Olen kokeillut pelata tätä peliä internetissä ja en ymmärrä mitä hienoa siinä on. Joukkue peliä siinä ei sit tunneta ollenkaan. Aseet on ihan sieltä mitä en viitti sanoa. Kertokaa mitä hyvää siinä on. Liikkunminen on tuskahduttavaa. Olen ostanut ja ladannut ilmaiset versiot ja mitkään niistä ei innostanut. Pelaan mielummin CS:ää vaikka maksoin noista.
Battelefield
26
1751
Vastaukset
- Kysyy
Mikä/mitä on CS ?
- miia
eiköhän se toi ole
- eikö?
miia kirjoitti:
eiköhän se toi ole
jaa?
- on se homo
miia kirjoitti:
eiköhän se toi ole
juu on se.
- center homo
cs=center homo
- jopo
miia kirjoitti:
eiköhän se toi ole
ei ole.
- Kameli
ettei kaikki pelit miellytä kaikkia samalla tavalla, mutta onneksi pelejä on erilaisia, niin jokainen varmaan löytää mieleisensä. Itse pidän kyllä battlefieldistä ja nämähän on vain mielipidekysymyksiä.
- CS pelaaja
Joo Counter se on. Joo, Se on hyvin sanottu että kaikilla on oma maku. Ei kai siinä sit mitään kummaa tai jotain ole vaikka pelaa... ääh, mä sekosin, no kaikki ummärtää ton edellisen tyypin jutun.
- hoppeli
ei oooooooo
- CS pelaaja
hoppeli kirjoitti:
ei oooooooo
Kyllä se on ihan sama asia tai mitä sä tarkoitit
- homojen
heh.on pelata sun peliä.
- homo
heh.
- hommaa
heh.joo
- kato
heh.joo
- ite
homo
- homojen
heh.joo
- homojenliitto
heh.joo
- homojenliitto
Luulette tietävänne koneista jotain,heh naurattaa tuommoinen
- homo
Lopeta!
- joo
homo
- revi siitä
nuija
- revinki
ealjon sanomista
- revinki
ealjon sanomista
- MINÄ!!!
... on tyhmää käydä kehumaan Countterii Battlefieldin palstalla!
- CS pelaaja
Enhän minä kehunut counterii vaan ilmaisin oman mielipiteeni ja otin nyt sattumoisin CS:n esimerkiksi. Ja tässä oli ideana että huomataaan että jokaisella on oma mielipiteensä. Ja se on vissi!
- jussi
CS pelaaja kirjoitti:
Enhän minä kehunut counterii vaan ilmaisin oman mielipiteeni ja otin nyt sattumoisin CS:n esimerkiksi. Ja tässä oli ideana että huomataaan että jokaisella on oma mielipiteensä. Ja se on vissi!
jokaisella on mielipiteensä, ja pelien tapahtumilla on välissä noin 50 vuotta,riippuiskohan aseiden tehot vähän siitäkin?joukkuepeli taas on niin ja näin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758