Onko kellään tietoa Renault Safranesta kun ei kyseisestä autosta ole mitään keskustelua.
Onko se niin huono tai sitten niin hyvä ettei siitä riitä keskustelua ?
Olisinkin kysynyt mielipiteitä kyseisestä autosta ?
Safrane
14
4188
Vastaukset
- gigane II
Ainoa korimalli taisi olla 5d hatchback joka oli kyllä aika leveä ja pitkä. Uutena törkeän kallis ja suomessa myydyt taisivat olla pääasiassa 2.0-2.2l koneella.
Tuontiautona saat 3.0l V6 koneella ja automaatilla sekä kaikilla herkkuilla. Laguna 5d:tä selvästi suurempi auto mutta eipä tuo uusi laguna niin kauhean suuri ole.
Joskus 1999 koeajoin yhtä ja iso, hiljainen ja mukava ajaahan se oli mutta laiskahko jopa sillä 2.2l (??) koneella.- hyypiö
Keskustelua k.o autosta löytyy maailaman laajuisesti osoitteesta www.carsurvey.com. Safrane taitaa olla aliarvostettu laatu-auto. Voi olla että Rellun automaatteja kannattaa varoa.
Saksan hintoja voipi katsoa www.mobile.de Ei hinnat päätä huimaa. toivottavasti oli apua - Meganisti
hyypiö kirjoitti:
Keskustelua k.o autosta löytyy maailaman laajuisesti osoitteesta www.carsurvey.com. Safrane taitaa olla aliarvostettu laatu-auto. Voi olla että Rellun automaatteja kannattaa varoa.
Saksan hintoja voipi katsoa www.mobile.de Ei hinnat päätä huimaa. toivottavasti oli apuaVoit kysellä kokemuksia asiaan vihkiytyneiltä osoitteesta: www.renaultkerho.net
- Timba
Meganisti kirjoitti:
Voit kysellä kokemuksia asiaan vihkiytyneiltä osoitteesta: www.renaultkerho.net
Kiitos vastanneille. Ostin tossa taannoin kyseisen auton -93, sillä kyselin. Oisko muuta käyttökokemusta autosta. 2.2i on kieltämättä vähän laiskan tuntuinen, mutta ihan hyvä kyyti.
Kiitos vielä. - crc
Timba kirjoitti:
Kiitos vastanneille. Ostin tossa taannoin kyseisen auton -93, sillä kyselin. Oisko muuta käyttökokemusta autosta. 2.2i on kieltämättä vähän laiskan tuntuinen, mutta ihan hyvä kyyti.
Kiitos vielä.Vähänpä näkyy Suomessa. Ranskassa toki ja erityisesti edustuskäytössä. Olleet pitkään ministereiden kyytimishommissa yms. valtiollisissa edustushommissa. No, ehkä sikälikin, että valtiolla on omistussiivu yhtiöstä.
- Samppa
Timba kirjoitti:
Kiitos vielä.Niin jos joku on koeajanut ko. mallin uutena vuonna -99, niin ei taatusti ole ollut tuo 2.2 litranen, koska ns. faceli´ft-malli tuli joskus -97 loppuvuodesta Suommeen ja siinä oli se tuttu Volvon 2.0 140 hp kone ja 2.5 170 hp. Ovatko ne ko. Volvot sitten yhtä laiskoja? Tuossa I-korimallissa on ihan tutut Renaultin koneet (Rn 2.2 ja Rt 3.0 V6.
Laiskuudesta en tiedä jos vertailupohjana on saman ikänen Megane..=) - gigane II
Samppa kirjoitti:
Niin jos joku on koeajanut ko. mallin uutena vuonna -99, niin ei taatusti ole ollut tuo 2.2 litranen, koska ns. faceli´ft-malli tuli joskus -97 loppuvuodesta Suommeen ja siinä oli se tuttu Volvon 2.0 140 hp kone ja 2.5 170 hp. Ovatko ne ko. Volvot sitten yhtä laiskoja? Tuossa I-korimallissa on ihan tutut Renaultin koneet (Rn 2.2 ja Rt 3.0 V6.
Laiskuudesta en tiedä jos vertailupohjana on saman ikänen Megane..=)mutta en kyllä väittänytkään sen olleen uusi vaan silloin joku 2-3v ikäinen jonka olisi saanut kohtuuhintaan ja kone oli muistaakseni tuo 2.2l joten sen on täytynyt olla sitten max 1997 malli?
Yhtä kaikki, iso ja mukava se oli mutta 2.2l koneella laiskempi kuin mitä olin odottanut ja hintaa oli kuitenkin sen verren että jälleenmyyntiarvo arvelutti ja päädyin sillä kertaan turbo-volvoon.
- minä
Kun kysyit mielipiteitä safranesta, niin täältä pesee. Olen omistanut helmikuusta -97 alkaen safrane 2,2 vi:n jolla ostaessani oli ajettu 28tkm ja se oli vajaan vuoden vanha.
Auto on mukava ja tilava sekä ainakin omani hyvin varusteltu (puhesyntetisaattori varoitusjärjestelmineen, ajotietokone, automaatti-ilmastointi, cruise jne).
Hieman laiskanpulskea se on kiihtymään, mutta kunhan vauhtiin pääsee, niin esim. ohituskiihtyvyys on ihan jees. Kärry kulkee suht´mukavasti vielä lähelle kahden markan nopeudessa, tosin sitä harvemmin olen päässyt päästelemään.
Mielestäni parasta autossani on tilat, varustelu ja pidän kyllä myös sen designistakin. Esim kojelauta on mielestäni aika näyttävä ja poikkeaa massasta.
Autolla olen ajanut tämän reilun 7 vuoden aikana vajaat 200tkm (mulla on ollut välillä toisena autona rinnalla Lagunan farkku).
Isompia harmeja ei kestävyydessä ole ollut, jotakin kuitenkin jouduttu korjailmaan, mutta se lienee normaalia näillä ajokilometreilla.
Mainehan safranella ei ole kaksinen, mutta laatuluokan ajopeli se on vaikkei onnistunutkaan kovin hyvin haastamaan 5-sarjan bemuja ja e-sarjan mersuja, vaikka niitä vastaan lähdettiin tällä ymmärtääkseni tähtäilemään. - safranen omistaja
Kun kysyit mielipiteitä safranesta, niin täältä pesee. Olen omistanut helmikuusta -97 alkaen safrane 2,2 vi:n jolla ostaessani oli ajettu 28tkm ja se oli vajaan vuoden vanha.
Auto on mukava ja tilava sekä ainakin omani hyvin varusteltu (puhesyntetisaattori varoitusjärjestelmineen, ajotietokone, automaatti-ilmastointi, cruise jne).
Hieman laiskanpulskea se on kiihtymään, mutta kunhan vauhtiin pääsee, niin esim. ohituskiihtyvyys on ihan jees. Kärry kulkee suht´mukavasti vielä lähelle kahden markan nopeudessa, tosin sitä harvemmin olen päässyt päästelemään.
Mielestäni parasta autossani on tilat, varustelu ja pidän kyllä myös sen designistakin. Esim kojelauta on mielestäni aika näyttävä ja poikkeaa massasta.
Autolla olen ajanut tämän reilun 7 vuoden aikana vajaat 200tkm (mulla on ollut välillä toisena autona rinnalla Lagunan farkku).
Isompia harmeja ei kestävyydessä ole ollut, jotakin kuitenkin jouduttu korjailmaan, mutta se lienee normaalia näillä ajokilometreilla.
Mainehan safranella ei ole kaksinen, mutta laatuluokan ajopeli se on vaikkei onnistunutkaan kovin hyvin haastamaan 5-sarjan bemuja ja e-sarjan mersuja, vaikka niitä vastaan lähdettiin tällä ymmärtääkseni tähtäilemään... - safrane
Mainehan safranella ei ole kaksinen, mutta laatuluokan ajopeli se on vaikkei onnistunutkaan kovin hyvin haastamaan 5-sarjan bemuja ja e-sarjan mersuja, vaikka niitä vastaan lähdettiin tällä ymmärtääkseni tähtäilemään... - saf
Mainehan safranella ei ole kaksinen, mutta laatuluokan ajopeli se on vaikkei onnistunutkaan kovin hyvin haastamaan 5-sarjan bemuja ja e-sarjan mersuja, vaikka niitä vastaan lähdettiin tällä ymmärtääkseni tähtäilemään... - safrane
Sorry häiriköintini monella saman sisältöisellä Safrane viestillä, mutta kun tämä palvelu antoi koko ajan virheilmoituksen siitä, ettei viesti ole mennyt läpi ja kun yritin sen laittaa uudelleen se herjasi saman viestin uudelleenlähetyksestä jos ei muokannut lähettäjän tietoja.
- Timba
Niin tuppaa palvelin vihottelemaan enemmän kun renu :) Kiitos vastauksesta. Itse ostin tässä taannoin -93 vuoden mallin ilman liikoja hiluvitkuttimia, eli aikas perus-malli. Ajettu jo 280 tkm ja tuntuu pelaavan ihan mukavasti.
Laiska on kiihtymään mutta ei sillä jalkoihin jää. Ja matka taittuu mukavasti.
Jos jollain on vielä jotain kokemuksia autosta niin lukisin kyllä mielelläni, vaikka huoltojen ja varaosien hinnoista / saatavuudesta ym...
Kiitos vielä vastauksista.
- Anonyymi
Minulla on kaksi Renault safrane autoa
Toinen varaosiksi puran hyllyyn eihän tohon muuten
Osia löydä
Toinen laiton alla katsastus museo autoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788