Hei sinä tuleva kauppakorkeakouluun hakija 2013,
tarjolla olisi yksityistä opetusta kauppakorkeakouluun hakijoille. Opetuksen kohteena on talousmatematiikan, kansantaloustieteen sekä laskentatoimen ja rahoituksen yksityistä opetusta. Lisäksi apua saa osaamiseni puitteissa markkinoinnin ja johtamisen alueelta, mutta nämä aineet eivät kuulu ensisijaiseen osaamisalueeseeni.
Opetuksen tarkoitus olisi kahden kesken pyrkiä ymmärtämään niitä asioita, joita vaaditaan kauppakorkeakouluun pääsykokeissa yllä mainituilta aihealueilta. Olen 3. vuoden kansantaloustieteiden opiskelija Aalto Yliopistossa ja lisäksi opiskelen matematiikkaa Helsingin Yliopistolla.
Tarkoitus olisi tarjota spesifistä opetusta matematiikan, kansiksen sekä rahoituksen että laskiksen opeista pääsykokeita varten. Yksityisopetuksen hinta n. 300 €/50h. Tunteja siis noin. Aikataulut siten kuin molemmille sopii, myös iltaisin. Tarkoitus olisi, että saadaan opit perille ennen kuin kokeet koittavat. Opetus tapahtuu omassa kodissasi, jonne pääsee julkisilla Helsingin alueella tai omassa kämpässäni Arabianrannassa. Olen mielellään Helsingin ympäristössä, mutta matakustusten vuoksi pienestä lisämaksusta voin kyllä olla Lahdessa tai Tampereellakin.
Opetusajankohta olisi 1.5.2013 lähtien omien aikataulujesi mukaan.
Jos tunnet tarvitsevasi lisäopetusta niin ota yhteyttä ja sovitaan tapaaminen:
[email protected]
Kauppikseen 2013? Yksityisopetusta tarjolla!
Ville Valmentaja
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623