Jos tästä olisi apua!

vain tälle näkijälle

Hyvää päivää! Kysyisin teiltä kun silloin tällöin olen juuri teiltä saanut vastauksen joka siten tapahtunut. Hyvällä neuvolla myös.

Olen vuosikausia ollut yksin jokunen lyhyt romanssi.
Lapsia olen hoitanut aikuisikään. Yksi nyt kotona vielä.

Kysyisin tämä mies joka on seuraillut minua vuosikausia läheltä. On eronnut nyt pari vuotta sitten, ja ilmesty ehdotuksineen eteeni useita kertoja marraskuulta asti.

Kysyisin teiltä mitä teille sanotaan tästä suhteestani nyt jos voisitte katsoa tulevaa polkuani, ja onko siinä luottamus, ja ehkä rakkaus mukana tulevassa. Tuntuu nyt jo vahvoja tunteita. Mies minua nuorempi kuiteski alle 10 vuoden. Lapset hänellä aikuisia. Elämää nähnyt.
Tuntuu hän työtön mutta töissä kuiteskin. Meillähän suomessa paljon työttömiä jokka silti tekee töitä. Pärjäänkö tämän miehen kanssa?

Hyväksyykö minun lapseni hänet?

Työtäni myös mietin meneekö läpi haastattelussa, etten saa moitteita viimevuodesta?

12

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain tälle näk....

Jospa näkisitte tämän Toivon että tästä apua!

• Vain tälle näk...

Nostanpa tätä että näkisitte paremmin tämän Jos täsät olisi apua!

• Vain..tälle.. näki..

Yritänpä vielä jos näkisitte tämän antaisitte aikaanne. Kiitos.

• Vain tälle näkijälle

Jospa vielä nostaisin

• Hei

minä voisin auttaa sinua, klikkaa tahtoessasi nimimerkkiäni ja katso kotisivuani.
      oikein hyvää päivänjatkoa,

t. Keskiyö

• vain.tälle.näkijälle

Nostan vieläkin!

• Toivon ettö apua

Kyllä Sinä pärjäät. Mies on sellainen, että haluaa koko ajan tietyn verran omaa aikaa ja tilaa. Ei kuitenkaan toimi mitenkään selkäsi takana. Hän ei kuitenkaan jaksa jos toinen pitää suhteessa liikaa vahtia.

Opettele luottamaan häneen, niin saat luottamuksen lahjaksi. Ja opit viihtymään enemmän ja enemmän itsesikin kanssa.

Siis pieniä askelia rauhallisesti ja luottavaisesti.

Valoisaa kevättä.

• Jos tästä olisi apua

Hei,

Kylläpä tähän kysymykseen on yritetty vastata - yksi vastaajista taisi olla maksullinen? Ja tuo edellinen vastaa ronskisti toisen vastaajan nimimerkillä, jota tässä haettiin.
        Tällaista tämä usein tällä palstalla on.

Vastaus lyhyesti:

Eli

Hei vihdoinkin,

Mies ei ole uusi tuttavuus vaan koska olette jo pitempään toisenne tienneet ja tunteneet, niin se on hyvä ja eduksi sille kun teet päätöksen suhteen laadusta.
        Avainhenkilö tässä on lapsesi, jonka kanssa ilman muuta kannattaa keskustella mitä tunteita seurustelusuhteesi hänessä herättäisi, olisiko se ookoo, jne. Sillä hän asuu vielä kotona ja näin ollen se koskettaa häntä sinun lisäksesi eniten.
        Keskustelu myös selkeyttää sinulle miten edetä tämän miehen kanssa jatkossa.

Kyllä sinun kannattaa katsoa rauhassa tämä ihminen, sillä rakkaus on hyvä asia ja erostakin hänellä jo aikaa eli ei mikään laastarisuhde, vaan ihan tykkää sinusta.

Työssäsi ei moitittavaa, olet tehnyt kaiken niin tunnollisesti kuin olet pystynyt ja enempään ei kukaan kykene.

Syksyyn mennessä asiat ovat selkeällä tolalla tämän tulkintani mukaan.

Joskus kanttaa elää ihan tätä päivää, kiitollisena ja iloisena onnistumisista, sillä niitä sinulla on , ei kannata ylenpalttisesti murehtia huomista, vaikka viisaasti teet kun aina kaikki vaihtoehdot huomioit ja pohdit asioita monelta kantilta, niin kannattaakin. Joskus voisit taputtaa tosin itseäsi selkään, kunnioittaen, niin kivasti olet monet asiat hoitanut, tinkimättä ja tunnollisena.

• Toivon että apua

Huomenta!

Olen joskus käyttänyt nimimerkkiä Jos tästä olisi apua. Toivon että apua ja Jos tästä olisi apua -nimimerkit on saman henkilön. Käyn palstalla satunnaisesti ja harvoin.

Ystävällisesti

"Se ronski vastaaja"

• Jos tästä olisi apua
        Toivon että apua kirjoitti:

Huomenta!

Olen joskus käyttänyt nimimerkkiä Jos tästä olisi apua. Toivon että apua ja Jos tästä olisi apua -nimimerkit on saman henkilön. Käyn palstalla satunnaisesti ja harvoin.

Ystävällisesti

"Se ronski vastaaja"

No siinä tapauksessa pahoittelen ja pyydän anteeksi, kun aikeesi oli vilpitön ja hyväntahtoinen.
        Kysyjä erottaa kyllä itse kumpi vastaajista se jolle kysymyksen tarkoitti.

• Jos tästä olisi apua
        Jos tästä olisi apua kirjoitti:

No siinä tapauksessa pahoittelen ja pyydän anteeksi, kun aikeesi oli vilpitön ja hyväntahtoinen.
        Kysyjä erottaa kyllä itse kumpi vastaajista se jolle kysymyksen tarkoitti.

Asian selkiyttämiseksi (tiedoksi kysyjälle) en ainakaan minä enää vastaa tällä nimimerkillä tämän jälkeen. Näyttää tulevan enemmän sotkua kun apua :)

• Vain tälle näkijälle

Päivää! Nyt kiittää ja kumartaa hän, joka kysymyksen laittoi.
      Teiltä kummaltakin tuli se näky jota pähkäilly. Nyt varmistui.
      Olen todella itsekkin sellainen että haluan omaa aikaa, ja toinen saa rauhassa olla. Keskustelimme eilen siitä.
      Kyllä tässä nyt näyttää siltä, että eteeni on tullut mies jolla kaunis mieli, ja asiat selviä kuinka eletään.
      Olen yli kymmenen vuotta ollut tavallaan yksin, ja kannatti pitää vapauteni että tuolta kirjosta löytyi ajatteleva elävä mies:-)
      Kiitos vielä teille näkijät kun vastasitte. Mukavaa vuoden jatkoa, ja lämpimiä aurinkoisia päiviä teille. Annoitte voimaa minulle :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      3019
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      260
      2647
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1698
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      209
      1675
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1562
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1239
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      45
      1218
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1202
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      305
      1053
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1022
    Aihe