Spermaa ei tule!

Poika 13

Onko normaalia jos ei tule spermaa kun vetää käteen?
Tuntuu oikein hyvältä mutta onko se kunnon orgasmi jos ei tule spermaa?
13v

215

22823

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 96_pojke

      Kyllä se siitä.. Mä samaa ihmettelin saman ikäisenä, mutta kyllä se siitä muuttu jonkin ajan päästä. Ole ilonen kun ei vielä tule :D Käteen veto on paljon mukavempaa kun ei tarvi siivota sotkuja/olla paperi kädessä aina.

      • biittijäbä9000

        totta, mutta kun on biitti naha välis niin lentää pakosti verta ja mällii!


      • Kolmetoista13

        Kun runkkaan nii mul tulee sellasta valkosta litkua mut sitä tulee vaa vähä voiko joku selventää?


      • Kaett
        Kolmetoista13 kirjoitti:

        Kun runkkaan nii mul tulee sellasta valkosta litkua mut sitä tulee vaa vähä voiko joku selventää?

        Se on spermaa, ihan normaalii


      • Eläm
        Kolmetoista13 kirjoitti:

        Kun runkkaan nii mul tulee sellasta valkosta litkua mut sitä tulee vaa vähä voiko joku selventää?

        Ihan normaalia se kuuluu elämään


      • JarmoBoy40v
        Kolmetoista13 kirjoitti:

        Kun runkkaan nii mul tulee sellasta valkosta litkua mut sitä tulee vaa vähä voiko joku selventää?

        en osaaa auttaa suosittelen maistamaan :)


      • Poika13v

        Onko normaalia kun itellä ei tota spermaa tule mutta tyttö ystävä haluaa seksiä jo nyt mutta on noloa kun ei tule


      • runkkumies69
        Poika13v kirjoitti:

        Onko normaalia kun itellä ei tota spermaa tule mutta tyttö ystävä haluaa seksiä jo nyt mutta on noloa kun ei tule

        Hei runkkari mullakaan ei tullut nuorempana mälliä mutta testaa runkkaa kotona vaikka 2minuuttia putkeen ja kovaa sit kyllä tunnet kun jotai tulee peniksstä ulos niin poika usko ei se kusta ole anna vaan sen tulla se on sitä mälliä ja muista vetää käteen kovaa niin sit mälliä lentää seinälle


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siemennesteen määrän lisääminen - http://tonzes.com/maxatinfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti

        Nuo ainesosat ovat suurimmaksi osaksi tehottomia ja arginiiniakin varsin vähän.. ei toimi.
        kalliskin.


      • Anonyymi
        runkkumies69 kirjoitti:

        Hei runkkari mullakaan ei tullut nuorempana mälliä mutta testaa runkkaa kotona vaikka 2minuuttia putkeen ja kovaa sit kyllä tunnet kun jotai tulee peniksstä ulos niin poika usko ei se kusta ole anna vaan sen tulla se on sitä mälliä ja muista vetää käteen kovaa niin sit mälliä lentää seinälle

        Mulla ei ees lennä 30min jälkeen


      • Anonyymi
        runkkumies69 kirjoitti:

        Hei runkkari mullakaan ei tullut nuorempana mälliä mutta testaa runkkaa kotona vaikka 2minuuttia putkeen ja kovaa sit kyllä tunnet kun jotai tulee peniksstä ulos niin poika usko ei se kusta ole anna vaan sen tulla se on sitä mälliä ja muista vetää käteen kovaa niin sit mälliä lentää seinälle

        ei toiminu vaik yritin


      • Anonyymi
        Kolmetoista13 kirjoitti:

        Kun runkkaan nii mul tulee sellasta valkosta litkua mut sitä tulee vaa vähä voiko joku selventää?

        Ootko 13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siemennesteen määrän lisääminen - http://tonzes.com/maxatinfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti

        Voiko veljestä tulla raskaaksi?,yx koulussa väitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko veljestä tulla raskaaksi?,yx koulussa väitti

        Totta kai veljelle voi tulla raskaaksi jos veljen kanssa harrastaa seksiä.


      • Anonyymi

        Tämäpä


      • Anonyymi
        Kaett kirjoitti:

        Se on spermaa, ihan normaalii

        Onko sperma vaarallista kolmetoista vuotiaalle
        ??????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sperma vaarallista kolmetoista vuotiaalle
        ??????????????

        Mitä vaaraa siinä voisi piillä? Ei tietenkään ole vaarallista kellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ees lennä 30min jälkeen

        aika vanha keskustelu mut joo siis multa tulee jo mälliä vaik oon vasta 11v ja 6kk parinminuutin jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika vanha keskustelu mut joo siis multa tulee jo mälliä vaik oon vasta 11v ja 6kk parinminuutin jälkeen

        Ite oon 12v ja mulki tulee mut ei paljoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sperma vaarallista kolmetoista vuotiaalle
        ??????????????

        Ei pitäis olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 12v ja mulki tulee mut ei paljoo

        Oon ite kans 12 ja ei tuu millää


      • Anonyymi
        runkkumies69 kirjoitti:

        Hei runkkari mullakaan ei tullut nuorempana mälliä mutta testaa runkkaa kotona vaikka 2minuuttia putkeen ja kovaa sit kyllä tunnet kun jotai tulee peniksstä ulos niin poika usko ei se kusta ole anna vaan sen tulla se on sitä mälliä ja muista vetää käteen kovaa niin sit mälliä lentää seinälle

        Kiitos avusta, tuli nyt vasta ekan kerran mälliä kunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite kans 12 ja ei tuu millää

        Oon yksitoista ja puol ja kunnolla saa runkata ennen ku tulee mitään mut näyttää vähän hieltä kun mun kädet on tosi hikiset yleensä ku teen mitään (en runkkaa niin kovaa että kädet hikoo😂)


    • jihhu

      Totta, vähän kadun kun en runkkaillut enempää kun ei vielä tullut.

      Luultavasti kohta alkaa tulla.

      Oikea ograsmi nyt on taas niin epämääräinen sana. Jos tuntuu hyvältä niin kaikki on hyvin. Ei se orgasmi nyt aina niin kaksinen ole vaikka spermaa tulisikin. Sitä tunnetilaahan siinä metsästetään eikä sotkuista mahaa.

    • miesiemyö

      toi on täysin normi juttu sun ikäselläs.

      Voit kokee orkun mut spermaa ei vielä tule.
      Ensimmäisen siemensyöksyn pojat kokee siin 14-15 vuoden iässä,mutta se on yksilöllinen juttu.
      Joillain alkaa aiemmin, toisilla myöhemmin.

      • Poika 13

        Kiitos paljon vastauksista:)


      • sghsrf

        Se on kyllä aika rasittavan näköistä tuommone 3-4 vuotiaa lapse kuivarunkkailu. Ku se jossai keittiön tai muun julkisessa kokopäiväkäytössä olevan tilan lattialla alakaa yhtäkkiä mahalla käet palleissa ja pää "kylellää" nykyttää paikallaa kuin mittarimato liukkaassa ylämäessä. Ei mitää hätää vaikka ois vieraita paikalla. Siinä se kähisee ihan muisa mualimoisa eikä kainoile sen enempää ko elukka. Saattaa jatkaa kymmeniä minutteja ja ehkä vielä nukahtaa siihen touhuasentoon


      • Hinuri.14.ja.rapiat
        sghsrf kirjoitti:

        Se on kyllä aika rasittavan näköistä tuommone 3-4 vuotiaa lapse kuivarunkkailu. Ku se jossai keittiön tai muun julkisessa kokopäiväkäytössä olevan tilan lattialla alakaa yhtäkkiä mahalla käet palleissa ja pää "kylellää" nykyttää paikallaa kuin mittarimato liukkaassa ylämäessä. Ei mitää hätää vaikka ois vieraita paikalla. Siinä se kähisee ihan muisa mualimoisa eikä kainoile sen enempää ko elukka. Saattaa jatkaa kymmeniä minutteja ja ehkä vielä nukahtaa siihen touhuasentoon

        Kyllä monta kommenttia oon lukenu mutta ei oo näin kovia nauruja hetkeen tullu


      • PalstanEpäJärkevin13v

        Kommentoin hieman myöhään, itse kuukauden päästä 14 ja laukesin just äsken ekaa kertaa niin maan perkeleesti 2krt putkeen jaloilla jtn näkymätöntä mönjää ja ollu sitä saatanan sissijuustoa vai mikskä te sitä kutsuttekaa ni kyrvän päässä ihan saatanasti. Tummia karvoja jo 12v mulla ollu ja 10cm kyrpä seisokissa


      • Anonyymi

        erittäin vanha keskustelu mutta itellä tuli eka siemensyöksy jo 11v


    • Oorpe

      PIdä päivän tauko?

      • SPERMAPAPPA

        Joo on hyvä idea 🖒


    • teini-ikäinen

      Onko normaalia, että mulla on karvoja ja myös ääni on jo matala, mutta spermaa ei vaan tule? Oon 14v.

      Ja multa on leikattu oikea kives pois, mutta sen ei pitäisi estää sperman tulemista....

    • vain 1 (yksi) kievs

      kasvata kiveekset homopaska

      • teini-ikäinen

        mitä vittua? :D sitäpaitsi mulla on vaan yksi kives....


    • 14vuotta

      On normaalia mulla alko vasta tuleen kun täytin 14 (olen nyt 14 ja puol). Ja jos on lisää kysyttävää nii tule kikkaileen mä vastaan kaikkiin kysymyksiin:) mun kik on 14vuotta

      • Jokukyseliä

        Oon kohta 13 ja mulla on tulli peniksen päälle semmosia valkosia juttuja eikä oo tullu spermaa


      • deeddedf
        Jokukyseliä kirjoitti:

        Oon kohta 13 ja mulla on tulli peniksen päälle semmosia valkosia juttuja eikä oo tullu spermaa

        Se on semmosta ihmeen valkosta "juustoa" se meinaa että sulla alkaa kohta tulee spermaa


      • Sissijuusto22

        Sissijuusto


      • Anonymisoituina

        Oon 13 mut spermaa ei tule vaikka yritän runkata kunnolla


      • anekdootti

        Noh, onko sulla jo kulli ja karvat kasvanu kunnolla?
        Sen jälkeen yleensä alkaa tulla mälliä.
        Nuoremmatkin pojat voivat yleensä saada kuivia orkkuja,
        niitä voi saada useammankin putkeen niin että kulli ei välillä veltostu.


