Mistä Sonyssa ennakoivan tekstinsyötön saa pois päältä? Kaikkea muuta vaihtoehtoista löytyy valikoista, mutta ei tuota... vai enkö vain osaa etsiä oikeasta kohtaa.
Jeesikää, kiitos!
Sony Xperia go - ennakoiva tekstinsyöttö pois
15
7524
Vastaukset
Täältä pitäisi onnistua: Valikko->Asetukset->Näppäimistöasetukset->Tekstinsyöttöasetukset.
- eka Sonyni
eipä löydy tuolta mahdollisuutta poistaa sitä käytöstä..
- jebou2
Kävin tänään näpräämässä ostoaikessa Gigantissa ko. puhelinta. Kyllä se sieltä asetuksista löytyy. Jtn muotoa ehdota sanoja valitse pois päältä. Ja jos olet asetuksista valinnut peruspuhelin "näppiksen" eli kirjaimet rymitelty numeroiden paikalle. Valinta oli siinä vasemassa reunassa vihreä pilkku, kun sitä klikkaa lähtee pois.
- Kirahviavaruudesta
Itse ostin myös uuden sonyn ja sama ongelma vaivaa. Tuolta kyllä löytyy joku tekstinkorjaus jonka kytkin pois, mutta syöttö jatkuu siitä huolimatta.
- Pelastaja12345
Asetukset--->Kieli ja syöttötapa----> Xperia näpääimistö ja siitä sitä jakoavaimenkuvaa-----> sanastoehdotukset ja ei kiitos!
- Kaappinen
Minulla on vastaava puhelin eli näin: Asetukset -> Kieli ja syöttötapa -> Xperia-näppäimistö (Kansainvälinen näppäimistö). Nyt painetaan oikeanpuoleista kieltämättä jakoavainta muistuttavaa kuvaa. Avautuu alavalikko, josta valitaan Tekstinsyötön asetukset -> Sanaehdotukset -> En halua apua kirjoittaessani, en edes ehdotuksia. Itse käytän asetusta Ehdota sanoja, älä korjaa automaattisesti ja toimii hyvin.
- Seide
Kaappinen kirjoitti:
Minulla on vastaava puhelin eli näin: Asetukset -> Kieli ja syöttötapa -> Xperia-näppäimistö (Kansainvälinen näppäimistö). Nyt painetaan oikeanpuoleista kieltämättä jakoavainta muistuttavaa kuvaa. Avautuu alavalikko, josta valitaan Tekstinsyötön asetukset -> Sanaehdotukset -> En halua apua kirjoittaessani, en edes ehdotuksia. Itse käytän asetusta Ehdota sanoja, älä korjaa automaattisesti ja toimii hyvin.
Suuret kiitokset. Kyllä nyt kelpaa näpytellä. Hermo oli tosiaan mennä.
- newbie2Sony
Kiitoksia kovasti meinas mennä hermo tän näppiksen kanssa :D
- piski1
Tiedän miltä susta tuntuu! Itselle meni kanssa hermo Sonyn ennakoivan tekstinsyötön kanssa, mutta tämän ketjun viesteistä oli paljon apua :-)
- ennnakointi ok
Olen tyytyväinen Sony Xperian ennakoivaan tekstin syöttöön,se on parempi kuin Nokiassa. Lisäksi sovellus päivittää sanastoa. YT käytössä hyötyä. Näppäimistön käyttöä helpottaa kynä,joka sitä varten tehty.
- Wiccey666
Mulla on Sony Xperia XA 1 eikä siitä löydy tuota Xperia näppäimistöä.. eikä jakoavaimen näköistä... joo hermot menee.., on se kumma et pitää olla oletuksena toi ennakoiva
- tuskailin_samaa
SwiftKey näppäimistöstä mikä tossa XA1 mallissa on, ei ennakoivaa teks.syöttöä saa päältä pois. Pitää vaihtaa joku muu näppäimistö.
- xa1plussony
En saa silti pois ennakoivaa vaikka vaihdoin toisen näppämistön. :( hermo meneee kyllä juu
- Äksperiaan_ärsyyntynyt
En olisi ostanut tätä Xperiaa, jos olisin tiennyt kaikista hankaluuksista... Ilmeisesti moni muu puhelin olisi ollut seniorikansalaiselle parempi kuin tämä. Laite meni myös parin kuukauden jälkeen takuuhuoltoon. Luulin ensin, etten vaan osaa ja niin luuli koko suku. Ja ostaessani ensimmäisen älypuhelimeni luulin, että tällä olisi helpompi laittaa txt-viestejä kuin vanhalla puhelimella! No ei todellakaan ole.
- tyytyväinenSonynkäyttäjä
Sonyn puhelinten ja tablettien ennakoiva ja oppiva,nopea txt syöttö kyllä toimii hyvin jos vertaan vaikka Samsungin tablettiin jonka kanssa minulla oli alkuun vaikeuksia ja vieläkin tulee virhesanoja. Ostin keskihintaisen Sonyn älypuhelimen valkoisen M2 mallin ja joku vuosi sitten ja toiminut hyvin, ei vikoja ja jatkossakin ostan Sonyn. Olen nyt katsellut ja lukenut tietoja uusimmista malleista ja värivaihtoehdot eivät oikein miellytä ja painoa on tullut liikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501683Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761375- 351237
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891134Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591017- 891006
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198964Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20881Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71874- 82841