Tuli ja meni

Harva varmaan kerkisi huomata.
Niin nopeasti tuo katosi.

"Sekä ylläpito että luotsit voivat lisätä nuppineuloja palstoilla oleviin viestiketjuihin"

Onhan se hyvä, eikö vain?
Kunhan ylläpidolla on luotsiinsa luottamusta.

H.

41

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen saanut plussan.
      Mikä tätä palstaa oikein vaivaa!?

H

• Mikä katosi, aloitusko?
      Saitko plussan, on varmaan vaikea suhtautua, muutos on niin musertava.
      Mukava seurata plussailua ja miinustelua, hiljainen kannanotto.

• ...
      • vilahtanut

Tuohan on ihan Hunksin näkönen ; ))))

• Ei kerinnyt

tänään katsoa ku aamusta ja ny.

On näet iskenyt kai autokuume ?

Ja menin katsomaan erästä harvinaista yksilöä, mut jo heti meni halut tehdä kauppaa, koska myyjä olikin jo ruosteen värinen mies. Tuli het mieleen et auto saattaa olla samanlainen.

• demeter

En tiedä, mitä ketjua tarkoitat (hunksi). Itse kirjoitin just pitkän jutun suhteestani musiikkiikkiin eri vuosikymmeninä ja hups - taas oli ketju kadonnut. Alkaa olla melkein sääntönä tuo, että vierestä viedään. Paras pysyä poissa tai sitten ihan lyhytsanaisena - silloin ei mene niin kuolematonta aineistoa hukkaan..))

Mutta ihan tosissaan. Turhauttavia nuo poistot ovat...

• -,-,

Turhauttavaa kai sekin on jos ylläpito/Luotsi joutuu jatkuvasti poistamaan viestejä, lisätietoja varmaan antaa =DW= joka häiriköi aloituksessa.

• ...
        -,-, kirjoitti:

Turhauttavaa kai sekin on jos ylläpito/Luotsi joutuu jatkuvasti poistamaan viestejä, lisätietoja varmaan antaa =DW= joka häiriköi aloituksessa.

?

=DW=

• Ihmettelinkin kun käydessäni yksi oli naulattu ylös ja toisella oli pudonnut pois.
      Liekö liian hatarsti laitettu tai sitten seinä on laho :)

• Ihmettelyä kertyy, eikä se aina ole pahasta.
      Pitäisi vain aina sormi olla "tallenna ruutukuva"- näppäimellä.
      Niin katoavainen on verkkojen maailma, turhan kömpelöitä ovat innokkaat sormet.

H.

• En huomannut mitään, sillä en istu kaiken päivää netin ääressä.
      Laskiaistiistai, huom.
      Hyvä vai ei, ehkä on, ehkä ei. Suoraan sanoen, en jaksa ihmetellä kaikkea mitä täällä tapahtuu ja mitä vilahtaa näkyviin ja pois.
      Kuka jaksaa, niin siitä vaan, huvinsa kullakin.

• Ai jaa, vai niin. Että miekö täällä sitten aina vaan ja koko ajan, niiden 24/7 niiden kaikkien koneiden ja nikkien kanssa istun.
        Vai niin.....enhän nyt toki olisi mitään huomannut muuten :)

• tulisilla kirjoitti:

Ai jaa, vai niin. Että miekö täällä sitten aina vaan ja koko ajan, niiden 24/7 niiden kaikkien koneiden ja nikkien kanssa istun.
        Vai niin.....enhän nyt toki olisi mitään huomannut muuten :)

En maininnut mitään nimimerkkejä, jokaisen oma asia, kuinka aikansa käyttää.

• demeter

No katsos Anceli, se vaan on sillä lailla, että jos vakaasti ja paneutuen tuottaa jotakin loisteliasta - kuten nämä meidän tekstit täällä - niin sitä vähän odottaa, että siihen suhtaudutaan kaikella kunnioituksella, eikä heitetä lukematta roskiin..))
        Täytyy kai sitten tehdä hunksit: kopioida kaikki kuolemattomat lauseet ja säilyttää ne todistusaineistona - niin mistä ? ja kenelle ? ..))

• demeter kirjoitti:

No katsos Anceli, se vaan on sillä lailla, että jos vakaasti ja paneutuen tuottaa jotakin loisteliasta - kuten nämä meidän tekstit täällä - niin sitä vähän odottaa, että siihen suhtaudutaan kaikella kunnioituksella, eikä heitetä lukematta roskiin..))
        Täytyy kai sitten tehdä hunksit: kopioida kaikki kuolemattomat lauseet ja säilyttää ne todistusaineistona - niin mistä ? ja kenelle ? ..))

Ei tulisi mieleenikään kopioida palstan lauseita, hyvin harvoin täällä mitään kuolematonta kirjoitetaan. Vaikka joku omasta mielestään sellaista tekstiä tuottaakin. :)

Ja kun ei kaiken aikaa koneen ääressä nökötä, ehkä juuri ne tärkeimmät lauseet on poistettu, niin ettei edes ehdi niitä nähdä.
        Turhaa horinaa kyllä löytyy suunnattomat määrät.

• Anceli kirjoitti:

En maininnut mitään nimimerkkejä, jokaisen oma asia, kuinka aikansa käyttää.

Toikin mun vastaus on näköjään tullut jälkijunassa. Heti ei tullut ja manasin jo kun ajattelin että nopeasti on joku saanut sen pois.
        Tai ainakaan se ei näkynyt mun koneella, ihmeellisiä on nämä Suomen maailmat.

• ???

Mikä oli aihe nastaketjussa?

• kipeää se tekee

Haaska aikoi pitää sivistyneen oppitunnin kuinka musiikkipalstaa hallitaan hänen tiedoillaan . Saakeli vieköön, kaikki lensi bittiavaruuteen.
        Sehän niinsanotusti naurettiin ulos.

• Oi voi. Tulihan nyt tuostakin polemiikki.
      Kunhan harjoittelin ja kokeilin miten mikäkin toimii.
      Olen pahoillani aiheuttamastani hämmingistä.
      :=)

• "tsihh"

Moni-muotoisetkin nimimerkit saavat kaikenlaista aikaan.
        Varsinkin tutun-oloiset.
        Pelokkaat pysyvät piiloissaan.
        Vain salaa toimien katsovat he.

H.

• Korppis*

Oliko liikaa s viestini jossa aijoin ruveta siivoamaan ketjua ja ikäänkuin astuin varpaillesi. Minä ajattelin pyytää vain ne asiaankuulumattomat viestit poistoon.

Oletko musiikin vihaaja vai onko se kuitenkin niin, että vain yksi musiikki ketju on sallittu.

Lähetä ensi kerralla ne poistot muille palstoille esim. musiikkipaltalle musiikkia käsittelevät ketjut.

Minulla oli vakaa ajatus keskustella musiikin tuomista tunteista sillä jos kuuntelen musiikkia kuuntelen sitä tunteella ja sopiva musiikki ravistelee syvältä tunteitani.

No, tottahan on, että useimmille olen tunteeton ja empaatiton.
        Olen hiukan surullinen, että en saanut kirjoittaa omien tunteitteni kirjosta.

Oi ja voi aina ei asiat mene niinkuin ne on valmiiksi miettinyt. Oppia ikä kaikki lopetan aloitusten teon.

• ! ! !
        Korppis* kirjoitti:

Oliko liikaa s viestini jossa aijoin ruveta siivoamaan ketjua ja ikäänkuin astuin varpaillesi. Minä ajattelin pyytää vain ne asiaankuulumattomat viestit poistoon.

Oletko musiikin vihaaja vai onko se kuitenkin niin, että vain yksi musiikki ketju on sallittu.

Lähetä ensi kerralla ne poistot muille palstoille esim. musiikkipaltalle musiikkia käsittelevät ketjut.

Minulla oli vakaa ajatus keskustella musiikin tuomista tunteista sillä jos kuuntelen musiikkia kuuntelen sitä tunteella ja sopiva musiikki ravistelee syvältä tunteitani.

Oi ja voi aina ei asiat mene niinkuin ne on valmiiksi miettinyt. Oppia ikä kaikki lopetan aloitusten teon.

Älä nyt sitä lopeta. Sinun ketjusihan ovat pisimmät ja vilkaspuheisimmat!

• Korppis* kirjoitti:

Tuota noin, nythän ei ollut kysymys sinun musiikkiketjusta.
        Kyse oli aloitusten lukitsemisista etusivulle. :)

• varamies...
        Korppis* kirjoitti:

korppis

Niitä ketjuusi tulevia häirikkö viestejä nypittiin kuin paakkuja kintaasta, yksi kerrallaan. Kun sekään ei tehonnut poistettiin koko ketju...

• tsihh kirjoitti:

Tuota noin, nythän ei ollut kysymys sinun musiikkiketjusta.
        Kyse oli aloitusten lukitsemisista etusivulle. :)

"tsihh"

...musiikkiketjustasi....

"Moni-muotoisetkin nimimerkit saavat kaikenlaista aikaan."

Turhaan tuota ihmettelet.

H.

• tsihh
        Se on kuule pieni hetki kun saattaa käväistä täällä ja nähdä vaikka mitä ihmeellistä.
        Eipä tuo nyt niin vaarallista ollut, je ethän muuten kun kokeilemalla opi näitä jujuja. :)

• tulisilla kirjoitti:

tsihh
        Se on kuule pieni hetki kun saattaa käväistä täällä ja nähdä vaikka mitä ihmeellistä.
        Eipä tuo nyt niin vaarallista ollut, je ethän muuten kun kokeilemalla opi näitä jujuja. :)

Eikä siinä vahinkoa tapahtunut.
        Naulaamani aloitus etusivulle palautui
        vapautuksen jälkeen kiltisti omalle paikalleen. :)

• öiset sessionit.

Korpis onkin vielä verevä nainen ja sen onkin syytä nukkua kädet peiton päällä.

• Korppis*

Älä edes unta näe, että sinun nuhruinen kissankarvainen olemuksesi pääsisi halaamaan meikäläistä. Hyi helevetti : ((

• Korppis*
        tsihh kirjoitti:

Miksi poistit ketjuni?

• Korppis* kirjoitti:

Älä edes unta näe, että sinun nuhruinen kissankarvainen olemuksesi pääsisi halaamaan meikäläistä. Hyi helevetti : ((

:)

• mimmimummi
        Korppis* kirjoitti:

Miksi poistit ketjuni?

Jos jokainen vaatisi Luotsilta vastauksen viestin poistoon..olisi minusta aika kohtuutonta ..luotsia ja huom. ylläpitoa kohtaan.
        Tämä vain mielipiteeni .

• Korppis*
        mimmimummi kirjoitti:

Jos jokainen vaatisi Luotsilta vastauksen viestin poistoon..olisi minusta aika kohtuutonta ..luotsia ja huom. ylläpitoa kohtaan.
        Tämä vain mielipiteeni .

Älä ihanko totta?

• sanamuoto
        mimmimummi kirjoitti:

Tämä vain mielipiteeni .

Huom! Luotsi/t käsittää mielestäni useita Luotseja ja ylläpito lienee viellä jotain muuta, kuin yksi.

• vahingoniloinen piss
        Korppis* kirjoitti:

Miksi poistit ketjuni?

ehhe- ehhe- he, noin oli tarkoituskin, älä kuvittele kaikkivoipaisuutesi kattavan Suomi24 sääntöjen yläpuolelle.
        Ei ollut ainoa ketju joka sinun aloittamana poistettiin, eikä viimeinen sen voin taata.
        Pysy aihealueessasi jossa kehut itseäsi, se sinulle sopivinta keskustelua on.
        Etkö jo poistu, palsta saa tuuletettua tuon omahyväisen dödön = itsekehu sinne auringottomaan paikkaan. - hi hi hii

• tsihh kirjoitti:

"tsihh"

Katselin kuvaruutukaappaustani äsken taas.
        Edelleen olen kateellinen että harjoittelit korppiksella etkä minulla. :)

"Ah! miks' on sun maailmasi kivikova mulle, lemmelle leiskuvalle,
        ei pilke silmäsi lohtua suo, mulle raunioitutetulle."

H.

• äklö
        hunksz kirjoitti:

"tsihh"

Katselin kuvaruutukaappaustani äsken taas.
        Edelleen olen kateellinen että harjoittelit korppiksella etkä minulla. :)

"Ah! miks' on sun maailmasi kivikova mulle, lemmelle leiskuvalle,
        ei pilke silmäsi lohtua suo, mulle raunioitutetulle."

H.

Sinä se vain jaksat lietsoa eripuraa palstalle.

• äklö kirjoitti:

Sinä se vain jaksat lietsoa eripuraa palstalle.

"äklö"

Mitähän kertovat muinaiset runot Korkeaveisusta Leinoon?
        Rakkauden sanomaa kai enimmäkseen.
        Sääntöjen mukaan Luotsin on luotava palstalleen onnellisuuden ilma-piiri.
        Hilpeyttä ja halia.
        Tukien häntä, sytytän minäkin myrskyisiä tulia.
        Sen jälkeen on ilma sees, vain leppeiden tuulien henki vaeltaa kukkaniittyjen yllä.

H.

• ;))

Tuli ja meri, luin. Luotsi on merellä tosi tarpeellinen.

Meinasi tulla inspis, nyt ei tullut, höh.

• Get A Life

En huomannut. On kai hyvä että meillä on innokas 24/7 päivystäjä aina paikalla.

• no mitäs sitten..

Sillen lepposasti
      laskiaisen jälkeen laskeudutaan paastoon,
      vaikka ekopaastoon, siitä on oma sivukin, käypä vilkaisemassa.
      Paljon hyvää asiaa.

Salamakin iski sitten taivaasta Vatikaanin kirkontorniin kun paavi ilmoitti eroavansa tehtävästään. Tuttu sähkömies kyllä joskus sanoi, että maasta ylöspäinhän se sähkökin nousee, voimaa ja valoa.
      No joku itsestäänselvyys vai onko ihan tuokaan asia -- paljon miettimistä ainakin
      mun kaltaiselle pienipäiselle.
      Tulemisen ja menemisen kanssa silläkin on jotain tekemistä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8467
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3309
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2470
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1960
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      350
      1648
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1402
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1010
    Aihe