      • Anonyymi
        deeddedf kirjoitti:

        Se on semmosta ihmeen valkosta "juustoa" se meinaa että sulla alkaa kohta tulee spermaa

        Kauvan menee että tulele sitten spermaa


      • Anonyymi

        Ihan hyvä. Mä runkkan pari kertaa päivässä.


      • Anonyymi
        anekdootti kirjoitti:

        Noh, onko sulla jo kulli ja karvat kasvanu kunnolla?
        Sen jälkeen yleensä alkaa tulla mälliä.
        Nuoremmatkin pojat voivat yleensä saada kuivia orkkuja,
        niitä voi saada useammankin putkeen niin että kulli ei välillä veltostu.

        Moi tästä Teuvo ruha ole kokeillut kanssa sopii homo cm 17/5.3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi tästä Teuvo ruha ole kokeillut kanssa sopii homo cm 17/5.3

        Moi mulla sanoa on ikävä 45 sinulla mitä nimi kuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi tästä Teuvo ruha ole kokeillut kanssa sopii homo cm 17/5.3

        Moi mulla sanoa on nimi ruha Teuvo fb


      • Anonyymi
        deeddedf kirjoitti:

        Se on semmosta ihmeen valkosta "juustoa" se meinaa että sulla alkaa kohta tulee spermaa

        Mulla on tullu viis vuotta mutta spermaa ei oon 13v


    • hmm..... Epäilen kivessyöpää.

      • teini-ikäinen

        siis ei mulla mitään ongelmaa kiveksessä oo, mulla ei ole vaan alkanut tulla sperma. Olin siellä kivesleikkauksessa 2kk sitten, kiveskierymän takia.
        Lähinnä kysyin että onko normaalia että sperma alkaa tulla muiden murrosi än vaiheiden jälkeen?


      • On ihan normaalia. Se on täysin yksilöllistä, että milloin sitä spermaa alkaa tulla.


    • puhtaat boksut

      joo mutta miksi pitäisi tulla spermaa, pysyy bokserit puhtaina. ei mullakaan tule. olen 14 boy.

      • ihanNORMAALITalushou5

        Mitkä "bokserit"? Oletteko kaikki nyrkkeilijöitä?


    • Tähän on vain yksi selitys: fyysinen jälkeenjääneisyys

    • ny tuli

      juups täytän 14 kuukauen päästä oon -00 oon runkannu varmaa 8 vuotiaasta ja ihmetelly ny tänä vuonna miksei tule spermaa, no just tos 10 min sitte vedin sen yö runkun ja tuli ekat mällit. Se on kaikil vähä eri aikaa mut kyll se hei tulee sieltä ennemmi tai myöhemmi XD Itel ei oo muna kauheesti kasvanu mut kivekset on ja karvaa kasvanu tuohon tyveen

      • onko?

        Onko sulla kikkii oon ite 14 vuotias :). voitais vähä jutella ja vaihella kokemuksii :)


      • ny tuli
        onko? kirjoitti:

        Onko sulla kikkii oon ite 14 vuotias :). voitais vähä jutella ja vaihella kokemuksii :)

        voin nopee ladata, mikä sun kik?


      • onko?
        onko? kirjoitti:

        Onko sulla kikkii oon ite 14 vuotias :). voitais vähä jutella ja vaihella kokemuksii :)

        No mun kikki on jupisija. tuu kikkaan


      • Anonyymi

        Ihan hienno juttu.


      • Anonyymi

        Sama T:9 v


    • ai haluutteko kikkii? mää voin tulla kickaamaan teitä perseeseen

      • a u tt a k aa

        Mitääh??!?!?! Oon vetäny lapasee monta vuotta varmaa 5 kertaa päiväs mut ei vaa mälli lennä et voitteks auttaa oon 13v


      • Anonyymi
        a u tt a k aa kirjoitti:

        Mitääh??!?!?! Oon vetäny lapasee monta vuotta varmaa 5 kertaa päiväs mut ei vaa mälli lennä et voitteks auttaa oon 13v

        Mä haluisin runkata sua ja naida sua,


    • ymmärtäväinen

      ymmärrän sperman tulo on yksilöllistä, kyllä se sieltä vielä tulee! Tarviiko joku auttavaa kättä?

      • amishdoll

        Hyi vittu


      • Herrunki

        Itte tuossa koitin kätee vetää mut ei tuu ei tuu oon 13


    • Siinäon

      tukos jonka voi poistaa . Kokeile Tolua ja pulloharjaa . Tolu on täysin vaaraton luonnontuote joka sopii hommaan hyvin . Syy asiaan voi olla se ,että edellisien kertojen syöksyt ovat jäänneet osittain tulematta ja kovettuneet putken seinämiin.

      • roastmaster69

        ei jumalauta :DD Toi oli iha vitu hyvä :DDDDDD
        .
        .
        Ne jotka ei tajunnu nii sperma ei voi kovettua ja se puhdistuu kusella xd


      • Anonyymi

        Puppua. Itse oon vetäny käteen kymmeniä kertoja orkkuun asti silleesti et mällit on jääny sisälle. Oon puristanu niin tiukasti ettei mälli oo päässy ulos. Oon tehny niin aina kun ei oo ollu paperia enkä oo halunnu sotkea paikkoja. Mitään ongelmia siitä ei oo seurannu. Röörit on itsekseen puhdistunu.


    • saaa

      No mitäs se haittaa jos spermaa ei tuu? Sit aikusena jos haluut lapsii niin voit käydä lääkärillä jos ei sillonkaan vielä tuu.

    • HhhSddf

      Olen 15 ja minulta ei vieläkään tule onko se normaalia

      • Anonyymi

        Oot sä normaali. Olis kiva nähdä sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä normaali. Olis kiva nähdä sua.

        Senkin PEDOFIILI


    • yuks

      Mitä helvettiä?? Nuoret joka runkkaa???? Olen 13 myös ja vain jonnet runka

      • 13vpoikakaveri

        Etkö sä sit runkkaa ?
        Onko liian pieni pili sulla ? Vai eikö seiso ?
        Kyllä kaikki normaalit 13v pojat runkkaa ;)
        Ei mullakaan aina tule tule mällit vaikka orkut tulee, joskus vain valuu jotain vähän runkun ajan .
        Kaverilla 14v tulee aina vain kirkasta vaikka 10 kertaa


      • Hacko
        13vpoikakaveri kirjoitti:

        Etkö sä sit runkkaa ?
        Onko liian pieni pili sulla ? Vai eikö seiso ?
        Kyllä kaikki normaalit 13v pojat runkkaa ;)
        Ei mullakaan aina tule tule mällit vaikka orkut tulee, joskus vain valuu jotain vähän runkun ajan .
        Kaverilla 14v tulee aina vain kirkasta vaikka 10 kertaa

        Kaikki normaalit pojat eivät runkkaa. Me suomenruotsalaiset eivät runk*aa ja me olemme normaalia!!!!!!!


      • Phogifkgcö

        Hacko ET VISSII OSAA SUOMEE ,HOMO !!!!
        XDDDDDDD


      • Anonyymi
        13vpoikakaveri kirjoitti:

        Etkö sä sit runkkaa ?
        Onko liian pieni pili sulla ? Vai eikö seiso ?
        Kyllä kaikki normaalit 13v pojat runkkaa ;)
        Ei mullakaan aina tule tule mällit vaikka orkut tulee, joskus vain valuu jotain vähän runkun ajan .
        Kaverilla 14v tulee aina vain kirkasta vaikka 10 kertaa

        Hyvin sanoit, En muuta voi sanoa.


      • Anonyymi

        Mitä epänormaalia on, että runkkaa 13 vuotiaana? Mun mielestä on epänormaalia, jos EI runkkaa 13 vuotiaan iässä.


      • Anonyymi

        Ööh itsetyydytys on normaalia


    • homorunkkari69

      oon 16 v ja mälli ei vielkää lennä, kertokaa et auttaakse jos pidän välipäivii ?!

      • Kyllä.


      • Aaaadbldbfbflk

        Aidsi o kommentoinu mont kertaa kaikis tämmösis seksi jutuis


      • Aaaadbldbfbflk kirjoitti:

        Aidsi o kommentoinu mont kertaa kaikis tämmösis seksi jutuis

        Se on ammattilainen.


    • Runkka_ari

      Ei mullakaan tullu 12-vuotiaana, mutta sitte ku alko tulla nii alkoki vituttaa ku olin tuolin päällä runkkaamassa ja mällit lensi siihen, enkä tienny millasta jälkeä niistä tulee. En kuitenkaa jääny kiinni. Voi olla epänormaalia, mutta musta on parasta runkata spermat käteen ja syödä ne sitte, ei tuu sotkuja ja ihan hyvän makusta on. 13-vuotiaana tuli kans 6 orgasmia putkeen, jokaisella spermaa.

      • 12vpoikasaanut

        OLen maistanut omaa eikä se oikein maistunut miltään. Kun bestiksen kanssa runkattiin kokeiltiin toisiaan ja lopuksi otettiin suihin ja silloin sain kaikki suuhun ja se tuntu hyvältä ja maistu myös. Nyt ollaan tehty sitä koko viikkko ja vieläkin maistuu hyvältä, mutta silti haluan panna tyttöjä.


      • Isäsi
        12vpoikasaanut kirjoitti:

        OLen maistanut omaa eikä se oikein maistunut miltään. Kun bestiksen kanssa runkattiin kokeiltiin toisiaan ja lopuksi otettiin suihin ja silloin sain kaikki suuhun ja se tuntu hyvältä ja maistu myös. Nyt ollaan tehty sitä koko viikkko ja vieläkin maistuu hyvältä, mutta silti haluan panna tyttöjä.

        Hmm ootko bii?


    • nuorisoJÄBÄ

      Voiko saada you know nestettä jo 8 v???

      • Anonyymi

        Vähän voi tulla jotain suht kirkasta nestettä. Ei kiitos kovin paljoa tuossa iässä. Voit silti tyydyttää ihan hyvin jos mieli tulee. Nesteen voit ladker joko vatsalle tai suoraan talouspaperi on tai kertakäyttöiseen nenäliinaan tms. Vatsasta voi pyyhkiä nesteen paperilla ja paperi roskikseen.


    • Boike

      Oon 14 vuatias ja ku runkkaa ni hyvi mälli lentää :D

      • Anonyymi

        Hienoa jatka samaan malliin


    • olloshuoleton

      Saatpahan olla rauhassa,eikä sun tartte pelätä sperma varkaita.

    • harvoinämmiltätulee

      vedä vittu päähäs ja pakene vuorille.

    • PillunebSpeep

      Se on normaalia mie oon 13 v poika ja ei tule

      • pitästietääjo

        Kyllä tolta alottajalta tulee jo koska on yli 4 vuotta vanha kysymys.


      • 12veepoikas

        Joo kyllä se varmaan on ihan normaalia ku
        itellä ei oo vielä ainakaa tullu vaik alotititän runkkaa jo 9v :D


      • Anonyymi
        pitästietääjo kirjoitti:

        Kyllä tolta alottajalta tulee jo koska on yli 4 vuotta vanha kysymys.

        Niinpä ja nyt 7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja nyt 7

        Niinpä ja nyt jo 10


    • 12v

      Itse olen 12 ja itselläni on ainakin lentänyt jo kauan aikaa.

    • 14vee

      Oon 14 ja välil tulee paljo ja välil ei nii paljoo ja joskus se on kirkkaampaa ja joskus iha liisteriä. Alko mälliä tulla joskus 13v

      • Anonyymi

        Ihanaa kuulla sua.


    • mällipoika

      kuten sanottu aiemmissa viesteissä, yksilöllistä on mällintulon alkaminen. Ite aloin runkut noin 10 vuotiaana ja ulos tuli tavaraa ehkä vuotta myöhemmin, silloin se oli eka kerroilla ihan läpikuultavan kirkasta lientä. Paksummaksi harmaaksi puuroksi muuttui muutama vuosi myöhemmin ja määräkin kasvoi huomattavasti iän myötä :) Nykyään kolmekymppisenä mälliä riittää edelleen ja määrä senkun kasvaa vaan, ihanaa puuroa tulee tykin täydeltä.

    • Seksipeto420

      Ei ole normaalia koska et riuhdo tarpeeksi tai on liian pieni

      • Anonyymi

        Penis ei liity asiaan eikä riuhtominen kaikilla sperma tulee milloin tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penis ei liity asiaan eikä riuhtominen kaikilla sperma tulee milloin tulee

        Liittyy, ei 2cm karvattomista katkaravuista mitää tuu


    • vittusaatana

      oon 12 kivekset ei kasva mut on karvotusta mut silti ei mälli lennä

      • Bhyure33

        Karvoituksella ei ole mitään tekemistä mällin tulon kanssa, sitten kun kivekset vähintään 2cm paksuja niin SAATTAA tulla.


    • eturauhasesta

      Sperma ei tule kiveksistä vaan eturauhasesta. Siemenjohtimet liittyvät virtsaputkeen eturauhasen sisällä.
      Kivekset tuottavat siittiöitä ja hormoneja.

    • juuuu

      itte 13 ja tuli kyl jossai vaihees mut sit lakkas tulemat onko tuttu tilanne?

      • Jokutyyppi15

        No voiko joku kertoo et miten sitä saada tulee


    • helvetin

      onko spermaa vain tietty määrä!?

      • idiootti

        joo on nii älä runkkaa liikaa muute ei tuu enää


      • Niin jos nyt joku ei tajunnut että tuo on sarkasmia, niin sanon vielä tämän:

        Kivekset tuottavat spermaa läpi elämän siitä asti, kun murrosikä alkaa. Sperma ei siis voi "loppua kesken".


      • Anonyymi
        Tietäjä3 kirjoitti:

        Niin jos nyt joku ei tajunnut että tuo on sarkasmia, niin sanon vielä tämän:

        Kivekset tuottavat spermaa läpi elämän siitä asti, kun murrosikä alkaa. Sperma ei siis voi "loppua kesken".

        Tol jutul kikki ain pelleili pienenä jotai et "sä voit saada van 12 lasta"


    • Yorin

      On.
      Silloin sä vedät kuivat. Syytä en tiedä, mutta seuraavalla kerralla, ainakin mulla tulee ja LUJAA!

    • R.I.Pmälli

      Miks mulla alko tulee mällii yhes kohtaa mut se on loppunu voiko johtuu siitä että koitan laihduttaa. 14 v poika

      • Anonyymi

        Oot ihana poika. Haluan sun kyrpääs.


    • Anonyymi

      Miks mulla ei ala murrosikä vaikka oon 14

      • Koska olet ainutlaatuinen ihminen, joka kehittyy omaan tahtiinsa, niin kuin kaikki muutkin.


