Miten sähköttömän kesämökin perustuksen betoniseen sokkeliin saisi tuuletusreiän ilman sähköä? Olisi tarkoitus tuulettaa vanhan kesämökin alapohjaa. Paikalla ei ole sähköä. Mikä olisi helpoin konsti tehdä reikä tai reikiä. Olisiko piikkaminen paras?
Entä isohkolla moukarilla hakkaaminen? Kaikki työläitä.
Sokkeliin reikä
9
3520
Vastaukset
- agrogaatti
Piikkaamallakin onnistuu, vaikka työlästähän se on. Ehkä silti kannattaa vuokrata agregaatti, jolla saa virtaa työkaluille. Moukaria en käyttäisi - voi aiheuttaa enemmän tuhoa kuin hyötyä. Ja reikiin tietysti riittävän tukevaa verkkoa, että tuholaiset pysyvät poissa.
- Hgthhbv
Oot varma että se on betonia eikä esim
kevytsoraharkkoa?
Kevytharkkoon olen tehnyt akkuporakoneella niin että poraa reiät rinkiin ja kopauttaa lopulta keskustan irti. Jos betonia niin aggregaatti ja joko vuokraamon tai bilteman poravasara. - 43453
Tai polttomoottorikäyttöinen...harvassa ovat.
- yritystä...
Betonia on. Sokkelin mahdollinen vahvuus mietityttää? Aikanaan varmistimme kestävyyden paksuudella.
- 4 t4def df fse
Kokeile dynamiittia.
Noin tottapuhuen, vuokraa agrekaatti, ei siitä muuten saa kuin vitutuksen ja karmean näköisen reiän. - Osta oma agregaatti
Helpoin tapa on käydä ostamassa halpa agregaatti ja iskuporakone, siihen riittävän pitkät kiviporat ja homma hoituu helpolla. Jos et raaski ostaa omia taikka niille ei ole jatkossa mitään käyttöä, niin vuokraa konevuokraamosta.
Polttomoottoriporat voit unohtaa tyystin, koska sellaisen vuokraaminen maksaa maltaita, jolla voit porata vaakatasoon ja käyttökin on ammattilaisen hommia.
Agregaatilla saat sähköä porakoneeseen ja tikkaat poralla reikiä riittävän tiuhaan siihen betonisokkeliin ja piikkaat reiän. Helppo homma! - henrik jöls72
vuokrata kannattaa ja kysyä terää maikkulasta.
- henrik ijös72
iinatissa joku firma en muista nimeä rehndal
hehe - henrik ijöls72
henrik ijös72 kirjoitti:
iinatissa joku firma en muista nimeä rehndal
heheramirent
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569