Löytyykö tältä palstalta ihmisiä joilla on tietoa kielen opiskelusta? Onko esim. olemassa oppikirjoja tms. englanninkielisenä?
Vastaukset 5
- .....
Netistä löytyy mm. tämä alkuun : http://www.africanculture.dk/gambia/ftp/mandinka.pdf
- wuloo= koira /puska
Tuon lisäksi tarvitsee Peace Corps The Gambian myöskin kirjoittaman kielioppikirjan. Työkirjakin löytyy. Lausumista helpottamaan löytyy muutama nauhanpätkä. Kulttuurillisten erojen ymmärtämiseksi tarvitaan aito paikallinen henkilö. Jotkut sanat käännettynä mandinkasta enkuksi eivät ole yksi yhteen. Väärinkäytettynä voit vahingossa jopa loukata jotakuta paikallista.Mikä on motiivisi Kissa 73 kielen opiskelulle?
wuloo= koira /puska kirjoitti:
Tuon lisäksi tarvitsee Peace Corps The Gambian myöskin kirjoittaman kielioppikirjan. Työkirjakin löytyy. Lausumista helpottamaan löytyy muutama nauhanpätkä. Kulttuurillisten erojen ymmärtämiseksi tarvitaan aito paikallinen henkilö. Jotkut sanat käännettynä mandinkasta enkuksi eivät ole yksi yhteen. Väärinkäytettynä voit vahingossa jopa loukata jotakuta paikallista.Mikä on motiivisi Kissa 73 kielen opiskelulle?
Kiitos vastauksista :) Tuon sanakirjan löysinkin jo aiemmin, sillä ei vaan pitkälle pötkitä. Motiivina toimii ihan puhdas mielenkiinto maata kohtaan ja halu oppia paikallista kieltä. Uskon myös saavani apua paikallisilta ihmisiltä opintoihini. Saa aivotkin taas uutta pähkäiltävää...
- wuloo
Kissa73 kirjoitti:
Kiitos vastauksista :) Tuon sanakirjan löysinkin jo aiemmin, sillä ei vaan pitkälle pötkitä. Motiivina toimii ihan puhdas mielenkiinto maata kohtaan ja halu oppia paikallista kieltä. Uskon myös saavani apua paikallisilta ihmisiltä opintoihini. Saa aivotkin taas uutta pähkäiltävää...
Motiivisi on hyvä. Minulta voisit saada apua ensihätään. En vain halua jakaa tietojani kaikelle kansalle (lue: tietyille naisille) julkisesti. Oletko FB:ssä? Voisimme ehkä hyötyä mandinkankielen yhdessä pähkäilystä. Olen tehnyt pikkuhiljaa töitä kielen opetteluun noin vuoden ajan.
wuloo kirjoitti:
Motiivisi on hyvä. Minulta voisit saada apua ensihätään. En vain halua jakaa tietojani kaikelle kansalle (lue: tietyille naisille) julkisesti. Oletko FB:ssä? Voisimme ehkä hyötyä mandinkankielen yhdessä pähkäilystä. Olen tehnyt pikkuhiljaa töitä kielen opetteluun noin vuoden ajan.
Wuloo, laitatko postia osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568