mun puolivillinä otettu kissa (1v) on 2 viikkoa sitte päässy vahingossa ulos enkä saa sitä millää sisälle. tuossa tuo ikkunan alla maukuu mut on sen verran arka et sisälle ei tuu ja juoksee karkuun jos menee liaan lähelle.
ansat tuntee ei erehdy meneen niihin sisälle. nyt oon heitelly tonnikalaa ulko oven viereen niin että ku se syö ni se pikku hiljaa tulee sisälle. kerran jo melkeen onnistuin saamaan sisään mut epäonnistuin, niin että siiman avulla vedän ulko-oven kiinni kissan perässä.
olisko jotain hyviä vinkkejä?
apua kissa asiaan
kisuli
2
312
Vastaukset
- jekkis
ole kärsivällinen.
eläinlääkäri voisi auttaa...kysy jos elkku laittaisi rauhottavia kisun namuihin.
muista seurata sitä kun se on syönyt lääkkeen ja sitten kanna se varovasti kotiin äläkä päästä ulos.
kissan pitäminen vapaana on rikos.- kisuli
mut en oikeen ymmärtäny et miksi mulle paasaat et kissan pitäminen ulkona on rikos? enhän mä sitä oo sinne päästänykkään vaan se karkas kun vieraalta unohtu ovi auki!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999