Iltalehdessä lukee, että Tapanin ja Ninan rakaus kukoistaa taas. Lainaus lehden jutusta :
"Laulaja Tapani Kansa ja tietokirjailija Nina af Enehjelm eivät kestäneet eroa toisistaan. Nina on muuttanut takaisin Kansan luo Espoon Westendiin.
-Olemmeelämänkumppaneita toisillemme, myöntää Enehjelm rakkauden onnellisena Iltalehdelle.
Myös Tapani hehkuu seesteisyyttä. Hän vaalii kuntoaan liikkumalla ja levyttää satumaista, poikkeuksellisen jännittävää albumia.
-Mieliala on hyvä ja valoisa. Asun täällä pysyvästi, kertoo Nina kotonaan.
Nina kiistää, että ero olisi opettanut häntä arvostamaan Kansaa uudella tavalla.
-Olen arvostanut Tapania aina, kaikkia hänen hyviä puoliaan ja arvostan edelleen. "
Paljon onnea, iloa , lämpöä ja rakkautta Tapanin ja Ninan yhteiselooon !
Rakkaus kukoistaa taas !
13
622
Vastaukset
- herkkis !
http://www.iltalehti.fi/viihde/201302120094930_vi.shtml
Ihanaa, että rakkaus lämpeni uudelleen ! Onnea upealle parille ! - Sepitini
Aivan ihanaa ! Olen niin onnellinen heidän puolesta. Iltalehdessä luki , että rakkaus on antanut puhtia Tapsan levyn tekoon.
- yhteensopiva pari
Nythän he voisivat vaikka avioitua, siitä tulisi taas pieni mediatapahtuma ja numerolehti antaisi lahjaksi vaikkapa häämatkan Karibialle, kuten Tuksukin sai.
- Ohhoh!
Kovin on Tapsukalla silmät viirussa!
- toivotaan hyvää
harvoin on uusinta onnistanut, mutta kun on vuosia viisaanpi riskit tietää
ei tipu korkealta . - -54 ja -55
Hienoa Tapani ja Nina
Olette opiksi suomen parisuhteille.
Olen tosi iloinen puolestanne.Näin voivat toimia vain aikuiset ihmiset jotka ymmärtävät arvon joka on pitkässsä suhteessa.
Onnea toivottaa pareista toinen -54 - mä täss*
Katkenneen köyden voi sitoa, mutta solmu jää.
Niinalla loppui nuo ravintola bisnekset. Jospa paluu on ollut ja ehkä paljolti onkin rahakysymys.- Annu.
Kummasti rakkauden saa kukoistamaan kun talous ei kukoista ;D Siinäpä vellihousu ottaa avosylin vastaan vaikka taitaa itselläänkin olla talous kuralla.
Annu. kirjoitti:
Kummasti rakkauden saa kukoistamaan kun talous ei kukoista ;D Siinäpä vellihousu ottaa avosylin vastaan vaikka taitaa itselläänkin olla talous kuralla.
Tapsa on kaukana vellihoususta ! On se vaan kumma juttu taas ,että jotkut ei vaan millään voi hyväksyä ilman mussuttamista sitä, että Tapsalla on rakkauselämässäänkin nyt hyvin asiat. Kyllä oltiin täälä illakoimassa ja vauhkoomassa, kun muutama vuosi sitten Tapsan ja Ninan erosta uutisoitiin. Mulla oli jo silloin aavistuksena ettei Ninan ja Tapsan yhteiselo vielä siihen pääty. He ovat suhteensa aikana olleet ennenkin erossa toisistaan pitempiä tai lyhyempiä aikoja ja aina palanneet yhteen. Vanha suola janottaa. Ja hyvä niin. Tapsa ja Nina on ihana ja upee pari, jolle toivon sydämestäni onnee ja kaikkee mahdolista hyvää.
- Lehmäliini
Justiinax kirjoitti:
Tapsa on kaukana vellihoususta ! On se vaan kumma juttu taas ,että jotkut ei vaan millään voi hyväksyä ilman mussuttamista sitä, että Tapsalla on rakkauselämässäänkin nyt hyvin asiat. Kyllä oltiin täälä illakoimassa ja vauhkoomassa, kun muutama vuosi sitten Tapsan ja Ninan erosta uutisoitiin. Mulla oli jo silloin aavistuksena ettei Ninan ja Tapsan yhteiselo vielä siihen pääty. He ovat suhteensa aikana olleet ennenkin erossa toisistaan pitempiä tai lyhyempiä aikoja ja aina palanneet yhteen. Vanha suola janottaa. Ja hyvä niin. Tapsa ja Nina on ihana ja upee pari, jolle toivon sydämestäni onnee ja kaikkee mahdolista hyvää.
"Ammuu, ammuu", lehmät sanovat "ammuu"... Hyvää huomenta Justiinax!
- että sellasta
Kuuleman mukaan "rakkaus" ei kukoistanut joulun tietämillä...
- Ching-Chong
Onko tuolla Tapsulla joitain aasialaisia esi-isiä? Tietääkö kukaan? Miksi se muutoin olisi noin kiinalaisen näköinen? Vinot silmät ja vino naamataulu plus keltainen ihonväri... Tietääkö joku?
- hyvä se !
Tähän sopis hyvin laulunsanat: " Löytyi kaunotar kulkurille...."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402