En käsitä ,mistä tämä johtuu. Täytän 28 marraskuussa. Olen jättänyt aikanaan koulut kesken allergian (hortonimiksi halusin), ja menin 17 vuotiaana vakituiseen työhän. Tein töitä peruskoulun ja opintojen ohella ympäri vuoden (sen 3-4 kertaa vko 2-6h kerrallaan) 14-vuotiaasta. Hakeuduin 20 vuotiaana turvallisuus-alalle ja kouluttautunut lisää niin paljon kuin mahdollista on ollut. Häpeän sitä, ettei minulla ole kuin peruskoulun todistus. Ei paljon työn ohella suoritetut kurssit/opinnot auta, kun en ole yhtään mitään. Onhan minulla pätevyys ammattiini, mutta kovin olisin halunnut saada sen todistuksen 2 asteen koulusta.
Olen keskittynyt töihini niin paljon viimeiset 5 vuotta, että tuntuu kaiken muun jääneen kauas pois. Missä välissä mmusta tuli vanha, minne mun nuoruus meni?
Haluasin armeijaan (auttaisi uralla......tosi ura, duunari vaan), vuosi vielä aikaa hakea.
Tuskin voin lähteä. Raha tulee vastaan, eikä mieheni halua minun "katoavan" lähes 10v yhdessäolon jälkeen.
Tuntuu että olen vain ollut töissä töissä töissä, ja kaiken keskellä olen jo vanha. Jos tuntuu nyt jo tältä, kuinka kestän oikean vanhuuden. Miksi mua edes ahdistaa? Ei pitäisi.
Vanheneminen alkoi ahdistamaan
10+2
1
83
Vastaukset
- Judge Geijo
Älä pamputa rikkaita korkeakoulunuoria kuin tahallasi, oikeutetusti kateellisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985