olinpikkaisen hnkalaa ahtaassa autossa ja skkiksetkin oli vähän tiellä. Rupesin oksentaa ja kohta kusiki jo laukesi sisälleni. Jatkoin kuitenkin ratsastamisen ja tunsin kuinka spermat valui ulos liikeiden tahdissa. Ehdin itskin laueta ennenkuin hänen munansa vetostui.
      Kuskin housut, mun pikkuhousut ja vähän hameestakin oli spermassa. Vedin sukkahousut ylös, kuski asetteli munansa kakkoseen ja nousi autosta ja siirtyi ratin taakse ja jatkettin hiljasina matkaa. Paikalla missä kuski oli istununt panon aikan

    • Kusi laukeaa? wtf?

      Rupesin ratsastaa ja kohta kusiki jo laukesi sisälleni. Ö____ö

    • biggy123

      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    • Anonyymi

      "Ainoa ongelma oli mieheni joka oli kotona."

      Miten luokittelet oman miehesi ongelmaksi, jos sua panettaa? Ennemmin olisi luullut, että menet reippaasti kotiin ja ilmoittanut miehellesi, että tekee mieli ja ryhtynyt toimiin.

      • Anonyymi

        Miestä ei ole panettanut minun kanssa moneen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ei ole panettanut minun kanssa moneen vuoteen.

        Se ei ole mikään ongelma koska hän tietää millainen horo olen, ja että annan kaikille jotka vaan haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ei ole panettanut minun kanssa moneen vuoteen.

        Ei minunkaan kanssa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minunkaan kanssa enää.

        Entä taksikuskia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ei ole panettanut minun kanssa moneen vuoteen.

        Se on naapurinmiehenkin eduksi, himokkaita pikapanoja piisaa ;)


    • Anonyymi

      Sit avasit oven ja laskit kissan ulos... Hoh...hoijaa...

      • Anonyymi

        Mitä runkkari huokailee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä runkkari huokailee?

        Runkkarilla tuli aivot ulos sperman mukana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä runkkari huokailee?

        Runk Kari 🤣


    • Anonyymi

      Tulin illalla liikematkalta Helsinki-Vantaalle. Ilta oli jo pitkällä. Kuski kysyin haluaisinko maksaa luonnossa. Kaveri oli ehkä parikymppinen. Puhui hyvää suomea. Ihan musta kaveri. Itse olen tavallinen keski-ikäinen kantasuomalainen mies.
      Maksoin luonnossa. Mulle se oli eka kerta kun sain munaa peppuuni.
      Pidin siitä. Hämmentävä kokemus.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe