Mulla on 5 vuotias venäjäntoy uros, normaalisti ihan reipas ja leikkii kotona mun kanssa ja herää aina samaan aikaan kun mä. ja nukkuu mun vieressä sängyssä. vieraiden ihmisten kanssa varautunut ja välillä myös tärisee ihan. on aika ujo aluksi.
mutta eilen koirani meni todella oudoksi!! halusi koko ajan sängyn tai sohvan alle piiloon eikä halunnut olla mun tai mieheni lähellä. kosketuksesta saattoi vinkasta ja
hermostua. Meni makuulle outoihin paikkoihin kuten lattialle. lattialla ei makaa "terveenä"ikinä edes käskettäessä koska on niin kylmiä nuo lattiat =P
oon vähä ihmeissäni mikä koirallani oikein on.. yönkin vietti tosiaan sitten sänkymme alla ja valvoi luultvasti koko yön. nyt toista päivää tosi vaisu ja uupunut. ulkona käveli häntä koipien välissä ja sisälle vaan makaa ja mieluiten menee piiloon pois meidän läheltä.. kokemuksia tälläisestä käyttäytymisestä?
venäjäntoy koirani käyttääytyy oudosti!?
girl88
2
321
Vastaukset
- rgdxrg
Kuulostaa siltä, että koirallasi on vakava kiputila. Suosittelen lääkärissä käyntiä, netin kautta on paha sanoa mitään......................
- Nyt eikä heti
Lekurille mars!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776