Joskus siinä vuonna 2006 aikana oston jostain mylly.. joku sellainen nimeltä niin 15kpl ja nyt viikonlopun aikana siivousta tein ja katos olipas kuoressa jäljellä 11kpl olin siis unohtunu sinne.
Ja ujee 100mg se valkoinen korkea tabletti tehoa on se kaksi päivä ja mikä kovuus ja onhan vaova kun kaupassa käynti niin tunne että puolijäykkänä koko ajan kun ruoka ostoksilla kävin.
Eli halusin sanoa että kyllä oli tavara hyvä ja ei se teho ole vuosien saatossa muuttunu oli sellaisessa mingrip pussukassa. Yllätyin itsekin itse jodenkin aikanaanunohtui hyllyyn eri laatikoiden taakse ja näin se multa muistista unohtui.
Kyllä olen tyytyväinen ja onhan saatavilla Uk eli briteistä myös sitä laatikkotavarana kun oikean paikan löytää jopa netistä itse en ole ostanu mutta kuullut ja saanut vihjettä foorumilla että näin olisi ollut mene ja tiedä milloin.
No mutta se siitä.
Että tapaus Sigra se tämäkin
ghhhg
1
296
Vastaukset
- Hyvin pelitti
Sigraa myös kokelleena, niin oli kyllä todella toimiva tuote. Muutaman muunkin olen sen jälkeen löytänyt, keskimäärin ne kuitenkin aina häviää markkinoilta >:( Ja ehkä vainoharhaa, mutta etenkin ne tuotteet, joita täällä kehuttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928