Kiekko.tk

herrahouhouho

Kiekko.tk on moninpelattava jääkiekkopeli. Pelata voi suoraan Internet-selaimella, jos Java-tuki löytyy. Vastoin useimpia muita jääkiekkopelejä yksi henkilö kontrolloi vain yhtä pelaajaa, joten tiimityöskentely on onnistuneen pelaamisen kannalta keskeistä. Ohjaamiseen käytetään ainoastaan hiirtä. Vain maalivahdit ovat tietokoneen ohjastamia.

Pelaaminen on ilmaista, mutta tietyt toiminnot kuten joukkueen perustaminen tai nimimerkin vaihtaminen maksavat pelimerkkejä, joita voi tilata puhelimella tai luottokortilla. Itse pelaamista helpottavia, maksullisia toimintoja ei ole mahdollista ostaa.

Pelissä on sisäinen ranking-järjestelmä joukkueille joka toimii ELO-järjestelmällä, mutta myös ns. normaaleja jääkiekkoliigoja on perustettu pelin ympärille, joista suurimpana ja vanhimpana Kiekkoliiga. Muuta oheistoimintaa jota pyörii kiekon ympärillä on esimerkiksi 1vs1-liigat, MM-kilpailut kuten myös radiokanavakin (Kiekkoradio).

Pelin sivut -> kiekko.tk Internet Hockey
Kiekko.tk wikipediassa -> Kiekko.tk ? Wikipedia

Kiekon pelaajista suurin osa lienee teini-ikäisiä joten pelaajien käytös saattaa yllättää vanhemmat pelaajat. Kannattaa kuitenkin näitä huutelijoita reportoida moderaattoreille niin saavat kyllä rangaistuksensa, jos ei heti niin jälkikäteen logeja tutkailemalla.

Jos jääkiekko tai joukkuepelit yleensä kiinnostavat niin kannattaa kokeilla kiekkoa. Kontrollien opetteluun menee se muutama hetki ja se kannattaa käyttää beginners-huoneessa muiden aloittelijoiden kanssa, ennenkuin siirtyy tilastollisiin puplic-peleihin. Tällä kikalla ainakin osa siitä "TUN NUUB!" huutelusta jää pois.

Ja tosiaan siitä pelaa kiekkoa -nappulasta voi valita vanhemman version, jolla omasta mielestäni on ainakin mukavampi pelata.

1

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huibli

hyvä peli ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5360
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1122
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      102
      875
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      801
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      783
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      757
    7. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      753
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      734
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      719
    10. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      46
      718
    Aihe