Vaikeuksien kautta voittoon? | Fit
Vaikeuksien kautta voittoon? | Fit
4
65
Vastaukset
- Alisafit
Ihana Tanja ♥ kaikki jo pois saadut kilot ovat voittoa, senteistä puhumattakaan!!! Tosi hyvä blogi ♥ Tsemppiä!!!
- MinnaFit
Just näin!
- Meitä on moneksi :)
Onnea pudotetuista kiloista. Seuraavalla viikolla oli myös kilppari ihminen Laura joka pudotti sen 30kg...Todella yksilöllistä tuo on. Tsempit siis kaikille :)
- "uusi elämä"
Mullakin se kamala turvotus alkoi heti helpottaa kun sain kilpirauhaslääkityksen mutta nin monilla voi olla myös Wilsonin syndrooma, joka ei näy suomen testeissä. TYökaverini testautti suomalaisella erikoislääkärillä, joka tilaa tulokset jenkeistä ja siihen taas on T3 lääkitys, eli ihan eri kuin trämä. Suomessa lääkärit ei tiedä paljoakaan tästä hyvinkin yleisestä vaivasta.Mutta kannattaa taistella. kilpirauhasenvajaatoiminta.fi -sivuilla löytyy hyvää tietoa. Ei tarvii enää miettiö ainoastaan että on laiska yms. Mulle lääkkeet toi piristyksen, hiukset ei enää tipu ja paino on itsestään alkanut tippua 500-800g/kk. Mutta tärkeintä on ettei taivu masennusdiagnoosiin ennekuin kilpirauhasasiat on tutkittu. Olkaa periksiantamattomia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666230
- 815455
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.773773Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613462- 443050
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462075
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793