Neuvoa CMS

CMShakija

Olen käyttänyt lähinnä Drupal, mutta todennut sen liian monimutkaiseksi.
Tarve: Tehdä yksinkertaisia seurojen/yritysten sivuja alle 10sivun sisältöjä ja kuvagalleria sekä lähetyslomake mahdollisuus.
Osaamistaso on CSS/Html, perusteet javascript ja tietokannat, mutta PHP osaaminen melko hataralla pohjalla siksi ei Drupal.
CMS made simple onko kokemuksia?
Wordpress ehkä voisi sopia mietin vain jos tarvitsee myöhemmin laajentaa, että kannattaako?

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimppeliOrava

Ylivoimaisesti käyttäjäystävällisin ja eniten käytetty cms maailmassa on Wordpress. Aivan turha väenväkisin edes miettiä muita systeemeitä. Suomessa ei niin "suurta" sivustoa ole eikä tule koskaan olemaankaan et Wordpress ei muka selviäis. CMS made simple menee kivasti mihin tahansa sivupohjaan ja jos ei mysql ole käytettävissä tai ei halua käyttää sitä niin sit Get it simple paras vaihtoehto, menee myös mihin tahansa sivupohjaan.

• CMSMS sivupohjista

>> CMS made simple menee kivasti mihin tahansa sivupohjaan

Tai ehkä niin päin, että mistä vain sivusta on kohtuullisen helppo tehdä CMSMS -sivupohja. Tämä on se mistä itse tykkään. Helppo tehdä ensin staattiset sivu manuaalisesti omalla koneella (tai vaikka jollain editorilla) ja sitten siitä sivupohjat.

Peruskäyttäjälle on helppoa rajata oikeuksia ja minimioikeuksilla vähän tumpelompikin saa peruspäivitykset tehdyksi eksymättä sivupoluille.

• uusi asiakas

Itse otin kotisivut Ideafrostin kautta ja voin kyllä lämpimästi suositella. Olin skeptinen koska hinta oli tosi edullinen, mutta tekevät tosi hyvää jälkeä. Heillä on myös erittäin kaupallinen näkemys josta olen itsekin saanut uusia ideoita. Suosittelen www.ideafrost.com

• CMShakija

Kiitos ehdotuksesta, Nyt kuitenkin keskustelu julkaisujärjestelmistä lähinnä opiskelun kannalta ja tuottamisen, koska itsellä on graafisen alan koulutus ja tämä lähinnä harrastuspohjalta aloitettu itsenäinen opiskelu tarkoitus kehittää itseäni.

• Hassam

Haha, hyvä mainos ideafrostilta tuossa ylempänä :) Miksi ei voi reilusti mainostaa itseään, vaan tarvitsee muiden nimissä "suosittelen lämpimästi". Mikä yritys mainostaa omia palveluitaan suomi24 keskustelupalstalla... Vissiin pulaa asiakkaista :)

• Iwiwiwiwiw

Oli kyllä liian läpinäkyvä mainos... Haahaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6136
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      24
      3586
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      167
      2833
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2750
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82