EOK ilmoitti aikoinaan että mitään rikosta ei ole tapahtunut ja että toiminta on ollut täysin laillista pörssikauppaa, myöhemmin EOK myös sanoi että rahoja ei koskaan tulla palauttamaan vaan ne jäävät valtiolle. Peruin tämän EOK:n kertoman perusteella rikosilmoituksen koska en olisi saanut EOK:n mukaan koskaan lanttiakaan takaisin häviämistäni rahoista.
Nyt kuitenkin voi kuulemma hakea valtiolta noita rahoja takaisin mitä on hävinnyt, voinko minäkin vaikka olen perunut rikosilmoituksen? vai pitääkö minún vaatia rahoja EOK:lta ja tehdä EOK:sta rikosilmoitus?
Miten korvauksia wincapitasta
6
195
Vastaukset
- asiakasvarastili
Ainahan voi tehdä eokista tutkintapyynnön perättömän tiedon levittämisestä jos sellaista on jaettu.
- Vasaranalle
Äkkiä rikosilmoitusta tekemään ja kaikki kuitit mukaan, eli tiliote millä siirsit rahat kankkulan kaivoon.
Sitten vaan laitat paperit rahakonttoriin, liität mukaan rikosilmon, kuitin ja tilinumerosi, rahat tupsahtaa heti tilillesi kun se henkilö jonka olet ketkuksi maininnut rikoilmoituksessa .. maksaa rahat valtiolle.
Ainahan voi hommaa nopeuttaa jos käytössä on perintätoimisto joka hoitaa ketkun raha palautuksen pikana valtiokonttorille...- hämmästynyt hämärämi
"ketku" sattuu olemaan serkkuni joka tietääkseni jäi itse noin plusmiinus 0-tilanteeseen... ei ole itsekkään tehnyt mitään rikosilmoitusta eikä kuulemma teekkään, ei ole poliisikaan käynyt... siis kummallakaan. Vanheneeko rikos jotenkin mutta korvaukset saisi kuitenkin valtiolta? eihän tuo muutama tonni nyt paljoa ole mutta saisihan sillä ainakin parin viikon matkan koko perheelle kanarialle.
Tuolta löytyy jotain (16 §):
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1997/19970689?search[type]=pika&search[pika]=oikeudenkäynnissä rikosasiassa
Asiasta on aikaisemmin keskusteltu täälläkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11109276#comment-58852560-view
Ja mitaan ette voi...No voi elämän kevät. Rahanjakoon pääset vain, jos teet rikosilmoituksen ja oikeus ehtii käsitellä vaateesi. Jos vaadettasi ei ole käsitelty oikeudessa, turha on mitään korvaushakemuksia lähetellä valtiokonttoriin.
Juna menee jo ja sinä vaan tollotat asemalla. Painele uudistamaan se perumasi rikosilmoitus. Muuten asia ei etene.- Ooottyhmä
Sinun pitää vaatia rahat Eok:lta ja tehdä rikosilmoitus. Syynä on oma tyhmyytesi ja ahneutesi koska luulit että saat rahasi pois. Siis aluksi teit rikosilmotuksen ja sitten peruutit sen. Nyt haluaisit taas tehdä rikosilmoituksen kun saitkin tietää että vosit saada maneja.Jos olet ilmottanut että et vaadi rangaistusta tai perut sen voit menettää mahdollisuuden syytteen nostamiseen. Mutta nyt Handen asia onkin sun onneksi syyttäjän asia. Et voi soutaa ja huovata ees taas vaan sun on nyt mentävä poliisille ja teet sen ilmotuksen paperilla. Mutta jos olet peruuttanut ilmotuksen omaa ponsoria kohtaan niin se ei enää onnistu koska poliisin on ollut pakko kesksyttää tutkinta. Tän on pakko olla vitsi vai vielä serkkua vastaan.Pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31037Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15931Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734