Renault Megane ei käynnisty PIKAISESTI APUA!

Apua kaipaava

Vm. 2003 Renault Megane teki temput: ajon aikana tuntui nykäisy ja moottorin varoitusvaloja syttyi palamaan, jotka hävisivät jarrua painamalla. Pelasi viikon hyvin, kunnes alkoi käynnistymään toisella tai kolmannella kerralla. Valot syttyivät toistamiseen ja hävisivät taas jarrulla. Sitten auto ei enää käynnistynyt seuraavalla kerralla. STOP paloi ja vilkkui serv abs valo kun yritti käynnistää. Starttaa kyllä muttei käynnisty. Merkkihuoltoon viety, ajonesto oli päällä ja boxi antoi listan vikakoodeja. Boxi ei tunnista jotain käynnistymiseen liittyvää aluetta ollenkaan eikä anna kipinää käynnistykseen. Merkkihuollossa nyt 2 pvää ihmetelty mikä siinä on. Ja lasku kasvaa kokoajan.
Onko kellään käynyt vastaavaa ja miten tuli kuntoon?!?!? Impulssianturi on kulema ehjä. Ovat käyneet boxia johtojohdolta läpi.
Eihän voi olla autoa jota ei saa korjatuksi!

5

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunnish

Sä oot sen varmaan viennyt autosalpaan korjattavaksi?

• Apua kaipaava

Mistä arvasit?

• Apua kaipaava

Jos tämä muita auttaa mitenkään niin 3 pvän vian etsinnän jälkeen vihdoin soitto, että moottorin ohjausyksikkö on rikki. Vian etsintä tuolta 3 päivältä 400€, uusi ohjausyksikkö 1056€ ja sen asennus 200€. Enkä sitten tiiä keksivätkö tuo ihan itse vai oliko mun aamuisella soitolla mitään osuutta asiaan, kun totesin heille että noissa ohjausyksiköissä on myös ollut monesti vikaa (kiitos näiden palstojen joilta tietoja etsin).

• datsun nissan

kannattaa ostaa vaikka vara autoksi datsun nissan sunny 1.5 vm 1986:) on muuten toiminu luotettavasti 27 vuotiaaks autoks:)

• isuzusta volkkariin

haa,mullakin onsellanen..coupe vieläpä.mut yks aika paha puoli,mikä Rellus ei tyypillinen,nimittäin pohja ja ohuet pellit rapistuu mielett.nopeasti,jos ei pidä japsista erit.huolta..Mazda 323/626 toinen silppulevyinen,opel e-kadett helmoistaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2827
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2107
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      59
      2091
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1561
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1278
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1090
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1049
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      201
      1049
    Aihe