VAROKAA HUIJARIA TIINA R. !!!!

UHRI

muutamilla eri palstoilla on myynyt TIINA R. nimimerkillä tai RUUSKANEN TIINA-MARIA kannettavaa tietokonetta ACER ASPIRE 1621lm hintaan 550€. kyseinen henkilö on huijari ja jouduin itsekin huijatuksi. Tein poliisille rikosilmoituksen ja osoittautui että kyseinen henkilö on huijannut kymmeniä ihmisiä. Haluan tällä viestillä ehkäistä muita tekemästä samaa virhettä jonka itse tein. ne jotka ovat jo joutuneet uhriksi ilmoittakaa heti tapauksesta poliisille ja nostakaa kanne, jotta syyllinen saadaan vastuuseen ja lopunelämäksi ulosottoon. TIINA RUUSKANEN on ilmoittanut asuvansa Joensuu-Lieksa alueella ja käyttää muutamaa eri pankkitiliä hyväkseen. ilmoituksia on ollut mm. netikka.net, MTV3 tekstitv, jippii.fi
olkaa varovaiset ja vain yhteistyöllä me saamme tällaiset rikolliset poistettua.

26

7650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonas

      Mitenkä voi huijata, ei kait semmosii ole jotka jotakin maksaa jonkun tilille etukäteen?????? Mulla on kannettava uusi kaupan. Kyllä maksu pitää antaa vasta tavaran nähtyä.

      • Itse

        Siis miten Joonas ehdottaa ostamaan muutaman sadan kilomerin päässä olevan koneen niin että näkee ensin. Jos postiennakolla, niin ethän silloinkaan näe ennen kuin maksat. Kalliita tiilikiviä.
        Siis ei kauppoja netissä.. kiitos..
        Itse.


      • kiide
        Itse kirjoitti:

        Siis miten Joonas ehdottaa ostamaan muutaman sadan kilomerin päässä olevan koneen niin että näkee ensin. Jos postiennakolla, niin ethän silloinkaan näe ennen kuin maksat. Kalliita tiilikiviä.
        Siis ei kauppoja netissä.. kiitos..
        Itse.

        Olen ottanut selvää, että postiennakolla tilattaessa paketin saa avata ennen
        maksua ja tutkia tuoteen rauhassa.


      • Hanna
        kiide kirjoitti:

        Olen ottanut selvää, että postiennakolla tilattaessa paketin saa avata ennen
        maksua ja tutkia tuoteen rauhassa.

        Olen itse Postissa töissä ja me emme luovuta postiennakkolähetyksiä ennen kuin paketti on maksettu.


      • Anonyymi

        VAROKAA VAPAUSTA, saimaan apinaa kollimalaireoudoksuvaa, pervopeteriä.


      • Anonyymi

        TIINA R = Kollivapunen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TIINA R = Kollivapunen!

        Niin Huijjariko?


    • Setä

      Arvasin onneksi huijariksi kun nouto ei sopinut!

    • Tarkka

      Huuto.net ja Keltaisen Pörssin huutokauppa ovat puolillaan näitä huijareita. Kannettavia kaupataan puoli-ilmaiseksi ja mitä ihmeellisemmistä syistä (kuten esim. työn takia järvenpääläinen ei voi myydä kuin ennakkomaksulla) ainoa maksu- ja toimitustapa on rahat ensin tilille, sitten paketti muka postiin. Ja aina vaihtuu uusi myyjän tunnus, kun huijaus paljastuu..

      Hakekaa ihmiset kaupasta koneenne, niin säästätte selvää rahaa.

    • Tietoinen

      Onko myyjänä ollut itse Tiina-Maria Ruuskanen vai samassa taloudessa asuva "mies"-henkilö? Tämä "mies" on nimittäin myös rikollinen ja laittanut osan omista petoksistaan Tiina-Marian tiliin. Olisi hyvä saada molemmat rikolliset tilille teoistaan.

      • Uhri

        kyllä myyjänä toimi itse tiina-maria ruuskanen. oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun luotan keneenkään. postiennakko on ihan yhtä huono, ainoastaan se että hakee henkilökohtaisesti on toimiva tapa, mutta varsin hankala esim. pohjois-suomessa asuville. ja harmi että ne rehelliset kauppiaat kärsivät näistä idiooteista.


      • Repe Ruutikallo
        Uhri kirjoitti:

        kyllä myyjänä toimi itse tiina-maria ruuskanen. oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun luotan keneenkään. postiennakko on ihan yhtä huono, ainoastaan se että hakee henkilökohtaisesti on toimiva tapa, mutta varsin hankala esim. pohjois-suomessa asuville. ja harmi että ne rehelliset kauppiaat kärsivät näistä idiooteista.

        Postiennakko on varsin hyvä, kun paketin saa avata postissa. Huijarit eivät suostukaan ennakkoon tämän takia; ei suostunut sekään joka täällä viime keväänä kaupitteli uudenkarheaa Acer Ferraria 900 erkillä.

        Sattumoisin nämä huijarit asuvat tai "asuvat" vähän syrjässä, niin että ei ole todennäköistä että moni ostaja olisi tulossa hakemaan.

        Idiootteja huijarit eivät suinkaan ole, kaukana siitä. Sen sijaan ne jotka maksavat heidän tileilleen rahaa tyhjästä ovat ehkä ainakin heikkolahjaisia.


      • Heh heh
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        Postiennakko on varsin hyvä, kun paketin saa avata postissa. Huijarit eivät suostukaan ennakkoon tämän takia; ei suostunut sekään joka täällä viime keväänä kaupitteli uudenkarheaa Acer Ferraria 900 erkillä.

        Sattumoisin nämä huijarit asuvat tai "asuvat" vähän syrjässä, niin että ei ole todennäköistä että moni ostaja olisi tulossa hakemaan.

        Idiootteja huijarit eivät suinkaan ole, kaukana siitä. Sen sijaan ne jotka maksavat heidän tileilleen rahaa tyhjästä ovat ehkä ainakin heikkolahjaisia.

        Se on totta että rehelliset joutuvat kärsimään näistä rosvoista eikä koko kaupankäynti netissä enää paljoa kiinnosta. Ja turha näiden huijareitten älyykkyyttään on ryhtyä ihannoimaan. Kyllä älykäs ihminen pystyy hoitamaan raha-asiansa ilman rikoksia. Ja kun ottaa huomioon että nämä rikolliset joutuvat kuitenkin vastaamaan rikoksistaan, niin kyllähän idiootti on ihan oikea määritelmä.
        Tässä nimenomaisessa tapauksessa vielä olen itsekin puhelimessa puhunut kummankin huijarin kanssa ja kyllä se tyhmyys paistoi jo puheestakin.


    • kepu

      Eikös tälläkin palstalla joku Tiina myynyt edullisesti kannettavaa. Yritin etsiä sitä viestiä mutta en löytänyt. En muista mikä kone oli kyseessä mutta joku melko uusi ja hinta oli epäilyttävän halpa. Kukaan ei ollut ainakaan vastannut tarjoukseen. Nyt viesti on ilmeisesti poistettu.

      • kepu

        Se olikin tuolla Opiskelu -> Yleistä opiskelusta.
        Siellä Tiina R myy acer aspirea 550 €.

        Tästä tuli myös mieleeni kun kaverini teki kauppoja huuto.netissä yhdestä vahvistimesta. Maksoi etukäteen rahat tilille eikä vahvaria kuulunut. Soitteli sille äijälle vähän väliä ja se vaan sano et se on jossain matkoilla ja työkiireitä ym. paskaa. Vahvistinta ei ikinä tullut. Ei onneksi menettänyt kuin jotain 40-50 €. Itse en ikinä maksaisi mitään etukäteen tuntemattomalle. Ainoastaan nouto vaikka olisi vähän pidempikin matka. Mutta jos tilaa postiennakolla niin voiko sen paketin todella avata ennen maksamista. Yleensä ne kyllä ottaa rahat ensin.


      • Jone
        kepu kirjoitti:

        Se olikin tuolla Opiskelu -> Yleistä opiskelusta.
        Siellä Tiina R myy acer aspirea 550 €.

        Tästä tuli myös mieleeni kun kaverini teki kauppoja huuto.netissä yhdestä vahvistimesta. Maksoi etukäteen rahat tilille eikä vahvaria kuulunut. Soitteli sille äijälle vähän väliä ja se vaan sano et se on jossain matkoilla ja työkiireitä ym. paskaa. Vahvistinta ei ikinä tullut. Ei onneksi menettänyt kuin jotain 40-50 €. Itse en ikinä maksaisi mitään etukäteen tuntemattomalle. Ainoastaan nouto vaikka olisi vähän pidempikin matka. Mutta jos tilaa postiennakolla niin voiko sen paketin todella avata ennen maksamista. Yleensä ne kyllä ottaa rahat ensin.

        Aiemmin se kävi ainakin niin että pyysit paketin lähettäjää kirjoittamaan pakettikorttiin lisätietoja kohtaan tekstin "saa avata ennen lunastusta postivirkailijan läsnäollessa".

        Nykään voi olla jo että sen saa avata ilman tuotakin tekstiä kunhan virkailija on paikalla?

        Itselläkin kun tein keltaisenpörssin kauppaa enemmän niin paketteja jäi tulematta kun tuon olin pyytänyt lisäämään siihen pakettikorttiin..eli kyllä niitä huijareita riittää. Yleensä tyhmyydestä sakotetaan! Ihmisen ahneus on rajaton!


    • Coco
    • Anonyymi

      Tietääks kukaan tämän liikkeistä nykyään? Nimi on ainakin vaihtunut Iina-Maria kotavuopio, löytyy Tampereelta.

      • Anonyymi

        15 huijari-ikäluokkaa on kasvanut aloituksen jälkeen.


      • Anonyymi

        Toki..
        Tuolla nimellä liikkuu, opiskelee sairaanhoitajaksi, poikansa on ollut psykiatrisella akuuttiosastolla ja tytär on nyt samaisella sellaisella.
        Kuitenkin tehtailee ystävistään lasuja koska on niin älyttömän huolissaan heidän lastensa hyvinvoinnista.
        Hopelta pyytänyt tänä(kin) vuonna joululahjat lapsilleen ja kun paketista paljastui kivat Sonyn langattomat kuulokkeet niin otti ne omaan käyttöönsä. Joululahjat saa siis jo lokakuussa käydä hakemassa omaan jemmaan.
        Huijauksia ei kai ole nyt aikoihin enää tehtaillut.


    • Anonyymi

      Kannattaa kysysyä voiko itse hakea koneen myyjältä, jos ei voi kyseessä todennäköisesti huijari.

      • Anonyymi

        Pöh.

        Huutonetissä näkee kyllä palautteista ja ilmoituksesta onko huijari.

        Huijarilla ei ole palautteita, ilmoitusteksti on kuin lukihäiriöiseltä, kuvat siinä on varastettuja, ja myytävä tavara on tuliterää jota yrittää myydä 10 %:lla uuden hinnasta.


    • Anonyymi

      Nykyisin jää velkoja maksamatta suuntaan ja toiseen. Ei lupauksista huolimatta maksele!
      045 ei kai tuon kaltaiset
      118 opikoskaan
      1522 käyttäytymään?!

    • Anonyymi

      Tämä tapaus on kyl merkillinen. Taas on nimi vaihtunut tällä naisella, piti ihan tulla katsomaan onko uusia tapauksia tullut.

      • Anonyymi

        Kollivapunen se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kollivapunen se on!

        Ostamassa Anneli Jätemäen-Kiviliemen konetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe