Outlet village ja Tesco Lotus

similan1

Ovat ilmeisesti samalla suunnalla. Meneekö sinne lavataksia vai pitääkö järjestää oma kuljetus?

5

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • da-capo

      Menin ensin Ao Nangista bussilla Krabi Towniin (50 bathia) ja sieltä normaalilla taksilla Tescoon (300 bathia), josta kävelin Outlet Villageen. Motskarilla olisi päässyt 100 bathilla. Kuski odotti minua ja pääsin samalla kyydillä takaisin (300 bathia) ja Krabi Townista Ao Nangiin bussilla (50 bathia). Riippuu tietenkin ostoksista (itse olin vaateostoksilla) ja mielestäni Tescon reissu oli turha. Loppujen lopuksi ostin kaiken tarvitsemani Krabi Townin Vogue-tavaratalosta.

    • ostosmatka

      Tescoon ei kannata mennä kuin suurimmissa kaupungeissa. Krabin Tescon tarjonta surkea, turhaa ajan tuhlausta.
      Me kiertelimme mopolla pitkät matkat Krabilla, pyörän vuokraus kannattaa, liikennekin hiljaista. Lavataksilla tuli kaupungissa piipahdettua, nappärää liikkumista tuokin. Itse ostoksiin varaan aina muutaman päivän Bangkokiin. Maaliskuussa on tarkoitus kolme päivää viettää Bangkokissa tulomatkalla etelästä, ostoksia tehden ja välillä altaalla oleskelen.

    • kuistiin

      Menee lavataksi,hyppäät Ao Nangista valkoiseen lavataksiin rannan puolelta siinä lukee Krabi Town maksaa päivällä 50thb 6jälkeen 60thb Krabi Townissa menet kadun toiselle puolelle siintä lähtevät punaiset lavataksit jolla pääsee Big C Outlet,Tesko Lotus maksaa 30thb,takaisinpäin hyppää punaiseen lavataksiin samaltapuolen katua missä jäit pois,Krabi Townissa vaihda valkoiseen autoon pysäkki näillä sama autossa lukee Ao Nang mm,autoja kulkee n15min välein,viimeinen Krabista 22.00

    • ana.

      me kävimme kaikissa kolmessa paikassa (big c, outlet village ja tesco lotus) tuktukilla, ao nangista lähtö ja paluu. tuktuk-kuskimme odotteli meitä ostostelumme ajan.
      maksoimme koko porukka reissusta yhteensä 1200 bht, eli 300 bht/nenä (about 8e). emmekä todella pitäneet mitään kiirettä, aikaa koko reissuun vierähti useampi tunti.

    • Kake2

      Tänään teimme saman matkan, mennessä valkoisella lavataksilla suoraan Ao Nangista Tesco Lotukseen 100 bathia hengeltä. Paluu punaisella suoraan kahdestaan yhteensä 300 bathia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7931
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      86
      4022
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1343
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1105
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1062
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1017
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      125
      858
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      725
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      689
    Aihe