Voitteko selittää kuin on mahdollista että 50-luvun havainnoissa aluksista ne näyttää sen ajan autoilta ja 90-luvun ja jälkeen havainnoissa ne on sulavalinjaisia ja ferrarin mallisia. Sattumaltako muukalaisten teknologia kehittyy samaa vauhtia
Jos ei ole ihmistekoisia ne avaruusalukset
4
74
Vastaukset
- 99,naintinain
Ei kun ihmisen mieli täyttää puuttuvat kohdat. Ja aivot sopeutuu paremmin näkemäänsä muutenkin, kun on oppinut sisäistämään enemmän muotojakin. Ennen ufot olivat palavia soihtuja, kärrynpyöriä ja silleen. :) Ja kuten tiedetään, niin palavat kärrynpyörät eivät pysy ilmassa kovinkaan pitkään :D
- näin se menee
Ihmisen mielikuvitus käyttää aikakautensa rakennuspalikoita.
- (|) mestari
Hei, vetäkää (|) päähänne ja paetkaa vuorille!
- spacefashion
Ovat muotitietoisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183991Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1271741- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91074Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 45658