Jokainen omilla aivoillaan ajatteleva nainen voi muodostaa oman mielipiteen miehistä... Liennyttäköön se, ett'ä meitä kunnollisia on ihan oikeasti olemassa. Loppu on naisista kiinni
No voi kiesus
2
406
Vastaukset
- Merja
Monen eronnut nainen käyttää valtavasti aikaa ja energiaa siihen että selvittää mitä mieltä miehet ovat hänestä.
- Timppa
Vai olen tällaistakin kirjoittanut. Eikä edes hirveästi kirjoitusvirheitä... Olenkohan varmasti itse kirjoittanut tämän ja tuon edellisen keskustelunaloituksen. Saattaa olla, mutta mikähän niissäkin ollut pointti?
Tuskin kannattaa uhrata aikaa siihen miettimiseen, mitä muut ajattelevat itsestä. Joskus ajattelin, en enään. Pitäkööt kaikki kuinka omituisena hyypiönä tahansa, lapselle olen aina maailman paras isi.
*haukotus* Juuri tehdasympäristöstä, pimeästä ja pelottavasta hallista palanneena, ajattelin vilkaista tänne, mutta mitään maatamullistavaa tahi radikaalia keskustelunaihetta ei ole näyttänyt ilmestyvän.
Hyvä niin, sillä silloin kaikilla on asiat suurinpiirtein oikealla tolalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701