Eli nyt pituutta 157.5cm ja arvioitu pituus joka jää mulle aikusenaki o 160cm jos sitäkää.. ens kesänä pitäis rueta kahtelee kevarin ostoo ja kortin saan noin 2.5 vuoden päästä, tuli mieleen että pystyykö tän pitune ajaa mäxällä? Sehä on jonku verran painavampi vai? Eikös myös jalkojen pituus vaikuta lähinnä et yltääkö jalat vai? Tyttö olen, skootteria en tule hankkimaan ellen oikeasti pysty ajamaan millään muulla. Onko jollakin jotain muuta vihtoehtoa millä voisin ajella ?
Pystynkö ajamaan??
mäxxää
2
215
Vastaukset
- Poitsu 96
Luulisin että jotenkuten. Kannttaa harjotella pienemmällä..kunha ei kaadu päälle ja pystyt hallihtemaan sen. Kokeilemalla sen parhaimman tiiät. Mulla on räxä eli aprilia rx vm. 05 ja olen 166cm pitkä jalkojen pituus se on ratkaisu, mun isä 168cm pitkä eikä ylettäny jalat maahan mutta siinähän on se jalkojen pituus. Tiedän monta lyhyehköä mutta yli 160cm pitkiä ihmisiä jotka pystyy ajamaan ilman ongelmia, kaikille se ei vain käy.
- mäxxää
Nii ap täs ne jalat on mulla ilman kenkiä 83cm eiks toi pitäis riittää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063761
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2302809
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392366- 351676
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241486Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181335
- 221271