Neuvoa CMS

CMShakija

Olen käyttänyt lähinnä Drupal, mutta todennut sen liian monimutkaiseksi.
Tarve: Tehdä yksinkertaisia seurojen/yritysten sivuja alle 10sivun sisältöjä ja kuvagalleria sekä lähetyslomake mahdollisuus.
Osaamistaso on CSS/Html, perusteet javascript ja tietokannat, mutta PHP osaaminen melko hataralla pohjalla siksi ei Drupal.
CMS made simple onko kokemuksia?
Wordpress ehkä voisi sopia mietin vain jos tarvitsee myöhemmin laajentaa, että kannattaako?

6

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimppeliOrava

      Ylivoimaisesti käyttäjäystävällisin ja eniten käytetty cms maailmassa on Wordpress. Aivan turha väenväkisin edes miettiä muita systeemeitä. Suomessa ei niin "suurta" sivustoa ole eikä tule koskaan olemaankaan et Wordpress ei muka selviäis. CMS made simple menee kivasti mihin tahansa sivupohjaan ja jos ei mysql ole käytettävissä tai ei halua käyttää sitä niin sit Get it simple paras vaihtoehto, menee myös mihin tahansa sivupohjaan.

      • CMSMS sivupohjista

        >> CMS made simple menee kivasti mihin tahansa sivupohjaan

        Tai ehkä niin päin, että mistä vain sivusta on kohtuullisen helppo tehdä CMSMS -sivupohja. Tämä on se mistä itse tykkään. Helppo tehdä ensin staattiset sivu manuaalisesti omalla koneella (tai vaikka jollain editorilla) ja sitten siitä sivupohjat.

        Peruskäyttäjälle on helppoa rajata oikeuksia ja minimioikeuksilla vähän tumpelompikin saa peruspäivitykset tehdyksi eksymättä sivupoluille.


    • uusi asiakas

      Itse otin kotisivut Ideafrostin kautta ja voin kyllä lämpimästi suositella. Olin skeptinen koska hinta oli tosi edullinen, mutta tekevät tosi hyvää jälkeä. Heillä on myös erittäin kaupallinen näkemys josta olen itsekin saanut uusia ideoita. Suosittelen www.ideafrost.com

    • CMShakija

      Kiitos ehdotuksesta, Nyt kuitenkin keskustelu julkaisujärjestelmistä lähinnä opiskelun kannalta ja tuottamisen, koska itsellä on graafisen alan koulutus ja tämä lähinnä harrastuspohjalta aloitettu itsenäinen opiskelu tarkoitus kehittää itseäni.

    • Hassam

      Haha, hyvä mainos ideafrostilta tuossa ylempänä :) Miksi ei voi reilusti mainostaa itseään, vaan tarvitsee muiden nimissä "suosittelen lämpimästi". Mikä yritys mainostaa omia palveluitaan suomi24 keskustelupalstalla... Vissiin pulaa asiakkaista :)

      • Iwiwiwiwiw

        Oli kyllä liian läpinäkyvä mainos... Haahaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe