http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288538607948.html
Vuoden 2012 tulokset ovat autoteollisuuden yritysten kannalta osittain hätkähdyttäviä. Esimerkiksi Volkswagen ei löydy listan kärkipäästä, vaan vasta sijalta 45. Yhtiön sijoitus maailmanlistalla on heikentynyt rajusti edellisestä tutkimuksesta, missä maailman suurimmat yhtiöt on pistetty paremmuusjärjestykseen innovointikyvyn ja tuotekehityksen perusteella. Mukana on myös useita autonvalmistajia.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/hyundai-innovatiivisin-autonvalmistaja-konsulttiyhtion-tutkimuksessa
Auto Bildin jättitutkimus: Halpikset paljastuivat
20
1415
Vastaukset
- Avenomi
Eipä siihen paljoa innovatiivisuutta tarvita jos vaihtaa
remmin ketjuun jota ei saa toimimaan ja kestämään
ja sitten vaihtaaa taaas takaisin remmiin. - Jenkeissä
BMW, Chrysler, Nissan, Toyota ja VW irtisanoutuivat uudesta etanolibensasta.
Takuiden raukeaminen liittyy etanolipitoisen E15-bensiinin käyttöönottoon autoilun mahtimaassa Yhdysvalloissa.
Suomessakin oli aika kohu E10-bensiinin suhteen, kipuraja tuli vastaan.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288538758135.html - Nyt en ihan
ymmärtänyt ,mitenkä tämä liittyy aiheeseen?
Ja saahan Suomesta kuitenkin ysikasia.- eura
Juu se on E5/98
- syöksykierre'
Pahimmat putoajat ovat romahtaneet peräti 30 sijaa . Näitä ovat mm. Tata ja VW, kaksi tasavahvaa auton valmistajaa, joilla molemmilla suuria ongelmia
tuotannossa ja kehityksessä sekä erityisesti innovaatioissa. - Pellon Pekko
Niin mitkä olivat ne luotettavimmat halpikset jotka paljastuivat?
"Juttu listaa myös kahdeksan legendaarisen kestävää vanhempaa käytettyä, aina harvinaisen luotettavasta pikku-Audista isoon ja kestävään perinne-Volvoon saakka." - toyota no,1
onneksi on toyota,näin muut epäonnistui taas pahoin
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288539592578.html?pos=ok-trm-auto
ja todelliset kulutuksetkin noissa todella huimat normiajossa- tsitsisii
Ainaskin appiukon 1,4 tsi on jo taivaltanut yli 130tkm ilman mitään ongelmia. Totta puhuen ei mikään viittaa siihen, että se alkaisi olla jo käyttikänsä ehtoopuolella. Ja se kulutus on normiajossa maantiella n.5,5-6 l satkulla. Ei paha. Ei ainakaan todella huima.
- Yutran
tsitsisii kirjoitti:
Ainaskin appiukon 1,4 tsi on jo taivaltanut yli 130tkm ilman mitään ongelmia. Totta puhuen ei mikään viittaa siihen, että se alkaisi olla jo käyttikänsä ehtoopuolella. Ja se kulutus on normiajossa maantiella n.5,5-6 l satkulla. Ei paha. Ei ainakaan todella huima.
Vanhemmat herrasmiehet (kuten esim. appiukkosi) ja etenkin naiset osaa tuolla tsillä ajaa. Samaa ei voi sanoa kaljupäisistä nuorista hemmoista ja niillä ne juuri porsiikin =)
tsitsisii kirjoitti:
Ainaskin appiukon 1,4 tsi on jo taivaltanut yli 130tkm ilman mitään ongelmia. Totta puhuen ei mikään viittaa siihen, että se alkaisi olla jo käyttikänsä ehtoopuolella. Ja se kulutus on normiajossa maantiella n.5,5-6 l satkulla. Ei paha. Ei ainakaan todella huima.
Se on hyvä, mutta 300 tkm jälkeen punnitaan moottorien ominaisuudet. Toyota loistaa siinä vaiheessa varmuudellaan, miten lie sitten näiden tsi koneiden kanssa? VW on hyvä auto, mutta tuo uusi moottoritekniikka saattaa aiheuttaa tulevaisuudessa pahoja kolhuja saksalaiseen laatuun.
- hiswurtti
Gynther kavereineen väsää sellaisia moottoreita jotka on halpa valmistaa ja voidaan myydä kalliilla. Ja korjata hetsillään uudestaan, asiakkaan piikkiin. Saksalainen autolehdistö nostanut esiin VW:n ja Fordin. Tietenkään käyttäjien ei pidä tätä uskoa. Saksalainen autoteollisuus suorittaa viimeistä rahastusta, kaikki joukolla mukaan.
- kaveri gyntterin
Jos vaikkapa LADA olisi tehnyt niin huonon jakoketjun kuin VW että se venyy jo muutaman tuhannen kilsan jälkeen niin LADALLA olisin ollut surkea maine. Ladan ketjullahan päästeli 200000 km kunhan kiristi ketjun 20000-30000 km välein. Kiristyshän oli manuaalinen 1200L:ssä. Ilman kiristystä alkoi rallattaa sadan tonnin tienoilla. Muutenhan kone kesti 400000 km. Eipä ole ihme että Volkkarin sijoitukset romahtaa.
- suolaa haavoihin
Innovatiivisuuden putteesta jäkättäville suolaa haavoihin:
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/02/13/loysiko-volkswagen-autoteollisuuden-graalin-maljan/20132430/304- waudiseat
VW voisi kehittää samaan rytinään muunneltavan TSI-moottorin johon voi itse kokeilla erilaisia turboja ja jakoketjuja. Myös laadun muunneltavuudessa voi valita huonon ja paskan väliltä!
- Tohjoooo
waudiseat kirjoitti:
VW voisi kehittää samaan rytinään muunneltavan TSI-moottorin johon voi itse kokeilla erilaisia turboja ja jakoketjuja. Myös laadun muunneltavuudessa voi valita huonon ja paskan väliltä!
Toyota voisi kehittää juuttuvien kaasupolkimien lisäksi osittain juuttuvia, vaihteeksi vaikka toimivan D-4D moottorin ja laadunvalvontaa sen verran, että vuodessa tarvitsisi takaisinkutsua alle viisi miljoonaa Tojoa.
- nippon denso
Tohjoooo kirjoitti:
Toyota voisi kehittää juuttuvien kaasupolkimien lisäksi osittain juuttuvia, vaihteeksi vaikka toimivan D-4D moottorin ja laadunvalvontaa sen verran, että vuodessa tarvitsisi takaisinkutsua alle viisi miljoonaa Tojoa.
Hmmmmmm.. Millähän valmistajalla on vähiten konerikkoja??????
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201108016 - suomi doku
nippon denso kirjoitti:
Hmmmmmm.. Millähän valmistajalla on vähiten konerikkoja??????
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201108016Hmmmmmmmmm.. Millähän valmistajalla on luokkansa tehottomimmat ja suuripäästöisimmät moottorit?????
http://www.toyota.fi/mobile/ Tohjoooo kirjoitti:
Toyota voisi kehittää juuttuvien kaasupolkimien lisäksi osittain juuttuvia, vaihteeksi vaikka toimivan D-4D moottorin ja laadunvalvontaa sen verran, että vuodessa tarvitsisi takaisinkutsua alle viisi miljoonaa Tojoa.
BMV:n dieselit tulevat Toyotaan parissa vuodessa. Sitten BMV saa hybriditekniikkaa Toyotalta. Fiksu järjestely. BMV varmistaa tulevaisuuttaan, samoin Tojo pääsee saa parhaan dieselin käyttöönsä.
- suomi doku
caseman kirjoitti:
BMV:n dieselit tulevat Toyotaan parissa vuodessa. Sitten BMV saa hybriditekniikkaa Toyotalta. Fiksu järjestely. BMV varmistaa tulevaisuuttaan, samoin Tojo pääsee saa parhaan dieselin käyttöönsä.
Hmmmmmmmmm.... Ja tulevaisuudessa toyboy saa pillua sitten sekin voi kehua kokemuksillaan. Ollaan kuitenkin nykyhetkessä ja käteenvetovaiheessa. Näillä mennään nyt.
- Siinä
caseman kirjoitti:
BMV:n dieselit tulevat Toyotaan parissa vuodessa. Sitten BMV saa hybriditekniikkaa Toyotalta. Fiksu järjestely. BMV varmistaa tulevaisuuttaan, samoin Tojo pääsee saa parhaan dieselin käyttöönsä.
ovat fiksuimmat löytäneet toisensa. Automaailman brändinäkin ensimmäisellä ja
toisella sijalla. Näin kehitys kehittyy kun kaksi uskottavaa huippuosaajaa
yhdistää parhaat innovaationsa, Tuloksista pääsemme nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4233631Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39960