Moikka! Onko kellään tietoa, onko porissa talvella tai vielä syksyllä tottelevaisuuskoulutusta. Olisi kiva päästä pentuni kanssa johonkin ryhmään, kun on tarkoitus ensi vuonna agilityäkin treenaamaan ja kaikkea muuta mistä molemmat olemme kiinnostuneet. Eli jos tiedätte jotain paikkoja ja/tai hintoja niin ilmoitelkaa. Koirani on monirotuinen, joten ryhmä pitäisi olla sellainen johon monirotuisen kanssa voisi tulla. Rokotukset yms... on tietenkin kunnossa..
Pori
14
921
Vastaukset
- N24
Itse soitin Porin Palveluskoirakerhoon (www.ppkk.net)koulutusvastaavalle ja hän kertoi suunnitteilla olevan vielä syksyllä yksi kuukauden tehokuuri pennuille, kannattaa soittaa hänelle ja kysyä. Tuskin se monirotuisuus vaikuttaa...
Minkä ikäinen pentu sinulla on? Meillä 4kk belgi.- Venla
Haukkuni on nyt vähän reilu 5kk. se on syntynyt 5.3.2004
- N24
Venla kirjoitti:
Haukkuni on nyt vähän reilu 5kk. se on syntynyt 5.3.2004
No sitten se olis aika oikean ikäinenkin, kun minulle kerrottiin, että muillakin kurssia kyselleillä on pennut yli 4kk. Soitahan sinne ja kysäise...
- Venla
N24 kirjoitti:
No sitten se olis aika oikean ikäinenkin, kun minulle kerrottiin, että muillakin kurssia kyselleillä on pennut yli 4kk. Soitahan sinne ja kysäise...
Missä päin poria asutte? Olisi kiva vaikka joskus nähdä, niin että pennut voisi leikkiä keskenään. Oletko käynyt koirapuistossa pentusi kanssa? Onko se uros vai narttu? Jos kiinnostaa niin voit vaikka mailata osoitteeseen:
[email protected] - cocceri
meillä on kans juuri hankittu cocceripentu ja johonkin kiinostais mennä..missä näin kursseja järjestetään?? lähellä keskustaa??
- Venla
Soitin äsken sinne sspp:lle. He lupasivat järjestää meille koulutusta. Ekat treenit on maanantaina klo. 18.45. Siinä on 5-6 koiraa ja ryhmä on täynnä. Eli ihanan pikkunen ryhmä siitä nyt sitten tulee. Eli kait me sitten siellä nähdään... Kiitos neuvoista;)
- pentu
Noin vuosi takaperin menin sakemanni pentuni kanssa PPKK kentälle tupalaan, siellä piti olla koulutusta? Tunsin itseni todella ulkopuoliseksi,
kukaan ei tullut edes jutelemaan "olin ulkopuolinen" koulutus tilaisuudesta ei näkynyt merkkiäkään. Muutamat jäsenet vain treenasivat koiriaan, itse en ole jäsen. Tunsin todella että olin tullut väärään paikkaan.
Mutta sitten löysin Porin Seurakoira kentän ruosniemestä, siellä minut otetiin ystävällisesti vastaan. Ja kouluts oli järjestetty todella mallikelpoisesti.
Koirat olivat eri ikäluokissa, ja rodulla ei ole väliä. Koulutuksen pystyn kyllä hoitamaan ilman ohjausta, mutta koiralle on hyväksi oppia myös totelemaan ryhmässä. Olen kasvatnut koiria noin 20 vuott. - Venla
pentu kirjoitti:
Noin vuosi takaperin menin sakemanni pentuni kanssa PPKK kentälle tupalaan, siellä piti olla koulutusta? Tunsin itseni todella ulkopuoliseksi,
kukaan ei tullut edes jutelemaan "olin ulkopuolinen" koulutus tilaisuudesta ei näkynyt merkkiäkään. Muutamat jäsenet vain treenasivat koiriaan, itse en ole jäsen. Tunsin todella että olin tullut väärään paikkaan.
Mutta sitten löysin Porin Seurakoira kentän ruosniemestä, siellä minut otetiin ystävällisesti vastaan. Ja kouluts oli järjestetty todella mallikelpoisesti.
Koirat olivat eri ikäluokissa, ja rodulla ei ole väliä. Koulutuksen pystyn kyllä hoitamaan ilman ohjausta, mutta koiralle on hyväksi oppia myös totelemaan ryhmässä. Olen kasvatnut koiria noin 20 vuott.Moikka.
Milloin ruosniemessä on koulustusta, missä siellä ja mitä maksaa... Olisi parempi paikka kouluttaa siellä päin koiraa kuin tupalassa... - vanla
Venla kirjoitti:
Soitin äsken sinne sspp:lle. He lupasivat järjestää meille koulutusta. Ekat treenit on maanantaina klo. 18.45. Siinä on 5-6 koiraa ja ryhmä on täynnä. Eli ihanan pikkunen ryhmä siitä nyt sitten tulee. Eli kait me sitten siellä nähdään... Kiitos neuvoista;)
tarkoitin että soitin ppkk:lle ja sieltä nä mä tiedot sain...
- pentu
Venla kirjoitti:
Moikka.
Milloin ruosniemessä on koulustusta, missä siellä ja mitä maksaa... Olisi parempi paikka kouluttaa siellä päin koiraa kuin tupalassa...vilkase tälläisia sivuja
http://koti.mbnet.fi/saku_ry - pentu
pentu kirjoitti:
Koirat olivat eri ikäluokissa, ja rodulla ei ole väliä. Koulutuksen pystyn kyllä hoitamaan ilman ohjausta, mutta koiralle on hyväksi oppia myös totelemaan ryhmässä. Olen kasvatnut koiria noin 20 vuott.Sori meni paikat sekaisin Palvelus koira kenttä on Hyvelässä sitä en henkilökohtaisesti suositele.
Seurakoira kenttä Tupalassa sitä voin lämpimästi suositella.
- Nappis
Näen sitten varmaan muutaman uuden pennun omistajineen maanantaina kun olen itsekin koirani kanssa harkoissa :) Meidän tottisryhmä aloittaa kuudelta jo. Tottis on hauskaa, kivoja hetkiä pentujen kanssa :)
- noubadi
Myös Kontaktikoirat järjestävät koulutuksia aina perjantaisin Tupalassa ja lauantaisin Ulasoorissa. Koulutuksen taso on korkea ja porukkakin on mielestäni mukavaa. Käykää osoitteessa www.kontaktikoirat.com , sieltä lisää infoa.
- JenniJaVilma
Hei!
Porissa toimii porin palveluskoirakerho, kenttä tupalassa. Asia tulikin jo aiemmin esille.
Porin SPL:n alaosaston kenttä on hyvelässä.
West coast agilityteam treenailee ulasoorissa, talvet muualla. Päätoimisesti agilityä (myös pennuille ollut joskus erikseen pentutreenejä), mutta jotain muutakin toimintaa vissiin on. kts. www.weca.fi
Satakunnan koiraurheilijat treenaavat myös agilityä, paikkaa en tiedä, mutta nettisivujen osoitteen joku jo mainitsikin. Heilläkin ainakin joskus ollut jotain muutakin toimintaa.
Satakunnan pelastuskoirat treenaavat pelastustoimintaa.
Ulvilan palveluskoirilla tarjonta taitaa olla samaa luokkaa kuin Porin palveluskoirakerhollakin, siis tokoa ja pk- lajeja. Ulvilan kenttä on kettulantiellä, aika lähellä pikatietä.
Kontaktikoirissa joka on "yksityinen" koulutusta antava taho, on toko- toimintaa ja monenlaista muuta.
Netistä löytyvät kaikille noille yhdistyksille sivut ja sekarotuiset ovat varmasti tervetulleita joukkoon, lajiin kuin lajiin. Joten ota reippaasti yhteyttä. Jos satuin unohtamaan jonkun yhdistyksen vielä lisätkää listaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212286
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242163Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?14974- 44794
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15764Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32689