Mitä Lepajassa?

miettivä vaan

Kannattaako mennä Liepajaan? Jaunspilsin linna, mahtaako olla näkemisen arvoinen?Onko joku majoittunut tuossa paikassa?
Entäs Jelgava? Mitä näkemisiä siellä on?

12

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja...

      Otskkoon korjaus: Mitä Liepajassa

      • subvay

        jelgavassa ei oikeastaan muuta kuin rastrellin vanha palatsi ja joenranta....

        itse keskittyisin länsirannikolle jossa kuldiga, liepaja ja ventspils


    • ziguur

      kesällä Liepaja on hyvä rantakohde......ja tekemistä riittää

      majoitusta läydät booking comista ja traveller.lv palstoilta

      jaunspilsista ei tietoa,,ilmeisesti vanha kartano mutta eipä löydy hotellista tietoja

      • ziguur

      • ketjun aloittaja

        On kyse ns. järjestetystä matkasta määärtylle porukalle. Tuo linna on yksi majoituskohde, matka on aikaisin keväällä. Mietityttää onko hotellissa kylmää.... eli miten Latviassa yleensä on hotelleissa lämpötilan kanssa.


      • paldies
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        On kyse ns. järjestetystä matkasta määärtylle porukalle. Tuo linna on yksi majoituskohde, matka on aikaisin keväällä. Mietityttää onko hotellissa kylmää.... eli miten Latviassa yleensä on hotelleissa lämpötilan kanssa.

        ei minusta ihanteelline paikka majoitukselle...vanha linna

        mutta etsippäs esimerkiksi tästä,,,,,,,,


        www.traveller.lv

        tai tietysti www.booking.com


        minusta hyviä majoituspaikkoja löytyy esim siguldasta josta helppo jatkaa matkaa aamulla.....tai mm valmierassa on mukava hotelli Wolmar


      • paldies
        paldies kirjoitti:

        ei minusta ihanteelline paikka majoitukselle...vanha linna

        mutta etsippäs esimerkiksi tästä,,,,,,,,


        www.traveller.lv

        tai tietysti www.booking.com


        minusta hyviä majoituspaikkoja löytyy esim siguldasta josta helppo jatkaa matkaa aamulla.....tai mm valmierassa on mukava hotelli Wolmar

        matkaehdotus......perustuu kokemukseen....

        kauoungeista mielenkiintoisimmat riikan lisäksi sigulda , cesis,,,,

        ventspils, liepaja, kuldiga , bauska rundale

        menon voi tehdä pärnu riiga tietä ja takaisin paluun...cesis..madonna ,,aluksne vöru, tartu reittiä


      • aloittaja.....

        jaunspils on linna.
        Ajankohta on huhtikuun loppu joten mitänä rantaa ei nyt kaivata.


      • aloittaja.....
        aloittaja..... kirjoitti:

        jaunspils on linna.
        Ajankohta on huhtikuun loppu joten mitänä rantaa ei nyt kaivata.

        Paljastan sen verran että matka on ns. järjestetty matka eli ei voi itse valita missä asuu ja missä käy. Ajattelin kysäistä noin yleisellä tasolla kannattaako reissulle ylipäätään lähteä.


      • justersone
        aloittaja..... kirjoitti:

        Paljastan sen verran että matka on ns. järjestetty matka eli ei voi itse valita missä asuu ja missä käy. Ajattelin kysäistä noin yleisellä tasolla kannattaako reissulle ylipäätään lähteä.

        riippuu sitä kuka on järjestäjäja mikä on matka-ohjelma.....tarkista kuukelista mitä tietoja löytyy matkasta ja matkan järjestäjästä


    • kesällä parei

      Itse en lähtisi vielä huhtikuussa matkaan. Puissa voi olla jo vähän lehtiä, jos lämmin kevät sattuu olemaan, mutta kyllä kesäaika on Latvian luonnossa parasta aikaa. Liepajassa on hienot pitkät hiekkarannat, mutta mitäpä niistäkään huhtikuussa on iloa? Liepajassa on toki paljon muutakin nähtävää, kuten vilkas tori ja kauppahalli sekä hienoja kirkkoja. Jelgavan linna on varmasti näkemisen arvoinen huhtikuussakin.
      Matkanne vaikuttaa ihan järkevältä, mutta ajankohta välttämättä ei minun mieleeni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe