Mulla on kaksi 1,5-vuotiasta tyttömarsua, joista toinen on ylipainoinoinen. Millaista ruokaa ylipainoiselle marsulle kannattaa syöttää? Marsut liikkuvat kyllä, mutta toinen vain lihoo helposti :(
Lihava marsu
3
264
Vastaukset
- essisipponen
Suosittelen salaattia, kurkkua ja tomaatti joissa on paljon vettä ja tietenkin pellettejä ja normaalia heinää, itsellänikin on hieman ylipainoinen marsu sain sen ventovieraalta aika huonossa kunnossa se oli liian laiha, haisi ja kynnet olivat ylikasvaneet vinoon. Nyt se on minulle tosi tärkeä ja hyvässä kunnossa kynsiä ei enään voi hoitaa kuntoon mutta parantumaan päin ollaan menossa :)
- Sedä
Mitäs marsusi syövät nyt? Sen pohjalta voisimme paremmin neuvoa onko jotain korjattavaa.
- Pölvästi
Kannattaa varmaan kysäistä ihan eläinlääkäriltä, mitä pitää tehdä, kun en itsekään oikeen mitään muuta vinkkii osaa antaa kuin toisenlainen ruokarytmi esim kuin nyt.:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966