3, 5 vuotias lapsemme oli jo alkanut nukkumaan täysiä öitä.
Heräsi vain yöllä n. yhden kerran pissalle. Sit alkoi yökukkuminen.
Heräsi noin parin tunnin välein. Välillä halusi äitin ja isän viereen, pissatti, janotti, kakatti jne.... Mikään ei mielestämme ollut päivissä tms. muuttunut. Lapsi myös oli terve. Kun jo aloin olla totaalisen loppu yövalvomisiin, alkoi lapsi taas nukkumaan kokonaisia öitä. Taaskaan mikään ei ollut muuttunut.
Nyt on palattu entiseen rytmiin. Mikä lie ollut syynä yökukkumisiin ?
Itse ajattelen, että se oli taas jokin vaihe lapsen kehityksessä. Mysteerisiä nuo lapset.
nukkumismysteeri
uneton välillä
1
139
Vastaukset
- outoja ovat juu
Olen myös huomannut saman ilmiön. Tulee sellaisia suuria kehityshyppäyksiä, jotka vaikuttaa nukkumiseen/ uniin. Meillä just reilu parivuotias kuukui öisin kuukauden ajan ja viikko sittten rupes nukkumaan kokonaisia öitä. Syynä lienee viime aikainen nopea puheenkehitys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492534Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102225
- 241893
- 231662
- 301626
- 1671516
- 361265