Hei, kuinka moni teistä näkee sellaisen valohehkun kaiken elollisen ympärillä? Itse olen aina nähnyt sellaisen valohehkun, joka on valkoisesta-sinisee ja vihertävään väriltään olevaa valoa kaiken elollisen ympärillä, luulin että kaikki näkee sen mutta kun asia tuli puheeksi kuulinkin, että toiset eivät sitä näe, enhän ole ainoa joka sen näkee?
Valohehku?
5
127
Vastaukset
- brina1
Et todellakaan ole ainoa! Jokainen voi nähdä tuollaisen 'valohehkun' jos vain osaa katsoa oikealla tavalla eli esim. katsomalla hieman kohteen ohi ja vähän kuin 'silmät ristissä' :).
- valokehä
En tarkoita mitään tollasta kikkailua, vaan ihan normaalia katsomista.
- valoja
Ihmisen ihon rajalla hehkuu sinertävä valo. Se on kai se astraaliruumis tai sitten sielu. Itse olen aina ajatellut ja oppinut että ruumis on sielussa. Sielu on siis suurempi kuin ruumis. Jos tarkoitat sellaista laajaa valoa jossa voi olla erilaisia värejä niin se on taas aura eli energiakenttä. Minä näen kyllä molemmat jos keskityn hyvin.
- valoja
Intialaiset maalaavat kastinmerkin otsaan siihen kohtaan mihin kannattaa keskittyä jos haluaa nähdä auran. Sen sinisen astraaliruumiin/sielun energian voi nähdä helpommin.
- valokehä
Kuvauksesi mukaan kyse on sitten varmaankin siitä astraaliruumiista, jonka näen. Olen sen nähnyt aina ihan pienestä pitäen ihmisten, eläinten ja kasvien ympärillä. Tiedätkö onko tämän näkeminen tavallista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074