...kun se on tarpeeksi kauan käyttämättömänä. Eli onko joku aikaraja osoitteen pysyvyydelle. Jos teen Gmailiin sähköpostitilin enkä käytä sitä ikinä, poistuuko se itsestään esim. 3 vuoden päästä?
Poistuuko sähköpostiosoite Gmailissa...
8
3403
Vastaukset
- poistuu kyllä
Poistuu itsekseen kun on tarpeeksi kauan käyttämättömänä, nyt vaan en muista mikä se takaraja tuolle käyttämättömyydelle on mutta eiköhän viimeistään vuoden päästä siitä kun viimeksi käytetty niin tilisi poistuu käytöstä.
- heräsi kysymys
Nyt tietysti herää kysymys että miksi luoda sähköpostitiliä jos ei aio sitä kerran käyttääkään...
- mööhead
nimim. poistuu kyllä, onko varmaa tietoa? Kyse nimenomaan g-mailista? onko kaikilla s-postiohjelmilla käytössä sama systeemi?
jos vastauksia, olen kiitollinen (: - poistuu kyllä
mööhead kirjoitti:
nimim. poistuu kyllä, onko varmaa tietoa? Kyse nimenomaan g-mailista? onko kaikilla s-postiohjelmilla käytössä sama systeemi?
jos vastauksia, olen kiitollinen (:On varmaa tietoa, itsellänikin on joskus poistunut Gmail-tili automaattisesti kun en ole sitä muistanut käyttää tarpeellisin väliajoin.
Google voi lopettaa Gmail tilin jos se on käyttämättömänä yhdeksän kuukautta.
http://mail.google.com/mail/help/intl/en/program_policies.html
Muilla sähköpostipalveluilla on samanlainen käytäntö, usein lyhyempikin aika kirjautumatta johtaa tilin poistumiseen.- entä blogger
Miten käy blogin jos tili suljetaan, katoaako vaan kokonaan vai jääkö ikiajoiks nettiin luettavaks?
- mysterious3
gmail on mysteeri
ikuisesti
aamen
olenko googlen ikuisessa arkistossa - Hä?
Miten gmailiin lisätään jemmaan sähköpostiosoite ihmisistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857084- 353781
- 443318
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 2062259
- 412202
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241848- 401739