hamppu

minä vain

olen mielestäni joskus kuullut, jos kuuloni tai muistini ei nyt hirveästi petä, että olisi ihan laillista kasvattaa jotain hamppukasvia kotonaan ihan vain sisustamis-tarkoituksella. onko näin?

9

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

ei ole

• Erkki

Näin on hampun kasvattaminen on laillista jos et käytä sitä huumausaineena.Katso lakikirjasta.

• tulkinta

Jos hammpua voi käyttää huumausaineena, niin silloin se tulkitaan huumausaineeksi.

Selitys: "minä kasvattelen tässä vain koristekukkia" ei ole uskottava.

• Erkki
        tulkinta kirjoitti:

Jos hammpua voi käyttää huumausaineena, niin silloin se tulkitaan huumausaineeksi.

Selitys: "minä kasvattelen tässä vain koristekukkia" ei ole uskottava.

Ei kai nämä mitään uskon asioita ole.Lukekaa lakikirjasta.

• LHS
        Erkki kirjoitti:

Ei kai nämä mitään uskon asioita ole.Lukekaa lakikirjasta.

Eli jos tästä keskustelusta jätetään kuituhamput pois, niin pakko sanoa, että aika heikoilla olet jos löytyy kasvi kotoa ja sulla on taustalla vaikka huumausaineen käyttörikos... ja etenkin vielä jos kasvi sattuu olemaan legendaarisesti vaatekaapissa lampun kanssa, niin eipä taida enään mennä läpi mitkään koristekasvi selityksetkään:)

• hps

Maailmasta löytyy monia eri hamppulajikkeita. Vain parissa on huumaavia kannabinoleja, ja niiden viljely on kiellettyä. Muita hamppuja (ns. kuituhamppuja) saa vapaasti viljellä.

• kuka hölmö

Kuka kasvattaa kuituhamppuja kotonaan, kun kauniimpiakin kasveja on?

• jes
        kuka hölmö kirjoitti:

Kuka kasvattaa kuituhamppuja kotonaan, kun kauniimpiakin kasveja on?

Lökäpöksyiset idiootit voi esitellä niitä kavereillaan et "jou brotha zek out mu uudet kasvit, siin o vähä kukkaa wööörd"
        Sitten ne apinat joukolla polttelee sitä kuituhamppua ja on "niiq iha paukuissa".

• zzz

on laillista mutta saat luultavammin huumausaine syytteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6465
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1330
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1080
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      843
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe