Finbytes tai Rautaporttiin kutsua??

tred!

Osaan käyttäytyä ja osaan pitää ration kunnossa! Monen vuoden kokemus privaatti traksuista. [email protected]

25

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegerrge erga

      Addiktit pysykööt poissa noilta traksuilta.

    • tred!

      En ole itse addictissa ollutkaan.

    • easds jfgx

      Haluaisitteko nyt oppia miten päästä näille sivuille ilma kutsua? Minulla on molemmissa muutama BUA HAH HAAH
      Opetellaanko seuraavaksi ? Käsi ylös ketä kiinnostaa tietää miten se tehdään ja miten?
      Molemmat mestat vuotavat kuin seula, haluatteko myös käyttäjien jako ja lataamistietoja näkyville? HAH HAHHAAAA

    • asd

      finbytesis rekkaus auki 14.2 klo 23.59 asti.

    • herrakaikkien

      miten saan accountin takas finbytesii jos se on poistettu kerta ei ollut käynyt pariin viikkoon? sähköposti vielä käytös sielä niin en voi saada kutsua kaverilta.

    • eltiemplo

      Tänne sais kans laittaa kutsua finbytesiin tai jopa rautaporttiin. Ollut poissa skenestä liikaa, jakanut olen.. mutta tosiaankin, kiitos, jos joku sellasta laittaa.
      eltiemplo(at)gmail.com

    • Mace69423762314

      olisi kiva päästä johonkin suomï traksulle netti on 50/50 24/7
      ja ratio olisi ok! :=(

      • mace23352365

    • mirja928739
    • onko sulla itsellä mitään träkkeriä (somalaista) tällä hetkellä?

    • Rounkick

      Invitee Rautaporttiin tai finbytesiin tarvis. Pitkään koittanu, mut aina on portiti kiinni.
      Vaihdossa voin antaa pariin paikkaan kutsun, jos on tarvetta.
      jiipu1(at)gmail.com

    • Nahkapallo

      ystävän päivä lähestyy ja ystäviä ei ole kaipuu suuri finbytesiin on jos ylimääräisiä kutsuja löytyy olisin aivan täpinöissään joten tonne voi laittaa mailii [email protected]

    • Anninna

      Rautaporttiin inviteä! Eli saa vaihdossa finvip kutsun :) [email protected]

    • haittoja-keräämään

      Kaikki näköjään tahtovat haittaohjelmia keräämään?

    • kutsu RP FB Saat finelite ja datatalliin mailia
      uppi 100/100 24/7 Ratio ok!

      [email protected]

    • Hedman-Partners

      Päivistymmäe säännöllisesti kaikenmoisissa traksuissa. Käräjillä tavataan.

    • Anninna

      Rautaportti inviteä vailla! Voin antaa finbytes, finvip ja datatalli inviteä! [email protected]

    • Napster

      Rautaportti inviteä vailla! Voin antaa finbytes, finvip ja datatalli inviteä! [email protected]
      Finvipistä ei ole mihinkään

    • perttiläinen

      Inviteä suomi mestoille,finvip,datatalli ja finelite tunnukset jo on!
      Joten laittakaa joku tulemaan invite jonnekkin,ratiot on aina hyvänä mulla!
      Voinen myös inviten takaisin laittaa jollekkin noista jos sinulla ei vielä itsellä ole..

      [email protected]

    • Rautaporttiin jos saisi kutsua? Tällä hetkellä olen finvipissä, datatallissa ja finelitessä ja ratiot on enemmänkin kuin kohdallaan :) Voin antaa vaihdossa inviten vaikka kaikkiin noihin sivustoihin :)
      Terveisin: [email protected]

    • tyjrftyjrtujrft

      Opetellaanko seuraavaksi ?

    • jonne1234567890

      kuka opettaa ?

    • SÄÄÄÄÄÄÄÄ

    • miiiiiiika
    • peke908918e

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe