Tilasimme viikon reissun maaliskuulle Grouponilta. Nyt ilmoittavat, että tarjoavat kolmea ylimääräistä päivää matkan loppuun ilmaisella oleilulla jossa Alanyalaisessa hotellissa, Muuten vaihtoehtona on perua koko matka. Mitäköhän siellä matkatoimistossa on nyt oikein tapahtunut. Joulukuussa olin saman matkatoimiston Turki reissulla ja kaikki meni ok. Onko ollut tähän toimintaan ko. matkatoimistoon liittyvää huhua...?
-Pentti
Wow :in Kappadokia alk 13.3 ... mitä ihmettä paluu siirtyy ...?
12
638
Vastaukset
- Täyttäkusetusta???
Jos toi pitää paikkansa niin aivan käsittämätöntä! Kiertäkää kaukaa koko lafka!!!!! Tosta Wow:sta on kirjoitukset 95 % pelkkää negatiivista! Matkustakaa itse varaamilla reittilennoilla tai matkayhtiöiden matkoilla.
Toki kiva että tarjotaan ilmaista loman jatkoa, mutta ei siinä toisena vaihtoehtona pitäisi olla matkan peruminen... entä jos on lomat kysyttynä töistä eikä mahdollisuutta jatkoon ole. Ihme säätämistä kerta kaikkiaan! Mitä enemmän näitä kirjoituksia lukee, sen varmemmin en ikinä varaa "halpaa" matkaa Grouponilta! Tämä kun on kuitenkin ihan edullinen Kappadokia-reissu, niin ei viitsisis millään perua jos vielä on mahdollisuus olla ne kolme plussapäivää. Eniten keljuttaa se, että se korvaava lento lähtee noin viideltä aamulla Antalayasta. Eli, edellinen ilta menee poskelleen kun ei osaa kuitenkaan nukkua ja yö suunnilleen valvoessa...
Sitä mä vain yritin tässä kysyä, että onko tuosta ko. matkailuyrittäjästä kuulunut mitään ennakoivaa tietoa esim. konkurssiin hakeutumisesta. Nimittäin ensimmäisiä ulkoisia oireita firman liiketaloudellisista ongelimsta on se, kun esim. juuri joudutaan mm. likviditeettiongelmien takia vaihtamaan tavaran / raakamateriaalin tms tuottajia / alihankkijafirmoja nopeassa ja yllättävässä tahdissa joka ilmenee mm. juuri tällaisten yllättävien ja käsittämättömien aikataulumuutosten muodossa...- Kappadokiaan myös
Olisikohan Suomen hiihtolomakausi yllättänyt matkanjärjestäjät? Mutta tietysti mikä tahansa matkatoimisto voi mennä konkkaan. Ja mikähän se olikaan se kotimainen matkatoimisto, joka myi vielä matkoja netissä vaikka uutisissa kerrottiin jo konkurssista...
- huijareita taitaa ol
ja nämä wow travelin huijarit taas asialla
- tyytyväinen
Älkää jaksako hokea tota huijarijuttua. Me tultiin juurikin viime lauantaina takasin Wow travelin Antalyan reissulta ja valtavan hauskaa oli. Ruokaa riitti ja se oli hyvää, ja jos nyt ei anna sellasen asian kun että hotellin nimi muuttui häiritä itseään niin ei oikeasti mitään valittamista. Suomalaiset vaan jaksaa ruikuttaa pienimmistäkin asioista, miettikää vähän tota hinta-laatusuhdetta. Jos haluat täydellisen matkan jossa kaikki menee just eikä melkeen, saat kyllä aivan varmasti maksaa siitä enemmän kun sen parisataa euroa. Ja jos sun koko lomaviikkos on pilalla siitä ettei hotellihuoneessa ollutkaan lcd-telkkaria, niin pysy kotona.
- Fakta travel..
Mikä pelottaa ??? Se on vain lentojärjestely, jonkinlainen, kone vaihtunut pienempään tai isompaan ja matkustajia siirretään sen mukaan.... ei mitään ihmeellistä.
NAUTTIKAA YLIMÄÄRÄSTÄ......... ;))) nou panic ! No ny sieltä tuli lentoliput yms rekvisiitta. Niissä on paluuaika ja -lento merkattu juuri alkuperäisen suunnitelman mukaan, eli lippujen mukaan niitä kolmea ilmaista lisäpäivää ei olisikaan. Lähetin kyselyn asiasta ko. yhtiöön, mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Monenlaista tässä pitäisi järjestää ennen matkaa paluupäivän mukaan, joka lienee edelleen epäselvä. Menee mielenkiintoiseksi...
-P- 44444444444444444444
Mikäpä siinä jos pystyy säätämään menojansa näinkin pienellä varoitusajalla. Kaikilla siihen ei todellakaan ole mahdollisuutta. tuntuu kyllä todella "säätämiseltä" toi homma. ensin on 3 pv luvattu lisää ja sitten niitä ei näy lipuissa.
- ulkomaistunut
Wow Travel ja kuluttajansuoja?
En löytänyt matkanjärjestäjää (etsin useallakin eri nimellä)kuluttajaviranomaisen ylläpitämästä rekisteristä. Tarkoittako se että jos yhtiö kupsahtaa niin omalla rahalla matkalta palataan ja jo maksetut rahat ovat mennyttä kalua? Kaikki näyttäisi olevan selvää, eli mennään alkuperäisen muutoksen mukaan..-)
Aina kannattaa olla voimassaoleva matkavakuutus. Tiedä mitä se sitten korvaisi, jos toimisto kaatuisi ja häviäisi kone alta...Homma meni lopulta ihan hyvin, lähtö viivästyi suunnitellusti tasan 3 vrk. Loppuaika Asteria -hotellissa Sidessä aamiaisella. Hotelli lienee 5 tähden...? Matkaopas Ismet erittäin mukava ja asiantunteva nuoresta iästään huolimatta. Kappadokian matka oli antoisa, kaikesta huolehdittiin. Erityisesti mukavat matkakumppanit jäivät myös mieleen, terveisiä heille, jos lukevat tämän. Matkaan sisältyi myös muutama traditionaalinen vierailu savi-, matto-, nahkavaate-, jalokivi-, tms myymälöissä ja pajoissa. Hotelleissa yms oli paljon iäkkäämpää saksalaista väkeä, joka on hyvä merkki, tällöin lienevät laatu / hinta -asiat valmiiksi puhuttu kohdilleen ... ;-) Kappadokian alueeseen tutustuminen oli erittäin antoisa. Uskallan edelleen suositella vastaavia matkoja heille, jotka ovat mm. alueen kulttuurista kiinnostuneita. Aivan leppoisia rantalomia nämä eivät ole. Useamman tunnin köröttelyjä bussissa, jotka ovat toki varsin laadukkaita. Kappadokian jaloittelukierrokset ovat jossain määrin haasteelllisia, mutta suht terve(jalkainen) nämä kyllä jaksaa, ja jos epäilee kuntoaan on lupa jääädä bussiin huilaaman, mutta samalla menettää aina jotakin. Kaikenikäisiä oli mukana kierroksilla. Että, siitä vaan reissaamaan... :-) Mm. säistä näiden ulkoreissujen "viihtyisyys" jossain määrin riippuu. Olen nyt ollut kahdella WOW -travelsin reissulla (Turkissa kaiken kaikkiaan neljä kertaa... ) , ja positiivinen kuva näistä on jäänyt; mm. turkkilaiset ovat lähtökohtaisesti kivoja. Saksalla pärjää loistavasti, englannillakin melko hyvin, pelkällä suomella kehnommin... No, koneen paluuaika oli viiden pintaan ( tosin alkuperäinenkin olisi ollut näin... ) , turkkilainen kentoyhtiö, kone ja henkilökunta ok, vain karkkia tarjottiin ilmaiseksi ( ostaa sai toki pikkulämpimiä yms. ). Pieniä yllätyksiä järjestelyihin saattaa tulla, ja ilmoitukset niistä saattavat tulla melko viime tinkaan, mutta ei kovin olennaisissa asioissa.
- Liisi123
Onko noissa laadukkaissa busseissa wc:tä? Onko riittävästi pysähtelyjä matkalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683