mitään tai ketään, minulla tuli mieleeni A-L Härkösen Israelin reissusta mieleen Suzanne Brøgger. Suzanne Brøggerhan käveli itse tietoisesti tilanteisiin, jossa hänelle tapahtui jos, vaikka ja mitä.
Itse olen sen verran konservatiivinen, etten lähtisi mihinkään Lähi-idän maahan miehen hierottavaksi.
Haluamatta mitenkään loukata
4
171
Vastaukset 4
- Suzanne Brøgger
Minä en usko mihinkään maallisiin tähtiin eli 5 tähteä: so what!
Ei herätä minunkaan sympatiaani, jos vaikeuksia kerjäävä niitä saa.
Ihmisillä on kuitenkin tarve kokea suuria tunteita. Kun elinolosuhteet eivät hyvinvointi-holhousyhteiskunnassa niitä juuri mahdollista, niin niitä on haettava kauempaa, vaikka välillisesti, tai rakenneltava pienemmistä aineksista. Tämä selittää miksi ihmiset "järkyttyvät" tai "raivostuvat" realistisesti ajatellen mitä naurettavimmista syistä.- Suzanne Brøgger
Muuttaisinko Sri Lankaan...?
http://www.mtv3.fi/45minuuttia/
Tästä on tulossa dokumentti, kenties kirjakin.
- Peukuttajavarvas
Jospa alh halusikin peukuttamista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921365- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547