Joskus siinä vuonna 2006 aikana oston jostain mylly.. joku sellainen nimeltä niin 15kpl ja nyt viikonlopun aikana siivousta tein ja katos olipas kuoressa jäljellä 11kpl olin siis unohtunu sinne.
Ja ujee 100mg se valkoinen korkea tabletti tehoa on se kaksi päivä ja mikä kovuus ja onhan vaova kun kaupassa käynti niin tunne että puolijäykkänä koko ajan kun ruoka ostoksilla kävin.
Eli halusin sanoa että kyllä oli tavara hyvä ja ei se teho ole vuosien saatossa muuttunu oli sellaisessa mingrip pussukassa. Yllätyin itsekin itse jodenkin aikanaanunohtui hyllyyn eri laatikoiden taakse ja näin se multa muistista unohtui.
Kyllä olen tyytyväinen ja onhan saatavilla Uk eli briteistä myös sitä laatikkotavarana kun oikean paikan löytää jopa netistä itse en ole ostanu mutta kuullut ja saanut vihjettä foorumilla että näin olisi ollut mene ja tiedä milloin.
No mutta se siitä.
Että tapaus Sigra se tämäkin
ghhhg
1
290
Vastaukset
- Hyvin pelitti
Sigraa myös kokelleena, niin oli kyllä todella toimiva tuote. Muutaman muunkin olen sen jälkeen löytänyt, keskimäärin ne kuitenkin aina häviää markkinoilta >:( Ja ehkä vainoharhaa, mutta etenkin ne tuotteet, joita täällä kehuttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859