Tanskandoggi/kaukaasianpaimenkoira mix sisarukset haussa

Kirppu101

18.5.2012 syntyneet Kokemäellä, sisaruksia muistaakseni 9kpl, kunpa jonkun löytäisin ja saisi vaihtaa kuulumisia pennuista.

14

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serafiina

Toivon että kaikki ovat saaneet hyvät kodit,koska se Emä oli minun koira alun alkaen josta jouduin väen väkisin luopumaan,ja en ole kauhean tyytyväinen kun pentuja tullut peräkkäin!

No voi itku, mulle kerrottiin että olivat emänsä ensimmäiset, en tiennyt että on jo useammat pyöräyttänyt? Kummallisesti ovat kaikki pennut kadonneet kuin tuhkatuuleen, olen joka paikaan ilmoitellut ja etsinyt mutta mistään en ole saanut tietoa muista.Meidän Leo on ainakin todella mahtava luonteeltaan, pikemminkin sohvakoira kun mikään laumanvartija:)Onko emä puhdas kaukkari? Kun oli musta väriltään, siksi ajattelin.

• tedii
        ******* kirjoitti:

No voi itku, mulle kerrottiin että olivat emänsä ensimmäiset, en tiennyt että on jo useammat pyöräyttänyt? Kummallisesti ovat kaikki pennut kadonneet kuin tuhkatuuleen, olen joka paikaan ilmoitellut ja etsinyt mutta mistään en ole saanut tietoa muista.Meidän Leo on ainakin todella mahtava luonteeltaan, pikemminkin sohvakoira kun mikään laumanvartija:)Onko emä puhdas kaukkari? Kun oli musta väriltään, siksi ajattelin.

Hei! Minun kaverillani oli yksi uros pentueesta hetken aikaa, nimeltä Teddy(tedi) mutta joutui palauttamaan pennun viikon jälkeen takaisin kokemäelle.

Eivät olleet nartun ekat pennut eikä ollut täysin puhdas kaukkari.

tedii kirjoitti:

Hei! Minun kaverillani oli yksi uros pentueesta hetken aikaa, nimeltä Teddy(tedi) mutta joutui palauttamaan pennun viikon jälkeen takaisin kokemäelle.

Eivät olleet nartun ekat pennut eikä ollut täysin puhdas kaukkari.

No jopas, mitäköhän rotua on emässä? Onks tää joku pentutehtailija? Aika hulvattoman näköistä meininkiä talossa kyllä oli.
        Toivottavasti Tedi on saanut hyvän kodin. Ja toivottavasti löytäisin jonkun kellä olisi samasta pentueesta koira...

******** kirjoitti:

No jopas, mitäköhän rotua on emässä? Onks tää joku pentutehtailija? Aika hulvattoman näköistä meininkiä talossa kyllä oli.
        Toivottavasti Tedi on saanut hyvän kodin. Ja toivottavasti löytäisin jonkun kellä olisi samasta pentueesta koira...

Jatkoa vielä edelliseen, kysyin juuri kasvattajalta, mitä rotuja emässä on, mutta hän sanoi, että ovat ostaneet sen kyllä ihan kaukkarina? Nyt jos Serafiina voisi vastata, kun koira on häneltä lähtöisin?

• -.-

Meillä on yksi tuosta pentueesta ja samalla eläinlääkärillä on käynyt toinenkin tuolta :)

• -.-

ja niin mullekkin sanoivat, että on ekat pennut. Muistaakseni vielä puhuivat, että jompi kumpi vanhemmista oli vasta vuoden vanha, joten laskiskelin siitä ettei voi muita pentuja olla :)
        Pentuja muuten oli alunperin 11, joista kaksi oli kuollut :/
        Mutta meno talossa oli kyllä melkoinen, eikä ainakaan meiltä kyselleet mitään, millaiseen kotiin pentu tulee yms. perusjuttuja.

-.- kirjoitti:

ja niin mullekkin sanoivat, että on ekat pennut. Muistaakseni vielä puhuivat, että jompi kumpi vanhemmista oli vasta vuoden vanha, joten laskiskelin siitä ettei voi muita pentuja olla :)
        Mutta meno talossa oli kyllä melkoinen, eikä ainakaan meiltä kyselleet mitään, millaiseen kotiin pentu tulee yms. perusjuttuja.

Jipii!, onko sulla uros vai narttu?Voitaisko vaihtaa kuvia ja" kuulumisia "säpolla. Olis tosikiva saada sisarustietoa:) Mun säpo on [email protected], jos haluaisit laittaa viestiä:)

• -.-
        ******** kirjoitti:

Jipii!, onko sulla uros vai narttu?Voitaisko vaihtaa kuvia ja" kuulumisia "säpolla. Olis tosikiva saada sisarustietoa:) Mun säpo on [email protected], jos haluaisit laittaa viestiä:)

laitoin s.postia :)

• ihmettelennn
        -.- kirjoitti:

Niin tää Tedi oli viime vuoden pentueesta, olisko pennut syntyneet lokakuussa tai marraskuussa 2012. Ja siellä oli silloin heidän sanojensa mukaan edellisen pentueen kaks 7kk:n ikäistä koiraa.

• -.-

:O siiiiis... meillä on 18.5.2012 syntyneestä pentueesta, eli siis taajaan tahtiin pentuja tekevät :(

• -.-

Laitoin perheen s.postin hakuun, ni johan ilmestyi pentujen myynti-ilmoitus. Eli 16.12 ollut luovutus tällä myöhemmällä pentueella.

• Serafiina

Anteeksi en ole päässyt lainkaan koneelle, mutta emä on leonberg/kaukkari!!
      Tää saa mut jotenkin niin hämilleen tekee oikeen pahaa ajatella missä ne kullanmurut seikkailevat..minun s.posti on [email protected] jos joku haluaa jtn kysellä ja olisin otettu jos näistä pennuista edes teiltä saisin kuvia kun en sieltä saa :(

• Serafiina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe