Satuin lukemaan omalla palstallani että jotkut aloitukset olisi mahdollista lukita niin ettei niihin voisi vastata, mutta lukemaan kylläkin. Mitenköhän tuo mahtaa onnistua, vai olikohan kyseessä vain joku arvaus.
Myöskin saamani ohjeet ovat täysin puutteelisia. En meinaan ymmärrä jos ruksaan jossain aloituksessa joitakin viestejä ja sitten klikkaan sitä select all niin poistuukin kaikki vaikka yritin poistaa vain valitut.
Kai tähän joskus vastauksen saa.....
Viestien lukitus?
3
206
Vastaukset
viestiketjuja ei voi lukita niin ettei voisi vastailla enään... Lukitus tarkoittaa että viestiketju "merkitään" ja se jää ylimmäksi eikä putoa ennenkuin lukitus poistetaan.
Jos haluat poistaa joitan valittuja viestejä ketjusta niin laita täppä niiden vastausten kohdalle ja klikkaa alhaalta "poista". Jätä select all täppä laittamatta koska tällöin tosiaan kaikki viestit valikoituvat ja poistuvat.
Yksittäisen viestin poistohan on helpointa klikkaamalla vastauksen otsikon alta "poista" jossain vain se yksittäinen vastaus poistuu.
Molemmissa vaihtoehdoissa kysytään vielä "oletko varma"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647