      • Anonyymi

        kyrsis muaki


    • Anonyymi

      Mikä homma? Välil tulee ihan vähä jotaki valkosta shittii ja joskus ei tuu ollenka. Tulee vaan semmonen liukkarintapanen kerros... (13v poika)

      • Anonyymi

        Kyllä ne kunnolliset siemensyöksyt alkavat jossain vaiheessa. Jatkat vain harjoittelua


    • Anonyymi

      Mitä jos ei tule siemensyöksyä

      • Anonyymi

        Se tulee kun on tullakseen.


    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      En tiedä tuohon sanoa mitään. Mutta runkkaminen on hyvää.

    • Anonyymi

      mitä jos se jänne sielt takaa katkee ja nyt sattuu ihan saatanasti ja on tulehtunu kokopaska ja nyt mä myös paskannan verta

      • Anonyymi

        Mene lääkäriin!


    • Anonyymi

      Oon vähä myöhäs täs keskustelus mut mul tuli 12 kuivia orkkuja ja nyt 13v on tullu jo märkiä orkkui et iän myötä se tulee

    • Anonyymi

      Koskakoha multa tulee mälliä nimittäin kun mä runkkaan menee ehkä 5min tunttuu sellasta kihelmöintiä tai sellasta siel kiveksis ja munassa kivekset ei oo kasvanu mun tietääkseen ja munakas mut hyvin saa kätee otettua ja mä oon 12.9v

      • Anonyymi

        Ja siis tuntuu et jotai vois tulla mutku ei tule tuntuu vaa sille et pakko lopettaa siin. Ku niin kova tunne toivoisin vastauksia kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis tuntuu et jotai vois tulla mutku ei tule tuntuu vaa sille et pakko lopettaa siin. Ku niin kova tunne toivoisin vastauksia kiitos!

        Jokainen kehittyy omaan tahtiinsa. On todella vaikeaa ennustaa, että milloin ne siemensyöksysi alkavat, mutta ei sillä ole mitään väliäkään. Ne alkavat kyllä ennemmin tai myöhemmin. Lisäksi niillä siemensyöksyillä ei oikeastaan tee mitään, ennen kuin on tarkoitus hankkia lapsia.


    • Anonyymi

      Olen 11 ja ei tuu vielä spermaa. Onko se normaalia

      • Anonyymi

        Mulla ei tuu siemensyöksyä ellen runkkaa, onko normaalia? Kysyy 13v poika joka runkkaa joka päivä


      • Anonyymi

        Mitennii


    • Anonyymi

      *ei. sulla on syöpä*

    • Anonyymi

      Moi mulla sanoa halua kanssa sopii seksi milloin valmis odottaa mitä nimi sinulla poika onko 13 ikä ja 45 kaunis sinulla seksi sperma mies

    • Anonyymi

      Moi mulla sanoa kysy onko hyvää poika seksi sperma homo halua kanssa

    • Anonyymi

      Onkohan täällä ketään enään, mutta olen 13 karvaa kasvanut jo jonkin verran. Orgasmissa tulee peniksen päähän tippa läpinäkyvää ainetta. Mälliä ei vielä ole tullut.

      • Anonyymi

        Oon 10 ja sama juttu alkanu murrosikä jo 9v mut joskus lentäny sperma mut en tiiä miten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 10 ja sama juttu alkanu murrosikä jo 9v mut joskus lentäny sperma mut en tiiä miten

        Ite oon 12 v ja muna ei oo kasvanut karvojakaan ei oo kivekset ei oo kasvanut oon vetäny käteen monet kerrat mut mälliä ei tuu onni normaalii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 12 v ja muna ei oo kasvanut karvojakaan ei oo kivekset ei oo kasvanut oon vetäny käteen monet kerrat mut mälliä ei tuu onni normaalii

        Onko*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko*

        On. Oothan vasta 12!


    • Anonyymi

      Ainaku runkkaan nii sit tulee semmone tunne et pissaisin mut en uskalla päästää sitä oon 11/08

      • Anonyymi

        No kokeile runkata suihkussa nii ei tuu vahinkoa.


      • Anonyymi

        Uskalla rohkeasti vaan antaa sen pissattavan tunteen tulla täysin päälle eli älä lopeta kesken vaan jatka kunnes tunne menee ohi. Varaa lähelle nenäliinoja
        tai talouspaperia tms millä voit siivota nesteet pois. Jos oot petissä pitkällään niin nosta paidan helma ylös tai vaikka ilman paitaa. Voit siten hyvin ruiskuttaa nesteen vatsalle ja pyyhkii siitä ne pois


    • Anonyymi

      Mulla tulee jotain kirkasta, en tiiä onkse kusta vai mitä enkä haluu päästää sitä tulee, jos se on kusta... Ei ois kauhene kiva alkaa siivoo sotkuja 12 aikaa yöllä. Oon siis 13v

      • Anonyymi

        Runkkaa vessassa. Joskus mälliä tulee myös jo sii vaiheessa ku seisoo, esiliukasteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaa vessassa. Joskus mälliä tulee myös jo sii vaiheessa ku seisoo, esiliukasteena.

        Itellä ei tuu spermaa vaik vedän käteen monta kertaa viikos niin aina tulee vaan kuivia mistä johtuu oon 12,5 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ei tuu spermaa vaik vedän käteen monta kertaa viikos niin aina tulee vaan kuivia mistä johtuu oon 12,5 v

        No ei sillasilla 2cm posliinikikkeleillä mitää tuu, sit ku on ollu vähä aikaa karvat ja stondis jo kasvanu nii sitä alkaa tulla.


    • Anonyymi

      Et sä tiedä kuinka pitkä mulla on

    • Anonyymi

      Siis ite oon 14 ja joku kaksi vuotta sujuvasti tullut mutta nyt yhtäkkiä ei enään tule (väli päiväkin on pidetty)
      Olisin kiitollinen jos auttaisitte!

      • Anonyymi

        Itellä ei tuu ikinä mälliä oon 12 v ja täytän lokskuus 13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ei tuu ikinä mälliä oon 12 v ja täytän lokskuus 13

        Tulee sitä aikanaan.


    • Anonyymi

      Mulla toinen kives puuttuu ja koko koulu melkeen tietää,ei oo toista kivestä kiveshiertymän takia.Kohta varmaan kiusataan enkä saa kavereita oon 13v

    • Anonyymi

      Miks mulla tuli mälliä joku viikko sit ku vedin kätee mut ei tuu enää voiko olla kun oon aika paljon mut oon 12 v

      • Anonyymi

        No oota että kikkelis kasvaa ja karvottuu kunnolla, jos vemputat usein se vähenee.


      • Anonyymi

        semmosen vuoden parin päästä huomaat että ei lopu


    • Anonyymi

      Oon 15v ja vasta tänään tuli siemennestettä oikein suuri määrä kun runkkasin. Tietenkin unohdin siivota ja isä näki että olohuoneen lattialla oli jotain ja tajus heti että mitä.

      • Anonyymi

        Mitä isäsi sanoi? Kauanko sinulla meni saada orgasmi? Ja miltä se tuntui


    • Anonyymi

      En osaa sanoa, mene lääkäriin, jos siltä tuntuu.

    • Anonyymi

      Suosittelen vahvasti kysymään lääkäriltä

    • Anonyymi

      Itse olen 13vee ja kun vedän lapasee ei tuu mitää en tiedä miksi vähän karvotusta peniksen päällä ei paljoa. Koskakohan alkais tulemaan? Kivekset 2cm ja 2cm tälläsrä.

      • Anonyymi

        Ooota kun kikkeli kasvaa kunnolla, eli johki yli 10cm mittaan nii sitä tulee sit.


    • Anonyymi

      Oisko jotain joka selventäis miks mulla tulu 5-10 kertaa jo spermaa mut enää ei tuu t:12v

      • Anonyymi

        Onko kikkeli kasvanu ja karvoja?


      • Anonyymi

        Ikä. Kun ikää karttuu vähän lisää niin spermaa tulee luotettavammin.


    • Anonyymi

      Mulla tulee sellasta ihan kirkasta orkun jälkee on normii

    • Anonyymi

      Oon itsekkin 13v kivekset on laskeutunut muna ei ole vielä kasvanut mutta kun se seisoo niin siinä se on kasvanut pari senttiä ja karvoja on alapäässä. Mutta spermaa ei oo tullu paitsi eilen vedin käteen noi 5 min ja tuli veden tapaista ainetta tosi tosi vähän ja se oli vaaleampaa kuin virtsa. Mutta se ei vaikuttanut spermalta ja tänään kun vedin käteen niin ei tullu mitään.

      • Anonyymi

        Itse myöskin 13 v ja puol vuotta sitten kun mittasin oli 10 cm ku seiso (ja joo tiedän aivan VITUN lyhyt mun ikäsellä) ja nyt ku oon mittaillut nii lyhentynyt siitäkin 3-2 cm mälliä ei oo tullu ikinä karvoja ei oo kasvanut eli taitaa jäädä 7 v kokoseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myöskin 13 v ja puol vuotta sitten kun mittasin oli 10 cm ku seiso (ja joo tiedän aivan VITUN lyhyt mun ikäsellä) ja nyt ku oon mittaillut nii lyhentynyt siitäkin 3-2 cm mälliä ei oo tullu ikinä karvoja ei oo kasvanut eli taitaa jäädä 7 v kokoseksi

        Kokeile olla muutama päivä ihan rauhassa ja sit mittaat uudelleen. Talvella kylmä ilma surkastuttaa väliaikasesti joten vinkiksi pitkät kalsarit :) Kyllä jotaki hentoja vaaleita karvoja pitäis jo alkaa näkyä ja tulla kuivia orkkuja.


    • Anonyymi

      Hei ne ketkä viel on onks normaalia et mällit on tuolla esinahan niiku Sisä puolella se ei tule niikun ylhäältä vain niinkun esinahan sieltä välistä voiko mulla olla se juttu katkennu sieltä nimittäin sieltä puolelta tulee vain ei toiselta?

      • Anonyymi

        Tai niinkun sieltä mistä kusiki tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai niinkun sieltä mistä kusiki tulee

        Vaikee saada selvää siitä sun kysymyksestä. Mut kyllä mälli tulee samasta reiästä mistä kusikin tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikee saada selvää siitä sun kysymyksestä. Mut kyllä mälli tulee samasta reiästä mistä kusikin tulee.

        Joo mut luon et jos se febrius vai mikä se on niin katkennu niin se estää mällin tulemisen sieltä et se sit tulee sieltä alhaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut luon et jos se febrius vai mikä se on niin katkennu niin se estää mällin tulemisen sieltä et se sit tulee sieltä alhaalta

        Ei oo olemassa toista reikä mistä se tulis. Ja miten se frenulum olisi katkennut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo olemassa toista reikä mistä se tulis. Ja miten se frenulum olisi katkennut?

        Se on mulla paljon lyhyempi ku toisilla terkkari sano nii viime vuonna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mulla paljon lyhyempi ku toisilla terkkari sano nii viime vuonna

        Mullaki on esinahan välis ns smegmaa vai miksikä sitä kutsutaan ei oo mun mielestä mällii kuitenkaa


    • Anonyymi

      Tuleeks 10v jo spermaa oon siis 11v runkkaan iha vitu kovaa
      Ja on vaa sitä juustoa

      • Anonyymi

        Riippuu miten kehittynyt oot. Jos kivekset laskeutuneet ja vähän kasvaneet voi siemensyöksyjä tulla jo. Kun runkkaat ja tjlee se kihelmöivä /pissattava tunne niin jatka vaan kunnes ruiskuttaa. Esim paljaalle vatsalle on hyvä antaa tulla niin siitä ne helposti voi pyyhkii paperilla pois


    • Anonyymi

      äiti autto just runkkaamalla ja sai ekan kerran sperman tuleen t 13v poi

      • Anonyymi

        Jaaha. Minä uskon joka sanan.


    • Anonyymi

      Olin hyvin vapautunu ja muutama tippa tuli kumihousuu,,äiti vaihtaa, aamulla vaipan

    • Anonyymi

      Mä saanu 2 kertaa ku isä ja sisko runkkas?ny teen yin

    • Anonyymi

      Onko normaalia kun mällit ei tule pimtaan mutta se on limasita ja jää terdkan sisään

      • Anonyymi

        Jos runkkaat ja tulee siemensylksy (siis limaa tulee) älä vedä esinahkaa terskan päälle silloin vaan liman tullessa pidä esinahka terskan takana tai ainakin osittain terska näkyvissä niin eivät jää terskan ja esinahan väliin..


    • Anonyymi

      Onko normaalia jos spermaa ei tule pintaan mutta se kuitenki mälliä

      • Anonyymi

        mitä niinku meinaat, itellä meinaan ehkä samankaltainen tilanne. oon ite kans jäbä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä niinku meinaat, itellä meinaan ehkä samankaltainen tilanne. oon ite kans jäbä

        Siis mälliä tulee mut ei terskan päälle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä niinku meinaat, itellä meinaan ehkä samankaltainen tilanne. oon ite kans jäbä

        Vähän niiku jäö terskan sisälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niiku jäö terskan sisälle

        Sun pitää hieroo eturauhasta ni sitte se lentää ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää hieroo eturauhasta ni sitte se lentää ulos

        teeks ite niin, toimiiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        teeks ite niin, toimiiko?

        Toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii

        miten sä teet sen, ite kans yrittänyt mutta en ole oikeen onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten sä teet sen, ite kans yrittänyt mutta en ole oikeen onnistunut.

        Ei kaikilla toimi


    • Anonyymi

      Luoja voi vaan kuvitella.

      Varmaan 90% näistä 13v on jotain 40v

      • Anonyymi

        No niillä ei ees enää seiso


    • Anonyymi

      Itse olen 16 vuotta ja itse olen tottunut runkata orgasmiin asti 1-2 kertaa viikossa ja yleensä tulee vähän yli desi mälliä kerrallaan. Ennätys on no nut novemberin jälkeen vähän vajaa litra.

    • Anonyymi

      ei, sulla on kivessyöpä.

      h.harmaja.

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Oon 15 vuotias ni pari kuukautta sitten tuli silleen ihan ookoosti spermaa nyt ku vedän käteen ni ei tuu melkeen ollenkaan pitäiskö huolestua vai onkose ihan normaalia että 15v ei tule paljoa spermaa

      • Anonyymi

        Riippuu siitä, kuinka usein runkkaat. Jos runkkaat useita kertoja päivässä niin spermaa voi tulla vähän tai tuskin ollenkaan.
        Sekin voi vaikuttaa sperman määrään kuinka paljon juot. Jos juot runsaasti vettä niin spermaa voi tulla enemmän.


    • Anonyymi

      Oon 12v ja mitä se on ku tulee sellasta läpinäkyvää juttua ku runkkaan

    • Anonyymi

      Mul tulee sellasta läpinäkyvää nestettä ku runkkaan ja oon 12

      • Anonyymi

        Kyllä se on ainakin esiliukastetta tai ns esisiemennestettä. Ensimmäiset kerrat se yleensä on ihan kirkasta limaa tai hieman harmaata seassa ja on ihan juoksevaa nestettä. Pikkuhiljaa se muuttuu enemmän limaisemmaksi ja sakeammaksi ja väri muuttuu enemmän harmaaksi tai vaaleaksi


    • Anonyymi

      itellä tuloo semmone savu tuhnu vähä ku pölyä puhaltas 21v

    • Anonyymi

      niiin minullakaan ei tule

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe