Nuriasol Apartementos

sol 13

Onko kokemuksia ko hotellista Fuengirolassa? Sunnitelmissa lähteä syksyllä kuukaudeksi etelän lämpöön. Kaikista muistakin matkaan liityvistä tiedoista sinne olen kiitollinen.

15

2724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotellissa ollut

      Olin viime syyskuun ko hotellissa. Lämmintä oli noin 30 astetta. Hotellilla hyvä iso uima-allas. Lyhyt matka junalle, keskustaan ja rantaan. Alakerrassa iso ruokakauppa ja kiinalainen kauppa jossa laaja tavaravalikoima. Sinne menen uudestaan, suosittelen.

    • losboliches

      Me olimme NuriaSolissa muutama vuosi sitten, ok paikalla, hyvä hotelli, suosittelen. Sehän sijaitsee Los Bolichesissa.

    • haesoo pahalta

      Me oltiin ko. hotellissa viime keväänä. Huoneisto oli ylimmässä kerroksessa, näköala rantaan ja futiskentälle, parveke oli iso. Itse huoneisto oli TODELLA kamala, haju oli kuvottava, tukkeutunut viemäri tms. Muutaman kerran siitä respaan valitettiin ja mies kävi korjaamassa (kaatamassa viemärinavaajaa keittiön altaaseen) vikaa. Ei auttanut. Viimein saatiin vaihdettua hajuttomaan huoneistoon ja siitä ei ole mitään valitettavaa. Toivottavasti saatte hajuttoman huoneen.

    • pöyristynyt

      Kävin lounaalla tammikuussa 2016. Todella huono ruoka. Ihmettelin betonista sisäpihaa jossa epäviihtyisä uima-allas ja muovituoleilla varustettu baari. Kaikki näytti kurjalta. Ihmettelen miksi suomalaiset suostuvat menemään ko. hotelliin. Etsikää nyt ihmeessä parempaa, älkää maksako paskasta.

      • Sombrerero

        Kävin jolukuussa 2016 siellä baarissa, kehuttua sangriaa juomassa. Aivan kamala kankkunen seuraavana päivän. En mene uudestaan, sen saatte uskoa!


      • joulikuussa2016
        Sombrerero kirjoitti:

        Kävin jolukuussa 2016 siellä baarissa, kehuttua sangriaa juomassa. Aivan kamala kankkunen seuraavana päivän. En mene uudestaan, sen saatte uskoa!

        Ai sinä elät tulevaisuudessa kuinkahan sen saisi toteutettua.


      • Sombrerero
        joulikuussa2016 kirjoitti:

        Ai sinä elät tulevaisuudessa kuinkahan sen saisi toteutettua.

        Ihan hirvee kankkunen tuli, en IKINÄ menee enää Nuoriasoliin!


      • tyhmäminäkin

        Olevinaan parempikin ravintola mutta asiakkaat (tyhmät suomalaiset?) korjaavat astiat itse syönnin jälkeen pois. Maksavan asiakkaan ei pidä tehdä ravintolalle kuuluvaa työtä! Vai onko Nuriasolin ravintola sittenkin vain työmaaruokala? Ruoka on joskus hyvää joskus ei niin hyvää. Ja omistaja sählää minkä ehtii.


    • Kuuris

      Vanhempani olivat tässä paskaa kasassa 10 päivää.
      Siivooja kävi vaihtamassa lakanat ja varasti samalla äidin käsilaukkuunsa piilottamat vihkisormukset, timantti sormuksen ja korvakorut. Hotelli ei tehnyt asian eteen mitään. Että ei voi suositella kenellekään kun kaikki tavara kolutaan läpi.

      • eimitäänviety

        Siellä oli kassakaappi vaatekaapissa.


    • jäimieleenhinta

      Alakerran kaupasta viiniä tarjouksessa 0,50e/litra.

    • Minäkinsiellä

      Eipä ollut kaikissa huoneissa.

      • Kinnostavaa

        Ei ollut safety boxia? Olitko yksityisen omistamassa huoneistossa ?


      • minäkinsiellä

        Ei ollut boxia ei. Hotellin omistama tietääkseni tai mistä nuista tietää. Ikävä tapaus tälle naiselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe