Onko normaalia jos ei tule spermaa kun vetää käteen?
Tuntuu oikein hyvältä mutta onko se kunnon orgasmi jos ei tule spermaa?
13v
Spermaa ei tule!
230
25801
Vastaukset
- 96_pojke
Kyllä se siitä.. Mä samaa ihmettelin saman ikäisenä, mutta kyllä se siitä muuttu jonkin ajan päästä. Ole ilonen kun ei vielä tule :D Käteen veto on paljon mukavempaa kun ei tarvi siivota sotkuja/olla paperi kädessä aina.
- biittijäbä9000
totta, mutta kun on biitti naha välis niin lentää pakosti verta ja mällii!
- Kolmetoista13
Kun runkkaan nii mul tulee sellasta valkosta litkua mut sitä tulee vaa vähä voiko joku selventää?
- Kaett
Kolmetoista13 kirjoitti:
Kun runkkaan nii mul tulee sellasta valkosta litkua mut sitä tulee vaa vähä voiko joku selventää?
Se on spermaa, ihan normaalii
- Eläm
Kolmetoista13 kirjoitti:
Ihan normaalia se kuuluu elämään
- JarmoBoy40v
Kolmetoista13 kirjoitti:
en osaaa auttaa suosittelen maistamaan :)
- Poika13v
Onko normaalia kun itellä ei tota spermaa tule mutta tyttö ystävä haluaa seksiä jo nyt mutta on noloa kun ei tule
- runkkumies69
Poika13v kirjoitti:
Onko normaalia kun itellä ei tota spermaa tule mutta tyttö ystävä haluaa seksiä jo nyt mutta on noloa kun ei tule
Hei runkkari mullakaan ei tullut nuorempana mälliä mutta testaa runkkaa kotona vaikka 2minuuttia putkeen ja kovaa sit kyllä tunnet kun jotai tulee peniksstä ulos niin poika usko ei se kusta ole anna vaan sen tulla se on sitä mälliä ja muista vetää käteen kovaa niin sit mälliä lentää seinälle
- Anonyymi
Siemennesteen määrän lisääminen - http://tonzes.com/maxatinfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siemennesteen määrän lisääminen - http://tonzes.com/maxatinfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti
Nuo ainesosat ovat suurimmaksi osaksi tehottomia ja arginiiniakin varsin vähän.. ei toimi.
kalliskin. - Anonyymi
runkkumies69 kirjoitti:
Hei runkkari mullakaan ei tullut nuorempana mälliä mutta testaa runkkaa kotona vaikka 2minuuttia putkeen ja kovaa sit kyllä tunnet kun jotai tulee peniksstä ulos niin poika usko ei se kusta ole anna vaan sen tulla se on sitä mälliä ja muista vetää käteen kovaa niin sit mälliä lentää seinälle
Mulla ei ees lennä 30min jälkeen
- Anonyymi
runkkumies69 kirjoitti:
ei toiminu vaik yritin
- Anonyymi
Kolmetoista13 kirjoitti:
Ootko 13
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko veljestä tulla raskaaksi?,yx koulussa väitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko veljestä tulla raskaaksi?,yx koulussa väitti
Totta kai veljelle voi tulla raskaaksi jos veljen kanssa harrastaa seksiä.
- Anonyymi
Tämäpä
- Anonyymi
Kaett kirjoitti:
Se on spermaa, ihan normaalii
Onko sperma vaarallista kolmetoista vuotiaalle
?????????????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??????????????Mitä vaaraa siinä voisi piillä? Ei tietenkään ole vaarallista kellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aika vanha keskustelu mut joo siis multa tulee jo mälliä vaik oon vasta 11v ja 6kk parinminuutin jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aika vanha keskustelu mut joo siis multa tulee jo mälliä vaik oon vasta 11v ja 6kk parinminuutin jälkeen
Ite oon 12v ja mulki tulee mut ei paljoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??????????????Ei pitäis olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oon 12v ja mulki tulee mut ei paljoo
Oon ite kans 12 ja ei tuu millää
- Anonyymi
runkkumies69 kirjoitti:
Kiitos avusta, tuli nyt vasta ekan kerran mälliä kunnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ite kans 12 ja ei tuu millää
Oon yksitoista ja puol ja kunnolla saa runkata ennen ku tulee mitään mut näyttää vähän hieltä kun mun kädet on tosi hikiset yleensä ku teen mitään (en runkkaa niin kovaa että kädet hikoo😂)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon yksitoista ja puol ja kunnolla saa runkata ennen ku tulee mitään mut näyttää vähän hieltä kun mun kädet on tosi hikiset yleensä ku teen mitään (en runkkaa niin kovaa että kädet hikoo😂)
En kyllä usko että 4lk tulee siemennestettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä usko että 4lk tulee siemennestettä
10vllä voi tulla kans
- jihhu
Totta, vähän kadun kun en runkkaillut enempää kun ei vielä tullut.
Luultavasti kohta alkaa tulla.
Oikea ograsmi nyt on taas niin epämääräinen sana. Jos tuntuu hyvältä niin kaikki on hyvin. Ei se orgasmi nyt aina niin kaksinen ole vaikka spermaa tulisikin. Sitä tunnetilaahan siinä metsästetään eikä sotkuista mahaa. - miesiemyö
toi on täysin normi juttu sun ikäselläs.
Voit kokee orkun mut spermaa ei vielä tule.
Ensimmäisen siemensyöksyn pojat kokee siin 14-15 vuoden iässä,mutta se on yksilöllinen juttu.
Joillain alkaa aiemmin, toisilla myöhemmin.- Poika 13
Kiitos paljon vastauksista:)
- sghsrf
Se on kyllä aika rasittavan näköistä tuommone 3-4 vuotiaa lapse kuivarunkkailu. Ku se jossai keittiön tai muun julkisessa kokopäiväkäytössä olevan tilan lattialla alakaa yhtäkkiä mahalla käet palleissa ja pää "kylellää" nykyttää paikallaa kuin mittarimato liukkaassa ylämäessä. Ei mitää hätää vaikka ois vieraita paikalla. Siinä se kähisee ihan muisa mualimoisa eikä kainoile sen enempää ko elukka. Saattaa jatkaa kymmeniä minutteja ja ehkä vielä nukahtaa siihen touhuasentoon
- Hinuri.14.ja.rapiat
sghsrf kirjoitti:
Se on kyllä aika rasittavan näköistä tuommone 3-4 vuotiaa lapse kuivarunkkailu. Ku se jossai keittiön tai muun julkisessa kokopäiväkäytössä olevan tilan lattialla alakaa yhtäkkiä mahalla käet palleissa ja pää "kylellää" nykyttää paikallaa kuin mittarimato liukkaassa ylämäessä. Ei mitää hätää vaikka ois vieraita paikalla. Siinä se kähisee ihan muisa mualimoisa eikä kainoile sen enempää ko elukka. Saattaa jatkaa kymmeniä minutteja ja ehkä vielä nukahtaa siihen touhuasentoon
Kyllä monta kommenttia oon lukenu mutta ei oo näin kovia nauruja hetkeen tullu
- PalstanEpäJärkevin13v
Kommentoin hieman myöhään, itse kuukauden päästä 14 ja laukesin just äsken ekaa kertaa niin maan perkeleesti 2krt putkeen jaloilla jtn näkymätöntä mönjää ja ollu sitä saatanan sissijuustoa vai mikskä te sitä kutsuttekaa ni kyrvän päässä ihan saatanasti. Tummia karvoja jo 12v mulla ollu ja 10cm kyrpä seisokissa
- Anonyymi
erittäin vanha keskustelu mutta itellä tuli eka siemensyöksy jo 11v
- Oorpe
PIdä päivän tauko?
- SPERMAPAPPA
Joo on hyvä idea 🖒
- teini-ikäinen
Onko normaalia, että mulla on karvoja ja myös ääni on jo matala, mutta spermaa ei vaan tule? Oon 14v.
Ja multa on leikattu oikea kives pois, mutta sen ei pitäisi estää sperman tulemista.... - vain 1 (yksi) kievs
kasvata kiveekset homopaska
- teini-ikäinen
mitä vittua? :D sitäpaitsi mulla on vaan yksi kives....
- 14vuotta
On normaalia mulla alko vasta tuleen kun täytin 14 (olen nyt 14 ja puol). Ja jos on lisää kysyttävää nii tule kikkaileen mä vastaan kaikkiin kysymyksiin:) mun kik on 14vuotta
- Jokukyseliä
Oon kohta 13 ja mulla on tulli peniksen päälle semmosia valkosia juttuja eikä oo tullu spermaa
- deeddedf
Jokukyseliä kirjoitti:
Oon kohta 13 ja mulla on tulli peniksen päälle semmosia valkosia juttuja eikä oo tullu spermaa
Se on semmosta ihmeen valkosta "juustoa" se meinaa että sulla alkaa kohta tulee spermaa
- Sissijuusto22
Sissijuusto
- Anonymisoituina
Oon 13 mut spermaa ei tule vaikka yritän runkata kunnolla
- anekdootti
Noh, onko sulla jo kulli ja karvat kasvanu kunnolla?
Sen jälkeen yleensä alkaa tulla mälliä.
Nuoremmatkin pojat voivat yleensä saada kuivia orkkuja,
niitä voi saada useammankin putkeen niin että kulli ei välillä veltostu. - Anonyymi
deeddedf kirjoitti:
Se on semmosta ihmeen valkosta "juustoa" se meinaa että sulla alkaa kohta tulee spermaa
Kauvan menee että tulele sitten spermaa
- Anonyymi
Ihan hyvä. Mä runkkan pari kertaa päivässä.
- Anonyymi
anekdootti kirjoitti:
Noh, onko sulla jo kulli ja karvat kasvanu kunnolla?
Sen jälkeen yleensä alkaa tulla mälliä.
Nuoremmatkin pojat voivat yleensä saada kuivia orkkuja,
niitä voi saada useammankin putkeen niin että kulli ei välillä veltostu.Moi tästä Teuvo ruha ole kokeillut kanssa sopii homo cm 17/5.3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi tästä Teuvo ruha ole kokeillut kanssa sopii homo cm 17/5.3
Moi mulla sanoa on ikävä 45 sinulla mitä nimi kuva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi tästä Teuvo ruha ole kokeillut kanssa sopii homo cm 17/5.3
Moi mulla sanoa on nimi ruha Teuvo fb
- Anonyymi
deeddedf kirjoitti:
Mulla on tullu viis vuotta mutta spermaa ei oon 13v
hmm..... Epäilen kivessyöpää.
- teini-ikäinen
siis ei mulla mitään ongelmaa kiveksessä oo, mulla ei ole vaan alkanut tulla sperma. Olin siellä kivesleikkauksessa 2kk sitten, kiveskierymän takia.
Lähinnä kysyin että onko normaalia että sperma alkaa tulla muiden murrosi än vaiheiden jälkeen?
- puhtaat boksut
joo mutta miksi pitäisi tulla spermaa, pysyy bokserit puhtaina. ei mullakaan tule. olen 14 boy.
- ihanNORMAALITalushou5
Mitkä "bokserit"? Oletteko kaikki nyrkkeilijöitä?
Tähän on vain yksi selitys: fyysinen jälkeenjääneisyys
- ny tuli
juups täytän 14 kuukauen päästä oon -00 oon runkannu varmaa 8 vuotiaasta ja ihmetelly ny tänä vuonna miksei tule spermaa, no just tos 10 min sitte vedin sen yö runkun ja tuli ekat mällit. Se on kaikil vähä eri aikaa mut kyll se hei tulee sieltä ennemmi tai myöhemmi XD Itel ei oo muna kauheesti kasvanu mut kivekset on ja karvaa kasvanu tuohon tyveen
- onko?
Onko sulla kikkii oon ite 14 vuotias :). voitais vähä jutella ja vaihella kokemuksii :)
- ny tuli
onko? kirjoitti:
Onko sulla kikkii oon ite 14 vuotias :). voitais vähä jutella ja vaihella kokemuksii :)
voin nopee ladata, mikä sun kik?
- onko?
onko? kirjoitti:
No mun kikki on jupisija. tuu kikkaan
- Anonyymi
Ihan hienno juttu.
- Anonyymi
Sama T:9 v
ai haluutteko kikkii? mää voin tulla kickaamaan teitä perseeseen
- a u tt a k aa
Mitääh??!?!?! Oon vetäny lapasee monta vuotta varmaa 5 kertaa päiväs mut ei vaa mälli lennä et voitteks auttaa oon 13v
- Anonyymi
a u tt a k aa kirjoitti:
Mitääh??!?!?! Oon vetäny lapasee monta vuotta varmaa 5 kertaa päiväs mut ei vaa mälli lennä et voitteks auttaa oon 13v
Mä haluisin runkata sua ja naida sua,
- ymmärtäväinen
ymmärrän sperman tulo on yksilöllistä, kyllä se sieltä vielä tulee! Tarviiko joku auttavaa kättä?
- amishdoll
Hyi vittu
- Herrunki
Itte tuossa koitin kätee vetää mut ei tuu ei tuu oon 13
- Siinäon
tukos jonka voi poistaa . Kokeile Tolua ja pulloharjaa . Tolu on täysin vaaraton luonnontuote joka sopii hommaan hyvin . Syy asiaan voi olla se ,että edellisien kertojen syöksyt ovat jäänneet osittain tulematta ja kovettuneet putken seinämiin.
- roastmaster69
ei jumalauta :DD Toi oli iha vitu hyvä :DDDDDD
.
.
Ne jotka ei tajunnu nii sperma ei voi kovettua ja se puhdistuu kusella xd - Anonyymi
Puppua. Itse oon vetäny käteen kymmeniä kertoja orkkuun asti silleesti et mällit on jääny sisälle. Oon puristanu niin tiukasti ettei mälli oo päässy ulos. Oon tehny niin aina kun ei oo ollu paperia enkä oo halunnu sotkea paikkoja. Mitään ongelmia siitä ei oo seurannu. Röörit on itsekseen puhdistunu.
- saaa
No mitäs se haittaa jos spermaa ei tuu? Sit aikusena jos haluut lapsii niin voit käydä lääkärillä jos ei sillonkaan vielä tuu.
- HhhSddf
Olen 15 ja minulta ei vieläkään tule onko se normaalia
- Anonyymi
Oot sä normaali. Olis kiva nähdä sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä normaali. Olis kiva nähdä sua.
Senkin PEDOFIILI
- yuks
Mitä helvettiä?? Nuoret joka runkkaa???? Olen 13 myös ja vain jonnet runka
- 13vpoikakaveri
Etkö sä sit runkkaa ?
Onko liian pieni pili sulla ? Vai eikö seiso ?
Kyllä kaikki normaalit 13v pojat runkkaa ;)
Ei mullakaan aina tule tule mällit vaikka orkut tulee, joskus vain valuu jotain vähän runkun ajan .
Kaverilla 14v tulee aina vain kirkasta vaikka 10 kertaa - Hacko
13vpoikakaveri kirjoitti:
Etkö sä sit runkkaa ?
Ei mullakaan aina tule tule mällit vaikka orkut tulee, joskus vain valuu jotain vähän runkun ajan .
Kaverilla 14v tulee aina vain kirkasta vaikka 10 kertaaKaikki normaalit pojat eivät runkkaa. Me suomenruotsalaiset eivät runk*aa ja me olemme normaalia!!!!!!!
- Phogifkgcö
Hacko ET VISSII OSAA SUOMEE ,HOMO !!!!
XDDDDDDD - Anonyymi
13vpoikakaveri kirjoitti:
Etkö sä sit runkkaa ?
Kaverilla 14v tulee aina vain kirkasta vaikka 10 kertaaHyvin sanoit, En muuta voi sanoa.
- Anonyymi
Mitä epänormaalia on, että runkkaa 13 vuotiaana? Mun mielestä on epänormaalia, jos EI runkkaa 13 vuotiaan iässä.
- Anonyymi
Ööh itsetyydytys on normaalia
- homorunkkari69
oon 16 v ja mälli ei vielkää lennä, kertokaa et auttaakse jos pidän välipäivii ?!
- Aaaadbldbfbflk
Aidsi o kommentoinu mont kertaa kaikis tämmösis seksi jutuis
Aaaadbldbfbflk kirjoitti:
Aidsi o kommentoinu mont kertaa kaikis tämmösis seksi jutuis
Se on ammattilainen.
- Runkka_ari
Ei mullakaan tullu 12-vuotiaana, mutta sitte ku alko tulla nii alkoki vituttaa ku olin tuolin päällä runkkaamassa ja mällit lensi siihen, enkä tienny millasta jälkeä niistä tulee. En kuitenkaa jääny kiinni. Voi olla epänormaalia, mutta musta on parasta runkata spermat käteen ja syödä ne sitte, ei tuu sotkuja ja ihan hyvän makusta on. 13-vuotiaana tuli kans 6 orgasmia putkeen, jokaisella spermaa.
- 12vpoikasaanut
OLen maistanut omaa eikä se oikein maistunut miltään. Kun bestiksen kanssa runkattiin kokeiltiin toisiaan ja lopuksi otettiin suihin ja silloin sain kaikki suuhun ja se tuntu hyvältä ja maistu myös. Nyt ollaan tehty sitä koko viikkko ja vieläkin maistuu hyvältä, mutta silti haluan panna tyttöjä.
- Isäsi
12vpoikasaanut kirjoitti:
OLen maistanut omaa eikä se oikein maistunut miltään. Kun bestiksen kanssa runkattiin kokeiltiin toisiaan ja lopuksi otettiin suihin ja silloin sain kaikki suuhun ja se tuntu hyvältä ja maistu myös. Nyt ollaan tehty sitä koko viikkko ja vieläkin maistuu hyvältä, mutta silti haluan panna tyttöjä.
Hmm ootko bii?
- nuorisoJÄBÄ
Voiko saada you know nestettä jo 8 v???
- Anonyymi
Vähän voi tulla jotain suht kirkasta nestettä. Ei kiitos kovin paljoa tuossa iässä. Voit silti tyydyttää ihan hyvin jos mieli tulee. Nesteen voit ladker joko vatsalle tai suoraan talouspaperi on tai kertakäyttöiseen nenäliinaan tms. Vatsasta voi pyyhkiä nesteen paperilla ja paperi roskikseen.
- Boike
Oon 14 vuatias ja ku runkkaa ni hyvi mälli lentää :D
- Anonyymi
Hienoa jatka samaan malliin
- olloshuoleton
Saatpahan olla rauhassa,eikä sun tartte pelätä sperma varkaita.
- harvoinämmiltätulee
vedä vittu päähäs ja pakene vuorille.
- PillunebSpeep
Se on normaalia mie oon 13 v poika ja ei tule
- pitästietääjo
Kyllä tolta alottajalta tulee jo koska on yli 4 vuotta vanha kysymys.
- 12veepoikas
Joo kyllä se varmaan on ihan normaalia ku
itellä ei oo vielä ainakaa tullu vaik alotititän runkkaa jo 9v :D - Anonyymi
pitästietääjo kirjoitti:
Kyllä tolta alottajalta tulee jo koska on yli 4 vuotta vanha kysymys.
Niinpä ja nyt 7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja nyt 7
Niinpä ja nyt jo 10
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja nyt jo 10
Niinpä ja nyt 11
- 12v
Itse olen 12 ja itselläni on ainakin lentänyt jo kauan aikaa.
- 14vee
Oon 14 ja välil tulee paljo ja välil ei nii paljoo ja joskus se on kirkkaampaa ja joskus iha liisteriä. Alko mälliä tulla joskus 13v
- Anonyymi
Ihanaa kuulla sua.
- mällipoika
kuten sanottu aiemmissa viesteissä, yksilöllistä on mällintulon alkaminen. Ite aloin runkut noin 10 vuotiaana ja ulos tuli tavaraa ehkä vuotta myöhemmin, silloin se oli eka kerroilla ihan läpikuultavan kirkasta lientä. Paksummaksi harmaaksi puuroksi muuttui muutama vuosi myöhemmin ja määräkin kasvoi huomattavasti iän myötä :) Nykyään kolmekymppisenä mälliä riittää edelleen ja määrä senkun kasvaa vaan, ihanaa puuroa tulee tykin täydeltä.
- Seksipeto420
Ei ole normaalia koska et riuhdo tarpeeksi tai on liian pieni
- Anonyymi
Penis ei liity asiaan eikä riuhtominen kaikilla sperma tulee milloin tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penis ei liity asiaan eikä riuhtominen kaikilla sperma tulee milloin tulee
Liittyy, ei 2cm karvattomista katkaravuista mitää tuu
- vittusaatana
oon 12 kivekset ei kasva mut on karvotusta mut silti ei mälli lennä
- Bhyure33
Karvoituksella ei ole mitään tekemistä mällin tulon kanssa, sitten kun kivekset vähintään 2cm paksuja niin SAATTAA tulla.
- eturauhasesta
Sperma ei tule kiveksistä vaan eturauhasesta. Siemenjohtimet liittyvät virtsaputkeen eturauhasen sisällä.
Kivekset tuottavat siittiöitä ja hormoneja. - juuuu
itte 13 ja tuli kyl jossai vaihees mut sit lakkas tulemat onko tuttu tilanne?
- Jokutyyppi15
No voiko joku kertoo et miten sitä saada tulee
- helvetin
onko spermaa vain tietty määrä!?
- idiootti
joo on nii älä runkkaa liikaa muute ei tuu enää
Niin jos nyt joku ei tajunnut että tuo on sarkasmia, niin sanon vielä tämän:
Kivekset tuottavat spermaa läpi elämän siitä asti, kun murrosikä alkaa. Sperma ei siis voi "loppua kesken".- Anonyymi
Tietäjä3 kirjoitti:
Niin jos nyt joku ei tajunnut että tuo on sarkasmia, niin sanon vielä tämän:
Kivekset tuottavat spermaa läpi elämän siitä asti, kun murrosikä alkaa. Sperma ei siis voi "loppua kesken".Tol jutul kikki ain pelleili pienenä jotai et "sä voit saada van 12 lasta"
- Anonyymi
idiootti kirjoitti:
joo on nii älä runkkaa liikaa muute ei tuu enää
Öö sitä voi runkata eise lopu
- Yorin
On.
Silloin sä vedät kuivat. Syytä en tiedä, mutta seuraavalla kerralla, ainakin mulla tulee ja LUJAA! - R.I.Pmälli
Miks mulla alko tulee mällii yhes kohtaa mut se on loppunu voiko johtuu siitä että koitan laihduttaa. 14 v poika
- Anonyymi
Oot ihana poika. Haluan sun kyrpääs.
- Anonyymi
Miks mulla ei ala murrosikä vaikka oon 14
- Anonyymi
kyrsis muaki
- Anonyymi
Mikä homma? Välil tulee ihan vähä jotaki valkosta shittii ja joskus ei tuu ollenka. Tulee vaan semmonen liukkarintapanen kerros... (13v poika)
- Anonyymi
Kyllä ne kunnolliset siemensyöksyt alkavat jossain vaiheessa. Jatkat vain harjoittelua
- Anonyymi
Mitä jos ei tule siemensyöksyä
- Anonyymi
Se tulee kun on tullakseen.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
En tiedä tuohon sanoa mitään. Mutta runkkaminen on hyvää.
- Anonyymi
mitä jos se jänne sielt takaa katkee ja nyt sattuu ihan saatanasti ja on tulehtunu kokopaska ja nyt mä myös paskannan verta
- Anonyymi
Mene lääkäriin!
- Anonyymi
Oon vähä myöhäs täs keskustelus mut mul tuli 12 kuivia orkkuja ja nyt 13v on tullu jo märkiä orkkui et iän myötä se tulee
- Anonyymi
Koskakoha multa tulee mälliä nimittäin kun mä runkkaan menee ehkä 5min tunttuu sellasta kihelmöintiä tai sellasta siel kiveksis ja munassa kivekset ei oo kasvanu mun tietääkseen ja munakas mut hyvin saa kätee otettua ja mä oon 12.9v
- Anonyymi
Ja siis tuntuu et jotai vois tulla mutku ei tule tuntuu vaa sille et pakko lopettaa siin. Ku niin kova tunne toivoisin vastauksia kiitos!
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis tuntuu et jotai vois tulla mutku ei tule tuntuu vaa sille et pakko lopettaa siin. Ku niin kova tunne toivoisin vastauksia kiitos!
Jokainen kehittyy omaan tahtiinsa. On todella vaikeaa ennustaa, että milloin ne siemensyöksysi alkavat, mutta ei sillä ole mitään väliäkään. Ne alkavat kyllä ennemmin tai myöhemmin. Lisäksi niillä siemensyöksyillä ei oikeastaan tee mitään, ennen kuin on tarkoitus hankkia lapsia.
- Anonyymi
Olen 11 ja ei tuu vielä spermaa. Onko se normaalia
- Anonyymi
Mulla ei tuu siemensyöksyä ellen runkkaa, onko normaalia? Kysyy 13v poika joka runkkaa joka päivä
- Anonyymi
Mitennii
- Anonyymi
*ei. sulla on syöpä*
- Anonyymi
Moi mulla sanoa halua kanssa sopii seksi milloin valmis odottaa mitä nimi sinulla poika onko 13 ikä ja 45 kaunis sinulla seksi sperma mies
- Anonyymi
Moi mulla sanoa kysy onko hyvää poika seksi sperma homo halua kanssa
- Anonyymi
Onkohan täällä ketään enään, mutta olen 13 karvaa kasvanut jo jonkin verran. Orgasmissa tulee peniksen päähän tippa läpinäkyvää ainetta. Mälliä ei vielä ole tullut.
- Anonyymi
Oon 10 ja sama juttu alkanu murrosikä jo 9v mut joskus lentäny sperma mut en tiiä miten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 10 ja sama juttu alkanu murrosikä jo 9v mut joskus lentäny sperma mut en tiiä miten
Ite oon 12 v ja muna ei oo kasvanut karvojakaan ei oo kivekset ei oo kasvanut oon vetäny käteen monet kerrat mut mälliä ei tuu onni normaalii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oon 12 v ja muna ei oo kasvanut karvojakaan ei oo kivekset ei oo kasvanut oon vetäny käteen monet kerrat mut mälliä ei tuu onni normaalii
Onko*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko*
On. Oothan vasta 12!
- Anonyymi
Ainaku runkkaan nii sit tulee semmone tunne et pissaisin mut en uskalla päästää sitä oon 11/08
- Anonyymi
No kokeile runkata suihkussa nii ei tuu vahinkoa.
- Anonyymi
Uskalla rohkeasti vaan antaa sen pissattavan tunteen tulla täysin päälle eli älä lopeta kesken vaan jatka kunnes tunne menee ohi. Varaa lähelle nenäliinoja
tai talouspaperia tms millä voit siivota nesteet pois. Jos oot petissä pitkällään niin nosta paidan helma ylös tai vaikka ilman paitaa. Voit siten hyvin ruiskuttaa nesteen vatsalle ja pyyhkii siitä ne pois
- Anonyymi
Mulla tulee jotain kirkasta, en tiiä onkse kusta vai mitä enkä haluu päästää sitä tulee, jos se on kusta... Ei ois kauhene kiva alkaa siivoo sotkuja 12 aikaa yöllä. Oon siis 13v
- Anonyymi
Runkkaa vessassa. Joskus mälliä tulee myös jo sii vaiheessa ku seisoo, esiliukasteena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkaa vessassa. Joskus mälliä tulee myös jo sii vaiheessa ku seisoo, esiliukasteena.
Itellä ei tuu spermaa vaik vedän käteen monta kertaa viikos niin aina tulee vaan kuivia mistä johtuu oon 12,5 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä ei tuu spermaa vaik vedän käteen monta kertaa viikos niin aina tulee vaan kuivia mistä johtuu oon 12,5 v
No ei sillasilla 2cm posliinikikkeleillä mitää tuu, sit ku on ollu vähä aikaa karvat ja stondis jo kasvanu nii sitä alkaa tulla.
- Anonyymi
Et sä tiedä kuinka pitkä mulla on
- Anonyymi
Siis ite oon 14 ja joku kaksi vuotta sujuvasti tullut mutta nyt yhtäkkiä ei enään tule (väli päiväkin on pidetty)
Olisin kiitollinen jos auttaisitte!- Anonyymi
Itellä ei tuu ikinä mälliä oon 12 v ja täytän lokskuus 13
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä ei tuu ikinä mälliä oon 12 v ja täytän lokskuus 13
Tulee sitä aikanaan.
- Anonyymi
Mulla toinen kives puuttuu ja koko koulu melkeen tietää,ei oo toista kivestä kiveshiertymän takia.Kohta varmaan kiusataan enkä saa kavereita oon 13v
- Anonyymi
Miks mulla tuli mälliä joku viikko sit ku vedin kätee mut ei tuu enää voiko olla kun oon aika paljon mut oon 12 v
- Anonyymi
No oota että kikkelis kasvaa ja karvottuu kunnolla, jos vemputat usein se vähenee.
- Anonyymi
semmosen vuoden parin päästä huomaat että ei lopu
- Anonyymi
Oon 15v ja vasta tänään tuli siemennestettä oikein suuri määrä kun runkkasin. Tietenkin unohdin siivota ja isä näki että olohuoneen lattialla oli jotain ja tajus heti että mitä.
- Anonyymi
Mitä isäsi sanoi? Kauanko sinulla meni saada orgasmi? Ja miltä se tuntui
- Anonyymi
En osaa sanoa, mene lääkäriin, jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Suosittelen vahvasti kysymään lääkäriltä
- Anonyymi
Itse olen 13vee ja kun vedän lapasee ei tuu mitää en tiedä miksi vähän karvotusta peniksen päällä ei paljoa. Koskakohan alkais tulemaan? Kivekset 2cm ja 2cm tälläsrä.
- Anonyymi
Ooota kun kikkeli kasvaa kunnolla, eli johki yli 10cm mittaan nii sitä tulee sit.
- Anonyymi
Oisko jotain joka selventäis miks mulla tulu 5-10 kertaa jo spermaa mut enää ei tuu t:12v
- Anonyymi
Onko kikkeli kasvanu ja karvoja?
- Anonyymi
Ikä. Kun ikää karttuu vähän lisää niin spermaa tulee luotettavammin.
- Anonyymi
Mulla tulee sellasta ihan kirkasta orkun jälkee on normii
- Anonyymi
Oon itsekkin 13v kivekset on laskeutunut muna ei ole vielä kasvanut mutta kun se seisoo niin siinä se on kasvanut pari senttiä ja karvoja on alapäässä. Mutta spermaa ei oo tullu paitsi eilen vedin käteen noi 5 min ja tuli veden tapaista ainetta tosi tosi vähän ja se oli vaaleampaa kuin virtsa. Mutta se ei vaikuttanut spermalta ja tänään kun vedin käteen niin ei tullu mitään.
- Anonyymi
Itse myöskin 13 v ja puol vuotta sitten kun mittasin oli 10 cm ku seiso (ja joo tiedän aivan VITUN lyhyt mun ikäsellä) ja nyt ku oon mittaillut nii lyhentynyt siitäkin 3-2 cm mälliä ei oo tullu ikinä karvoja ei oo kasvanut eli taitaa jäädä 7 v kokoseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse myöskin 13 v ja puol vuotta sitten kun mittasin oli 10 cm ku seiso (ja joo tiedän aivan VITUN lyhyt mun ikäsellä) ja nyt ku oon mittaillut nii lyhentynyt siitäkin 3-2 cm mälliä ei oo tullu ikinä karvoja ei oo kasvanut eli taitaa jäädä 7 v kokoseksi
Kokeile olla muutama päivä ihan rauhassa ja sit mittaat uudelleen. Talvella kylmä ilma surkastuttaa väliaikasesti joten vinkiksi pitkät kalsarit :) Kyllä jotaki hentoja vaaleita karvoja pitäis jo alkaa näkyä ja tulla kuivia orkkuja.
- Anonyymi
Hei ne ketkä viel on onks normaalia et mällit on tuolla esinahan niiku Sisä puolella se ei tule niikun ylhäältä vain niinkun esinahan sieltä välistä voiko mulla olla se juttu katkennu sieltä nimittäin sieltä puolelta tulee vain ei toiselta?
- Anonyymi
Tai niinkun sieltä mistä kusiki tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai niinkun sieltä mistä kusiki tulee
Vaikee saada selvää siitä sun kysymyksestä. Mut kyllä mälli tulee samasta reiästä mistä kusikin tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikee saada selvää siitä sun kysymyksestä. Mut kyllä mälli tulee samasta reiästä mistä kusikin tulee.
Joo mut luon et jos se febrius vai mikä se on niin katkennu niin se estää mällin tulemisen sieltä et se sit tulee sieltä alhaalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut luon et jos se febrius vai mikä se on niin katkennu niin se estää mällin tulemisen sieltä et se sit tulee sieltä alhaalta
Ei oo olemassa toista reikä mistä se tulis. Ja miten se frenulum olisi katkennut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo olemassa toista reikä mistä se tulis. Ja miten se frenulum olisi katkennut?
Se on mulla paljon lyhyempi ku toisilla terkkari sano nii viime vuonna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mulla paljon lyhyempi ku toisilla terkkari sano nii viime vuonna
Mullaki on esinahan välis ns smegmaa vai miksikä sitä kutsutaan ei oo mun mielestä mällii kuitenkaa
- Anonyymi
Tuleeks 10v jo spermaa oon siis 11v runkkaan iha vitu kovaa
Ja on vaa sitä juustoa- Anonyymi
Riippuu miten kehittynyt oot. Jos kivekset laskeutuneet ja vähän kasvaneet voi siemensyöksyjä tulla jo. Kun runkkaat ja tjlee se kihelmöivä /pissattava tunne niin jatka vaan kunnes ruiskuttaa. Esim paljaalle vatsalle on hyvä antaa tulla niin siitä ne helposti voi pyyhkii paperilla pois
- Anonyymi
äiti autto just runkkaamalla ja sai ekan kerran sperman tuleen t 13v poi
- Anonyymi
Jaaha. Minä uskon joka sanan.
- Anonyymi
Olin hyvin vapautunu ja muutama tippa tuli kumihousuu,,äiti vaihtaa, aamulla vaipan
- Anonyymi
Mä saanu 2 kertaa ku isä ja sisko runkkas?ny teen yin
- Anonyymi
Onko normaalia kun mällit ei tule pimtaan mutta se on limasita ja jää terdkan sisään
- Anonyymi
Jos runkkaat ja tulee siemensylksy (siis limaa tulee) älä vedä esinahkaa terskan päälle silloin vaan liman tullessa pidä esinahka terskan takana tai ainakin osittain terska näkyvissä niin eivät jää terskan ja esinahan väliin..
- Anonyymi
Onko normaalia jos spermaa ei tule pintaan mutta se kuitenki mälliä
- Anonyymi
mitä niinku meinaat, itellä meinaan ehkä samankaltainen tilanne. oon ite kans jäbä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä niinku meinaat, itellä meinaan ehkä samankaltainen tilanne. oon ite kans jäbä
Siis mälliä tulee mut ei terskan päälle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niiku jäö terskan sisälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niiku jäö terskan sisälle
Sun pitää hieroo eturauhasta ni sitte se lentää ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää hieroo eturauhasta ni sitte se lentää ulos
teeks ite niin, toimiiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teeks ite niin, toimiiko?
Toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii
miten sä teet sen, ite kans yrittänyt mutta en ole oikeen onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten sä teet sen, ite kans yrittänyt mutta en ole oikeen onnistunut.
Ei kaikilla toimi
- Anonyymi
Luoja voi vaan kuvitella.
Varmaan 90% näistä 13v on jotain 40v- Anonyymi
No niillä ei ees enää seiso
- Anonyymi
Itse olen 16 vuotta ja itse olen tottunut runkata orgasmiin asti 1-2 kertaa viikossa ja yleensä tulee vähän yli desi mälliä kerrallaan. Ennätys on no nut novemberin jälkeen vähän vajaa litra.
- Anonyymi
ei, sulla on kivessyöpä.
h.harmaja. - Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Oon 15 vuotias ni pari kuukautta sitten tuli silleen ihan ookoosti spermaa nyt ku vedän käteen ni ei tuu melkeen ollenkaan pitäiskö huolestua vai onkose ihan normaalia että 15v ei tule paljoa spermaa
- Anonyymi
Riippuu siitä, kuinka usein runkkaat. Jos runkkaat useita kertoja päivässä niin spermaa voi tulla vähän tai tuskin ollenkaan.
Sekin voi vaikuttaa sperman määrään kuinka paljon juot. Jos juot runsaasti vettä niin spermaa voi tulla enemmän.
- Anonyymi
Oon 12v ja mitä se on ku tulee sellasta läpinäkyvää juttua ku runkkaan
- Anonyymi
Mul tulee sellasta läpinäkyvää nestettä ku runkkaan ja oon 12
- Anonyymi
Kyllä se on ainakin esiliukastetta tai ns esisiemennestettä. Ensimmäiset kerrat se yleensä on ihan kirkasta limaa tai hieman harmaata seassa ja on ihan juoksevaa nestettä. Pikkuhiljaa se muuttuu enemmän limaisemmaksi ja sakeammaksi ja väri muuttuu enemmän harmaaksi tai vaaleaksi
- Anonyymi
itellä tuloo semmone savu tuhnu vähä ku pölyä puhaltas 21v
- Anonyymi
niiin minullakaan ei tule
- Anonyymi
No tukehdu sitten.
Onko normaalia että spermaa tulee vähän 11v ? Koska olen epävarma että onko toi normaalia jo 11v
- Anonyymi
Joo, oot early bloomer, hyvä juttu! Elä välitä, suurin osa sun ikäsistä on sillasii 2cm posliinipoikii, anna niitte olla kade :D
- Anonyymi
On se ihan normaalia. Oot kehityksessä hieman muita edellä. Itellä tuli kanssa 11v jo sellasta kirkasta ja vetistä. Onks sulla kans kirkasta mitä tulee ulos?
Anonyymi kirjoitti:
On se ihan normaalia. Oot kehityksessä hieman muita edellä. Itellä tuli kanssa 11v jo sellasta kirkasta ja vetistä. Onks sulla kans kirkasta mitä tulee ulos?
On mullakin semmosta tosin vaan aika tahmeeta
- Anonyymi
Tulinen155 kirjoitti:
On mullakin semmosta tosin vaan aika tahmeeta
Sen kuuluukin olla liukasta ja tahmeeta vaikka oliskin vielä ns. kirkasta
- Anonyymi
Ite täytin just 15 ja pari viikkoo sen jälkee tuli todella vähän mälliä onko normaalii?
- Anonyymi
Joo on se joillain alkaa aikasemmin toisilla vähä myöhemmin. Sulla tulee määrä lisääntyyn tosi nopeeta dont worry!
- Anonyymi
Spermatonkin orkku voi olla "kunnollinen", ei joka orkulla aina tule spermaa tai jos tuleekin, niin hyvin vähän.
Mielihyvä ym tuntemukset sen orkun varsinaisesti tekee, ejakulointi on vain yksi osa orkkua.
Ja tietty aloittajan iän huomioiden, vaikka murrosikä olisikin alkanut, niin spermantuotannon alkamiseen voi mennä silti aikaa.
Eli jos murrosikä alkaa vaikka 12-13v iässä, niin kunnollisia ja selviä siemensyöksyjä voi alkaa tulemaan vasta vaikka 15-vuotiaana.
Aloitus on vanha, mutta ajattelin silti vastata. Kyllä kai tänä päivänäkin on jätkiä, jotka ovat samassa tilanteessa, kuin aloittaja vuonna 2013. - Anonyymi
Itse asiassa omat orgasmini ennen siementuotannon alkamista olivat vielä kovempia verrattuna murrosiän jälkeen koettuihin märkiin orgasmeihin. Voi olla että osin on kyse siitä että laukeaminen sekä yksin että kavereidenkin kanssa oli silloin vielä uutta ja kiihottuminen oli sen takia rajumpaa. Lapsena usein voihkin orgasmin aikana, mitä ei teini-iässä enää tapahtunut.
Kuivissa orgasmeissa oli muitakin hyviä puolia. Sperma on tahraavaa ja on aika mahdoton kokonaan välttyä itsensä sotkemiselta. Lapsena pystyin hyvin hipelöimään itseäni taskun läpi vaikkapa bussissa saadakseni pippelin nytkähtelemään. Se oli aika kätevää.
Toisekseen kuivia orgasmeja saavat pienemmät lapset pystyvät saamaan niitä myös sarjassa monta kappaletta peräjälkeen. Muistan kun kavereiden kanssa aloitettiin uudelleen ja uudelleen heti kun oli ensimmäisen kerran jo tullut. Kun sperma ryhtyi murrosiässä lentämään niin samaan ei enää pystynyt. Silloin viimeistään oppi myös viivättämään orkkua eli edgettämään kun ei voinut loputtomiin antaa vaan tulla ja jatkaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346