Pidämme häät ensi kesänä kesämökillämme. Vieraita n. 40. Ruoat ajattelin tehdä itse, samoin leipomukset. Pientä pulmaa vain aiheuttaa se mitä tarjoan. Mökillä on kylmätiloja käytettävissä vain jenkkikaapin verran. Erillinen pakastin tosin on myös.
Vieraista suurin osa jäänee yöksi, joten iltapalaakin täytyy varata.
Keitot ja karjalanpaisti on jo rajattu ulkopuolelle. Grillaamista ajattelin iltapalalle. Käytännön syistä seisova pöytä lienee niissä oloissa kätevin.
Häät ovat vapaamuotoiset ja mökkihengen mukaiset.
Kaipailisin ehdotuksia mitä laittaa tarjolle. Samoin ohjelma on vielä avoin.
Mökkihäät
rennot häät
1
915
Vastaukset 1
- tyyli tyttö ???
Ajattelin itse myös pitää häät mökillä. Mitään erikoista ohjelmaa ei ole. Pelkkää syömistä ja saunomista ohjelmassa. Varmaan puutarhakalusteet ja teltta harkinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1131131
- 691125
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176984- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664