Mä en kestä enää!

aBrokenHeart

Eli kerron mun ärsyttävästä ja tosi väkivaltasesta veljestä.....
Mun veli on 15v ja ite oon 10v,tosin täytän maaliskuus 11.
Yleensä jos istun esim. ruokapöydässä ni mun veli kävelee mun takaa ja lyö mua niin kovaa ku lähtee,suoraan päähän/naamaan.Sit jos en oo vihanen ja sanon jotain sellassel äänel et kuulostan vihaselle ni se sanoo et oon koko ajan ihan hiilenä.Se ei tajuu et se ite aiheuttaa mun hirveet tunne aallot ja ennen kaikkea vihan!Äsken ku söin ruokaa ni se tulee tietysti urputtamaa siihen ja muuta sellast...Nyt mä tääl sit itkua pidättelen omas huonees;(
Mun veli ei osaa yhtäkään sanaa joka ei loukkais/ärsyttäis mua! Luulin aluks et vikä on mussa mut huomaan et ei oo vaan veljessä! Mä en nyt puolustele itteeni vaan kerron totuuden.Yks kerta jäi mun mieleen: Mä olin omas huonees sit mun veli tulee yht'äkkii mun huoneesee ja rupee hakkaa mua juoksen äitin luo ja kerron sille et se hakkaa mua no mikä on äidin vastaus,titysti "hakkaa takas" Siis WHAT??!! Miten helvetissä se luulee et pärjäisin sille jos itsetunto on maassa ja se on mua vahvempi?? Yhes vaihees mietin et miks lihon,no syy on stressi minkä se vitun veli aiheuttaa,mä rupeen syömää aina ja vähennän ulkoiluu ku mä stressaan....Mä nyt vaan tulin kertoo mun paskasta elämästä...Toivottavasti teil on parempi elämä ku mulla! p.s. En kertonu todellakaan kaikkee mitä se on tehny mulle!! Täst tulis muuten iha hirveen pitkä teksti.

6

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikakalu

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • samankokenut

      ku mä oli sun ikäni nii munki veli kiusas mua ihan sairaasti ei välttämät nii väkivaltasesti ku sun mut sitte ku oli jotai 13 nii sitte oikeest mulla oli pokkaa sanoa sille et: jos sua itteäs harmittaa joku asia niin pal et sun pitää purata se muhu nii eiks sun oikeest kantti mennä johonki hoitoo ja sitte se tajus et se on oikeest purannu vaan sen omaa kiukkuu muhun ja sitte se alko pikku hiljaa lopettaa. mut kyl sun oikeest kannattaa sanoo sun äitille ihan tosisas sillee (jos sul siis on) nii et : mua oikeest pelottaa olla kotona ku mun veli hakkaa mua et jos sä oikeest välität must nii sun pitää tehä asialle jotai. tosi harmillista tommonen

    • aBrokenHeart

      Kiiitoss! Edes joku järkevä vastasi! :)

      • ystäväsi9

        veljesi on pahasti sairas, adhd, asperger, tai vastaava. tarvitsee apua. Ikävä kyllä
        äitisi myös jos ei asialle muuta osannut tehdä, eikä näe kuinka paljon joudut kärsimään. ei edes älyä että koti on paikka minne tullaan nauttimaan joka hetkestä
        se on turvan paikka jossa tietää olevansa turvassa, nimenomaan se on lapsille oltava
        juuri näin.
        tällaisessa kohtelussa menetät jotain hyvää itsestäsi, vähän kerralla näin ei saa
        jatkua, et saa sitä takaisin minkä menetät.
        omko sinulla ketään aikuista jolta saat apua, jos ei niin sitten koulusta en tiedä miten
        luulen että ei ole niinkuin tällä Ruotsissa.
        Täällä veljesi ei pärjäisi hetkeäkään. Hyvää jatkoa sinulle. kirjoita miten menee


    • Alottajaaaaaaaaaaaaa

      Nyt menee aika hyvin!! Välttelen isoveljeä koko ajan ja se toimii aika hyvin

      • no hyvä

        no hyvä :D kehotan juttelee veljes kaa siit et sul tulee huono olo siit et se lyö sua (siis jos tätä enää tapahtuu) :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe