Moi ! Asun kouvolassa ja haluaisin jonkin kivan harrastuksen, tykkään tanssimisesta, laulamisesta, sirkuksesta ja akrobatiasta... Olen aika notkea....
Olisiko kouvolassa tai lähellä jokin kiva harrastus joka olisi aika halpa ja olisi joku noista joista pidän ?
Harrastus 11-vuotiaalle
17
809
Vastaukset
- Nopeasti apua !
Tai siis joka ei olisi hirveän kallis ?
- tiiuskari
Ratsastus
- Yksinäinen 13
Telinevoimistelu.
- softman
Airsoft, jääkiekko, paintball.
- tkw
softman kirjoitti:
Airsoft, jääkiekko, paintball.
taekwondo jos kiinnostaa
- ehdottomasti ratsastus!
tkw kirjoitti:
taekwondo jos kiinnostaa
RATSASTUS, esm. Googleta suursuon ratsutalli nii sieltä löytyy lisää tietoa.
Googlettaa voi myös, e.s riding club, hs talli, metsärannan talli ja vaikka mitä muuta. - Ratsastustaharrastava
ehdottomasti ratsastus! kirjoitti:
Googlettaa voi myös, e.s riding club, hs talli, metsärannan talli ja vaikka mitä muuta.Suosittelen ratsastusta tai vikellystä .. tosin nuo molemmat ovat aika kalliita harrastuksia, mutta sitäkin suositumpia ..
Esim. hevostallit.net löytyy paikkakunnallasi listatut tallit..
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!(: - Nopeasti apua!
ehdottomasti ratsastus! kirjoitti:
Googlettaa voi myös, e.s riding club, hs talli, metsärannan talli ja vaikka mitä muuta.Oon kokeillu ratsastusta ei ollu mun juttu :D mut käyn aina välil hoitoo siel hevosii kamun kaa, ku asun siin lähel :)
- Anonyymi00017
Nopeasti apua! kirjoitti:
Oon kokeillu ratsastusta ei ollu mun juttu :D mut käyn aina välil hoitoo siel hevosii kamun kaa, ku asun siin lähel :)
Nii, Ratsastus on hirveitä ja Miks kaikki vaa ehdottaa jotain pikkuvauvojen harrastuksia ku on olemassa vaik mitä parempia esim.jalkapallo, lentopallo, sähly, pesäpallo, koripallo
- Ehdotuksia...
Cheerleading tai joukkuevoimistelu
- jotain ehotuksii
minä itse harrastan ratsastusta sen on todella mukavaa varsinkin jos tykkää hevosista mutta se on aika kallis jotain päälle 300.
jumppa,joukkoevoimistelu,cheerleading, - Anonyymi
Erkki😈
- Anonyymi00013
Ala harrastaa pesäpalloa koplassa!!! Se on ihan parasta ja ihanaa kun siel on pelejä,leirejä ja leiril ollaan yötä majoituksessa ja ollaan vapaa ajalla kaverien kaa!!!
- Anonyymi00014
Ite harrastan pesäpalloa, viulun soittoa ja tanssia
- Anonyymi00015
Oon 11v tyttö ja harrastan teatteria, jalkapalloa ja kuoroa
- Anonyymi00016
Harrastan: jääkiekko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960