Saako linnaan tilattua pizzaa esim pizza-onlinesta tai soittamalla?
Tuoko vartija pizzan selliin vai pitääkö se itse hakea portilta?
Saako linnaan tilattua pizzaa?
7
710
Vastaukset
- Vanki n:o 2008/xxxx
Riihimäellä oli 2007-2008, että pizzaa sai lähiählämiltä, mutta sitten löyty puhelin..
Avovankiloihin voi tilata, käy sitten hakemassa portilta.
Vanjan vankilalla käy jäätelöauto kesäisin.. - vanha ryppy r
saa,kunhan olet vanhaa liittolaisea kerimäellä pullistemelassa,aina saa
- Kievari pitäjä
Tottakai voi tilata ja se toimitetaan ihan selliin asti, saat tilata pimujakin jos siltä tuntuu ja meinas ihan unohtua niin sen kauppa kassin Alepasta.
- oee9s
totta kai saa, mutta vain yli 6€ pitsoja, muuten kakkua tulee lisää
- Kassakaappimies
Saako entrecote´n ranskalaisilla ja oikealla Coca-Colalla,
koska olen tottunut syömään Tapiolan Toro:ssa ?
Muuten tuomarit saa itse lusia tuomionsa ... - Anonyymi
Jos oikein kiltisti pyytää, pääsee ihan pitseriaan . Ilman valvontaa ja ostorahaa 3000 eur.
- Anonyymi
Pitsaa ei syö kun köyhät ja kongijunassa aiheuttaa ilmavaivoja, eteenkin vegepitsa on ns. suoraan perseestä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741