transvestiitti hakattu Oulussa

sukulaiska

11

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surkeaa luettavaa, taitaa olla siellä valitettava "kaupungin tapa". Sitä vain mietin, minkälainen yhteys tällä on paikalliseen uskonnolliseen valtavirtaan, jonka mukaan homous on synti ja johtaa helvettiin siinä sitten transihmisetkin menevät samassa, joku Raamatun kohta heidänkin tuomitsemiseksi on poimittu.

      Etteivät pojat vain olisi mielestään Jumalaa vähän jeesaamassa....


      Siis vakavasti ottaen ja yleisesti: Mikä on tiukkapipoisten uskonnollisten ryhmien vastuu seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kohdistuvassa väkivallassa?

      • juttu...

        laittaisitteko linkin juttuun


      • Eiks saa sanoa "Patriootti", kun tämä kuitenkin kuulostaa ihan niiden hommilta? Uskikset harvemmin lähtevät väkivallan tielle.


      • colaptes kirjoitti:

        Eiks saa sanoa "Patriootti", kun tämä kuitenkin kuulostaa ihan niiden hommilta? Uskikset harvemmin lähtevät väkivallan tielle.

        Oulun "patriootithan" ovat tunnetusti pinttyneitä ateisteja!

        Kyllä näillä asioilla on yhteys, heidän elinpiirissään homot ja "transut" on tuomittu aina synnin perikuviksi. Ja kun pojat sitten lähtevät nyrkkeilysäkkejä kadulta etsimään, olemme houkuttelevuudessa tasavertaisessa asemassa mamujen kanssa.


      • anukatariina kirjoitti:

        Oulun "patriootithan" ovat tunnetusti pinttyneitä ateisteja!

        Kyllä näillä asioilla on yhteys, heidän elinpiirissään homot ja "transut" on tuomittu aina synnin perikuviksi. Ja kun pojat sitten lähtevät nyrkkeilysäkkejä kadulta etsimään, olemme houkuttelevuudessa tasavertaisessa asemassa mamujen kanssa.

        1) uhkausgraffiti
        2) Dan Koivulaakson kaasutus Priden yhteydessä
        3) tarrakampanja
        4) kokoomuspoliitikon kimppuun käyminen

        Tämä on patrioottien "ansioluettelo" Oulussa sellaiset, mitkä eivät uutisiin pääse.

        On totta, että uskovaisilta on rakkauden kaksoiskäsky päässyt unehtumaan, mutta ne kuitenkin yleensä siunailevat, eivät vedä köniin.


      • ???
        juttu... kirjoitti:

        laittaisitteko linkin juttuun

        Eikö tuo aloitusviestin linkki kelvannut?


      • vihan uskonto

        "Siis vakavasti ottaen ja yleisesti: Mikä on tiukkapipoisten uskonnollisten ryhmien vastuu seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kohdistuvassa väkivallassa?"

        Islamilaiset poppoot eivät ainakaan siedä vähemmistöjä. Mitä enemmän islamilaista maahanmuuttoa, sitä enemmän vähemmistöt saavat pelätä, kun työttömien ja toimettomien nuorukaisten sharia-partiot kiertelevät kaduilla.


    • P=NP

      SSS:lle kysyntää Oulun suunnilla...
      Kyllä itsekin veikkaan jonkin asteen skinejä, jotka asialla oli

    • Tahdoin vaan sanoa

      Minun ymmrrykseeni ei mene, että ihmisiä syrjitään sen takia mitä he edustaa. Tunsin kerran miespuolisen henkilön, joka tykkäsi meikata ja piti muutenkin naisellisista asioista ja hänen haave oli, että voisi joskus laittautua naisen näköiseksi. En kuitenkaan kohdellut häntä minään erityisihmisenä, vaan ihan samalla tavalla niin kuin kohtelen ihmisiä ylipäätään. Hän oli vain tuollaisilla ominaisuuksilla varustettu niin kuin minä olen tällaisilla ja naapurini on omillaan. Se on kyllä harmillisen tosi, että on ihmisiä, jotka ei hyväksy sitä, ettei ole ihan yleisen normin mukainen. Jotkut ei vielä edes hyväksy sitä, että tuntee tällaisen ihmisen. Onneksi minua ja ystävääni ei aikoinaan tultu päin naama haukkumaan tai hakkaamaan, mutta sellainenkin kävi mielessä. Jos tiiti kulkee ulkoilmassa, monestihan heitä ei edes tunnista vastaantulevista ja kaikki eivät edes mene ulkoilmaan tyttöillessään, ei minulle tulisi mieleen, että menenpä nyt hakkaamaan tuon. Miksi tulisi? Ei tämä ole minulle ongelma, kun ei ole koskaan ollut. Se miksi monet pitää tiittejä outoina johtuu varmaan osaksi siitä millaista kuvaa media ja erityisesti jotkut elokuvat ja muu kuvasto on meille heistä antanut vuosien ja vuosikymmenten saatossa. muun muassa tiittejä on esitetty aika seksualisoidussa valossa. Samalla tavalla kuin homoseksuaaleja heitä on pidetty aika tavalla seksin perään olevina. Ja se, että mies pukeutuu naisten vaatteisiin näyttäytyy ainakin joidenkin silmissä juuri melko homomaisena, vaikka tiitteys ei kulje käsikädessä seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Ja joidenkin mielestä miehen kuuluu olla vain sellainen kuin oletetaan ja myös naisen.

      • Iso yllätys

        Tiedän muutamia tapauksia joissa on tuumattu että hakataan tuo tiitti, mutta onkin saatu takaisin samalla mitalla. Nämä hakkaajat luulevat että tiitin voimat ja tappelutaidot katoaa kun vedetään mekko päälle. Sitten tuleekin yllätys kun saa turpaansa.


      • Iso Muna
        Iso yllätys kirjoitti:

        Tiedän muutamia tapauksia joissa on tuumattu että hakataan tuo tiitti, mutta onkin saatu takaisin samalla mitalla. Nämä hakkaajat luulevat että tiitin voimat ja tappelutaidot katoaa kun vedetään mekko päälle. Sitten tuleekin yllätys kun saa turpaansa.

        Ja usein nää hyökkääjät on niin kännissä, ettei niistä senkään takia oo paljoo vatusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe