Kanlaya-Ravintola

Kannattaa käydä

Suosittelen todella käymään Khao lakissa ollessa kyseisessä ruokapaikassa. Paikka on vaatimaton,mutta tarjoilijatytöt ystävällisiä. Ruokaa on todella riittävästi ja halvempaa kuin muissa lähiravintoloissa. Ravintola sijaitsee Emeraldin,Diamondin ja Briza hotellien läheisyydessä.

7

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elefantti ei hyvä

      Minä puolestani suosittelen, nimeä en muista lakuunan vastapäätä elefantista ylöspäin seuraava. Elefantin ruoka oli pahaa, henkilökunta nauroi asiakkaille olimme vanhempi pariskunta ja vähän osasimme englantia. Siinä seuraavassa paikassa oli ystävälliset tytöt ja ruoka hyvää eikä haitannut jos ei kieliopillisesti puhuttu.

      • Hyvä oli :)

        Kotiduttiin khao lakista ja tuli käytyä kanlaya ravintolassa pari kertaa syömässä. Ei tarvinu siinä paikassa pyytää ylimääräsiä ranskalaisia. Annoksessa oli enemmän kuin viisi ristissä mitä tapaa yleensä olla. Tuli kevätrullaa alkupaloiksi ja ananasta jälkiruuaksi. Useimmissa paikoissa ei mitään tule ellet itse tilaa. Tippiä tuli sitten annettuakin.


      • Pure mun ananasta
        Hyvä oli :) kirjoitti:

        Kotiduttiin khao lakista ja tuli käytyä kanlaya ravintolassa pari kertaa syömässä. Ei tarvinu siinä paikassa pyytää ylimääräsiä ranskalaisia. Annoksessa oli enemmän kuin viisi ristissä mitä tapaa yleensä olla. Tuli kevätrullaa alkupaloiksi ja ananasta jälkiruuaksi. Useimmissa paikoissa ei mitään tule ellet itse tilaa. Tippiä tuli sitten annettuakin.

        Tykkäsin kovasti tämän paikan ananaksesta.


    • 6 0

      ensiks thaimaalainen ei KOSKAAN pilkkaa tai loukkaa ketään julkisesti!! ku buddha ei tykkää!!! ja toiseks siis missä ravintolassa missään maassa tarjoilija/ kokki tietäis kysymättä mitä sais olla täh????

      • keke20

        kyllä Kanlaya oli hinta/laatu suhteeltaan ihan kärkeä. Lisänä ilmaiset alku ja jälkipalat.


      • kiinnostunut4
        keke20 kirjoitti:

        kyllä Kanlaya oli hinta/laatu suhteeltaan ihan kärkeä. Lisänä ilmaiset alku ja jälkipalat.

        Ollaan menossa briza beach hotelliin niin missä päin tämä ravintola on hotellista?


      • Banaani-Pannukakkuja
        kiinnostunut4 kirjoitti:

        Ollaan menossa briza beach hotelliin niin missä päin tämä ravintola on hotellista?

        Lähtee kävelemään isolle tielle päin hotellilta ja ravintola tulee oikealle ennen isoa risteystä ja toista ruokaravintolaa. Ennen ravintolaa löytyy rahanvaihtopiste ja skootterivuokraamo. Ei voi olla löytämättä koska kaikki sijoittuu yhden tien varrelle. Kannattaa myös ostaa pannukakkumieheltä pannukakkuja. Ilmaantuu aina illoin moponsa ja kojunsa kanssa pannukakkuja tekemään. Ei voi olla huomaamatta koska aina on turistit jonossa. Kerrassaan aivan sairaanhyviä :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe