Mitä mieltä, laitatanko uusikoriseen Avensis sedaniini takaspoilerin? Auto on kirkkaanpunainen ja näteillä 16-aluilla, vaan jotain puuttuu. Jossai Avessa näin takaspoikan ja vaikutti aika ok:lta...
takaspoileri uuteen
2
400
Vastaukset
- noh
Itse en raiskaisi varsinkaan uutta avensista millään siipivirityksellä. Laita mielummin vaikka alustasarja ja madalla kärryä hieman...
- ukki-pukki
itse olen niin tylsä jätkä että autossa kuin autossa nuo erilaiset muoviset spoileri- ja levikerepaleet vaikuttavat harvinaisen mauttomilta. huippuna on sellaiset oikein korkeat, pitkulaisen rokokoo-sohvapöydän näköiset viritykset takakontin päällä. mahtaa auto pysyä tanakasti kehäykkösen pinnassa neljääkymppiä madellessa. oletko harkinnut aven sivu- ja takaikkunoiden tummennusta, se voisi olla aluvanteiden ja/tai madalluksen ohessa äkeän näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
- 43492